18 last😊💜

191 31 22
                                    

Engtin nge ka tih dwn idea te min ngaihtuahpui ve ula tiin yoongi chuan jk leh tae hma ah chuan avai twn seka.Jk leh tae lah chuan anuih tut"a,e nge min nuih ri ngwt loh khan engtin nge ka tih dwn swi ve ula,aw le min pui dwn lo nih chuan namjin te ka rwn mai ag ti a yoongi chhuah atum lai chuan tae chuan dig lwk teh hyung minie chu surprise chu iduh viau ami ati a,aw duh e adagdai thei ag berin yoongi chuan ati a.Tae chuan atih dan tur chu ahrilh ta a.

**************
Jimin te mansion:
Leo kim : minie engtikah nge in"neih dwn

Jimin : ti nge chu thu chu irwn swi chhuah thuta

Leo kim : in"neih hunah chuan keimah chauhin ka wm twh wm sia akun ngalha

Jimin : 😄kan rwn kal thin dwn lwm leo kim hnugah chu achul sak heuh"a

Leo kim : umm tha e mahse engtikah nge in"neih dwn

Jimin : inneih chugchag poh kan la swi lemlo

Leo kim : ala swm vat ag che inrig regin wk rwh

Jimin : haha tehreg mai

Bell arwn ri a jimin chuan kwgkhar chu ava hwga pu jay alo ni reg mai(😂)jimin chuan aw nag elo lo lut rwh tiin an inzui luta leo kim chuan alo hmu nghal maia,minie kan chhuak dwna leo kim chuan ati a,jimin chuan umm va kal ru nuam deuh khan inhmag dwn nia chuan jay ka note kha tina miah suh ag che itina nih chuan ka rep ag che😚😊ati a,jay chuan lungngai suh  ka tina lovag ka hmangaih lutuk lwm ngaihtuah duh re"suh ati a,jimin awle ka rig che va kal ru intlai ag e,jay leh leo kim chu ankal ta a.Amaha rei fe athut hnu chuan ankwgkhar bell chu rwn ri leh in ava hwga tudag ani lo ahmangaih em"mai,athinlung neitu ahlimna akhwvel dam chakna nei tir tu a engkim min meow meow ngei mai alo ni.Nuisag chuan jimin chuan alo chhwna yoongi chuan pangpar akeg bwka pangpar chu apea inchhugah chuan an inzui lut a.Sofa dup nuam takah chuan an 2in inkuah chial hian anthua jimin chu yoongi wmah abeia.Yoongi chuan ahnugah achul heuh"a.

meow meow: khwnge leo kim hi

park park: anchhuaka jay nen

Meow meow : umm ka rwn kal fuh hle mai

Park park : e nge swi itum a enchho kar a

Meow meow: hrelo der vel suh

Park park: ka hrelo tak lwm

Meow meow : hmm hrelo top rwh' atum bura

Park park : itih tauh hmel kha icute lutuk

Meow meow : e nge mi tihtauh ve te chutia itiha ivan nikhualo Ve

Park park : 😂😂awii...Icute zia hi ben pwp che hi ka chak

Meow meow : min beg la kha min beg rwh tiin ahmai chu adwha

park park : chiah mw ka beg tak"dwn che nia

Meow meow : ooo min beg rwh

Jimin chuan ben tum ag deuh chuan akut ati kaga mahse beglo chuan abiag chu afwpa

park park : ana em ka ben che chu

Meow meow : jimin chu en in abiag chu akhwihsaka. i a mi tu nge tiag em"a hmeltha ngai

Park park : hahaha ka a niag min meow meow vag hian

meow meow : i inrig em

Park park : alu abu nghuta
.Chu ve leh yoongi chuan jimin chu bwh betin akiss nghal mwlh"a jimin poh chuan tha taka chhagin tisa chakna a khat annj bwka an nasa kher mai(an wmdan tur chu ngaihtuah mai ru ziah ka tumpon ka ngaihtuah dan ag hian ka ziak theilo tlat zel hi buaithlak ka ti😂)jimin chu zei tak mai in ache a yoongi dick chu hmuamin ahrwt sak bwka aliak pah rega( ka zak e a😆)yoongi chuan jimin chu kaitho in rem fe chuan amut tira adick chu jimin thilah chuan athun tan ta a,zwimuag chuan athun a ati rag telh"a atihran poh leh jimin chu ate rig ting ani mai,a w no leh sexy tak maiina yoongi atih te chu yoongi chuan ngaihthlak nuam ati a,achakna ati zual em"mai ani reife an intih hnu chuan ancum dun bathroomah chuan anpahnihin anluta an infwp leh zeuh thin shower antih zwh hnu chuan khumah chuan anmu a,chutia anmut lai chuan  anroom kwgkhar anlo kalh lo chu niin leo kim ava lut thuta anphu chiag kher mai ruakin an mu bwk si,leo kim zak lutuk chu aleh hwi nghala tihpalh kwgkharte hi kalh ve ta che u tichugin achhuaka,jimin leh yoongi chu an in en a an nui ri ngwt.

Skip:
Atuk zigah chuan jimin leh leo kim chu antai chhuak mai"a chutih lai chuan jimin chuan aph ri chu hriain ala,tae lo niin apick nghala.

Tae : minie hmanhmwhin NJ hotelah lo kal vat rwh Yoongi nikhw hrelo in athlu thuta lo kal vat rwh.

