8

144 37 10
                                    

A yoonmin tak"dwn ta e😄

********
Night:
Yoongi leh jk chu tae te inah an wm leh ta reg mai.Jk chuan babe chhuak twh ila tae enpah chuan ati a,tae chuan aw le kal ag tih leh thwh aruala.Jimin chuan khwiah nge inkal dwn mak tih hmel tak chuan ati a,tae chuan keini chu kan leg chhuak dwna nagni chu tahhian wm ru tih leh chhuah anruala.

Taekook:
Jk carah chuan anluta jk chuan tinug nghalin ankalna tur hmun anpan nghala.Anchhuah nachhan chu yoongi leh jimin hi afala wmtir anduh vag ani.Engtin nge an wm ag le tae chuan ati a,engkim tha turah ngai phwt ag anui tut"a.

Yoonmin:
Yoongi leh jimin chu thutna pakhatah hian inhnaih te in anthua atu mah"inbiak antumlo tih tur khwp ani an ngwi reg.Jimin chuan yoongi chu en vag"in
meow meow Ihmeltha lutuk anuisaga,yoongi chuan jimin chu hnaihswtin akwgah akuaha tak"mw.

Umm ihmeltha lutuk chuan isexy bwk.

Yoongi chuan jimin chu nemthluin(he lai hi ka swithiamlo)chiagtak maichuan a ena.

Yoongi chuan jimin chu nemthluin(he lai hi ka swithiamlo)chiagtak maichuan a ena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( Tiag ag hian )

Yiongi chuanKa eichak che abikin ihmui hi

'Iduh anih phwt chuan eirwh itan chuan ka phal vek e'

Yoongi chuan jimin hmuisen vam leh no em"mai ah chuan afwpa jimin hmui senvam leh nona chu abo chuaglo.Yoongi chuan aduh thwh telh"a alei chuan jimin ka chhug chu ahwl kuala,jimin poh chuan tha takin alo chhag let ve bwka.Yoongi chuan jimin kwrchhugah zen lutin azut kual vela anghwngte fwh sakin love bite te ahnutchhiaha.Ahmuiah fwp leh in abegte aseh sak neuh"a jimin nuam ti lutuk chu alo rum leh hlarh thin.Yoongi chuan jimin nghwngah fwpin ahnute ah afwp leh a fwp thla zelin jimin dick chu khwihin ahrwtsak bwka Jimin chu alo rum hlarh"a yoongi chuan anote duhtak maiina nuam tihhmel ahmuh cuan aphur zualsauha.

Ankwr te chu phelhin ruakin an wm ta reg mai jimin chuan yoongi dick chu fwpin ahrwtsak ve bwka yoongi chuan jimin chu kaithoin khumah chuan abwhtira.Adick chu jimin ah chuan athun tan ta a.

Jimin:Ahhh..Ana

Yoongi : ana rei lovag baby nuam iti dwn lutuk

Jimin:umm...AHHH..baba a aia ragin atitham tiaka

yoongi: Anuisuka jimin duh ag ngei chuan atihsaka

Jimin:Ahhh..Umm...Baba fuck

Yoongi:nge an anui saka

Jimin: nuam..Ahhhh...A aia ragin babe

yoongi chuan jimin chu pwmtho nwlhin dig chung chuan an inti ta zela.Yoongi chuan jimin chu fwp pahin adick chu jiminah athuna,jimin nuam ti lutuk chuan yoongi chu azutkual ruaia athamna lamah yoongi chu apilh deu nuaimai chutia reife an intih hnu chuan an cum dun ta a.Khumah chuan inkuah rial hian amu a.Yoongi chuan jimin chalah fwp zeuhin abengbulah ka hmangaih che ati thwmsapa jimin chu meg maglo chuan keipon ati a.Yoongi chu nuisakin ichau viau ami.

"ummm

Jimin khabe a vwnpah chuan akuaidaka ihmui hi thlir liam ringwt hi har thin jimin chu alo meng riai"a imitmeg te hian min tichaklo zo vek zel tipahin jimin chal chu afwpa abiagah fwp lehin ahmuiah afwp leh ahmui athlen toh chuan topsan mai hi harsa ati thin.Jimin chu azut tan leh ta a jimin chuan zwisap hian zanin atan chuan atwk ati a,yoongi erwh chuan babe plizz vwikhat chiah tihpahin ati chhunzwmzela jimin poh chuan ahnar thei ta biklo tichuan vwihnih intih chu antum ta a.
Yoongi chuan jimin ke chu adarah abata pakhat avuan bwka tichuan 2an inti ta a.

Jimin:A w sexy leh no tak chuan yooniee atihte chuan yoongi chu ati chakzual sauha

Yoongi :babe bwk rwh

Jimin chu thuwi tak chuan abwk ve maia

Yoongi chuan athil chu jimin ah thun leh in jimin hnug chu afwp pah bwka

Jimin: Aahh..immmm..Aaaaaa...
Airagin ati tham.Leh tiaka

Yoongi chuan rang magkheng chuan ati a jimin poh chu arum nasa kher mai.

Tichuan ancum dun ta a.anmu a yoongi chugah chuan jimin chu amua yoongi taksa vel chu atuai neuh"a.Yoongi chuan jimin chu junkyu chugchag vel chu aswipui Ti nge ichhuahpui thin tih te thil eng"emw azwta jimin chuan achhanthat duh loh piagin ate leh thwt thin.

Conti...
Smut lam hi ka vwikhat ziahna nia😆

Zanah up ka tum leh ag

Magchha u hmelsa ho plizz vote an comment😚💜

Magchha u hmelsa ho plizz vote an comment😚💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



I hate you I Love you🌷🌹{YoonMin}completed✅Where stories live. Discover now