Jimin chuan hlahthwng tak mai chuan note lo va hw rwh ka kal nghal angai tihpahin atlan nghala leo kim chuan angaihna hriat hmello zet chu jimin cu athlir vung"a.

***************

jimin chu thlan zelin NJ hotel chu athlega alut chuan alo thim vek a ngaihna hrelo tak chuan ahwi kuala tae khan NJ hotel ati ngei sia ka hre sual zwk mwn le ati rilru a tae chu ako pah reg bwka,thwm engmah ahriat tak si lo ah chuan kal mai tuma a inher dwn lai tak chuan a wmna zwn chu alo eg thuta  eng chu enin adak a,ahwikual bwka chutih lai chuan tu emw alam pana lo kal hi ahmua athim em vag chuan tu nge ani tih ahre thei nghal mai lo abul arwn thlen chuan tu dag ni lovin yoongi ngei ani,yoongi chu jimin hma ah chuan thigthiin park jimin kei min yoongi imeow meow hi min nei duh ngem tihpahin zugbun chu aphwrha jimin chuan ooo..Ka nei duh che amittui atla a,yoongi chuan zungbun chu abun tir a a inkuaha chu vel leh anbul vel tag chuan thwm rwn wmin kut beg ri nen jimin chu ahwi kual hrut"a tae ahmuh chuan tae e nge wmzia min tih der tihna mi ati a,tae chuan umm hyung min tih tir alwm tiin yoongi chu a en a,jimin chuan mwla tiaga in tih chipoh ani mi tipahin yoongi wm chu achum a yoongi chuan tihpalh baby akuaha.

Skip:
Nithum lai aliam hnu chuan jimin leh yoongi te inneih ni turpoh athleg ta reg mai yoongi chu a wm na turah chuan digin (aromeo kan ti dwn nge ajuliat engtin nge ka tihdwn poh ka hrelo) lo kal hun chu a nghaka.reilo te ah chuan jimin chu kwr var veka inthuam chugin arwn lut a mi mit ala ngei mai yoongi poh abag biklo mittla lek"chuan anthlir hi ani deuh ber chutiag taka miten an enduh vag chuan jimin chu alai chhe lek"ani.Yoongi bul athlen chuan anuisaga,yoongi lah ag huang chug chuan jimin chu alo la melh ngar"chu niin jimin chuan hei chip rwh yoongi hriat twk lek chuan ati a.Yoongi chu harh zwkin a insiam tha nghala ti chuan mi zwg"hma ah chuan kut insuihin engtik laipoha wmdun reg tur chuan an intiam ta a.

Night:
Jimin  : khwiah nge kan kal dwn

Yoongi : ihremai ag

Yoongi chuan jimin mit chu atuam saka ti chuan an kalna tur hmun anthlen chuan jimin mit tuamna chu aphlesaka jimin chu meg riai"in thil eng chu ahmufiah telh"bwka,ahmuh chian chuan woww...Amwi kher mai meow meow hei hi nagma tih wm yoongi chu aen a,yoongi chuan umm e nge an ati a,jimin chuan amwi lutuk hetiag aga mwi hi ka la hmu ngai lo tuipui kamah eng a wma chutah thutna tur mi 2 tan chiah duhthusam ani hei hi ka tana itih mw,yoongi chuan ni e itan vek ani😊hyung ka lwm lutuk jimin chuan yoongi chu akuaha,yoongi chuan ti rwh thu ila tiin thutna lam chu anpana.Chutia thilte eia an ti"hnu chuan tuipui kamah chuan an2in inkuah chug chuan andig duna.Hyung ka nu khan min lo thlir ve ngei ag tirw chuan ahlim ngei bwk ag ka rig jimin chuan ati a,yoongi chuan umm ama chuan van tag mal min swm ngei ag ati a,jimin chuan hyung ka twg che hi ka lwm ani ka lwm takzet meow meow ka hmangaih che ati a,yoongi chuan keipon ka twg che hi ka lwm takzet ani chuan ka hmangaih che kumkhuain ka hmangaih reg ag che tiin an inkissa.An inhmangaihna hriatpui tu atan chuan chulai vela thilwm tui leh boruak leh thigkungte chu atwk em"ani.Inhmangaih tak te 2 chu thla eg hnuaiah chuan dig dun in an inhmangaih thu i hrilh chugin zelin nuam ti tak chuan aninkissa.

Hei hi min yoongi leh park jimin te hringnun thwnthu chu ani.Achagin lumgngaihna achagin hlimna hei hi thil kalphug reg ani.

The enddd......
Ka story min lo chhiar sak thin tu te invai chugah ka lwm thu mwlh"e,😊abikin chhiar liam mai lo va min vote sak thin tu te chugah😚😘i purple you all💜💜

Yoonmin hi ka nunna ani tih tur khwp ani ka ship em vagin story ziak ngailo hian kan ziak ve ani a,a ngaihnwm lo tihpoh ka hria spelling mistake atam ag tih ka hria min lo hrethiam dwn nia chuan chhiar dan inlo thiam mai dwn nia hmelsa ho😂

Next ah kan inhmu leh theuh dwn nia kan inhmuh theih chuan😂😂😂



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 02, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I hate you I Love you🌷🌹{YoonMin}completed✅Where stories live. Discover now