10

125 35 5
                                    

Hun kal zelin yoongi leh rose inneih hum poh alo hnai twh hle a.Rose leh achhungte chu yoongi te in ah ankala,rose chuan yoongi hnenah chuan inbe lwk ag tiin akal fal puia,anu chuan ni e nakin lwka nupa tir innia afala in ti"poh a ngai lwm alo ti a,rose chuan athleg hauh lo vag ati rilrua.Chhanchu rose hian hmangaih dag aneih vag ani.Tichuan yoongi roomah chuan an inzui lut ta a.

Rose:Yoongi khwmgaihin he inneihna tur hi hlwhtlin tir suh tiin atap nghal mai a.

Yoongi:mak tih hmel taka enchug chuan iduh bik lo ami

Rose:alu abu nghauha,umm hmangaih ka nei lwm.Ahma kha chuan ka duh lutuk thin che chuan neih ngei che poh kha ka duh mahse kan khwlama kan kal khan mipa danglam em"mai ka twga ani chuan min hmangaihin min care em"a atir ah chuan ka ngaihsak lemlo mahse hun inher liam zel khan amah kha min ngaihnat tir em"a ni.Chuan engtik lai khan nge ka lo hmangaih ka hrelo mahse hei minute reilo te chhugin thil engkim a inthlak veka,yoongi khwngaih he inneihna hi thlen tir lovag amittui chu ahru pah zela.

Yoongi:Mahse tinge hmangaih ineih si chuan kei hi min neih turin antih che

Rose:Chhan chu yoshi hi minpompui lo ani.Nagni agin anhausa lova nitin eichwp zwg annih vag ani.Kei chuan kalsan ka duh lo va puih ka duh zwk sin.

Yoongi : chuan engthil nge ti turin min duh

Rose : Kan inneih ni turah ithiante in min kidnap se chuan yoshi te inah ka kal ag a chuan kan inneih aga kan inneih zwhah ka chhugte chu ph in ka hrilh aga chutih hunah chuan engmah anti thei twh dwn hleinem.

Yoongi:mahse ti nge kidnap kher chu rose chu amelh kara.

Rose:Oooo..Keimahin ka chhuak thei dwn hleinem

Yoongi : ole

Skip:
Jimin chuan kar khat dwn lai chwpoh aeitwh lo va acher twh em"a,tae chuan eng emw tal eiturin ti thin mahse a eiduhlo tlat zel maia.Vwikhat chu tae chuan jimin hnenah chuan minie thil eiduh te inei em tiin azwta jimin chuan tae eimah ka eiduhlo chu"azwh apiaga achhandan ani.Tae chuan nih chuan i eiloh chuan ka ei bik lo vag tiin ahmui ti pwrh chugchuan jimin kiagah athua akut akuagkuah bwka.
Jimin chu nui sukin nih thil eitur va lei la chuan kan eidwn nia nuisag chuan ati a.Tae chu phur takin eitur lei chuan achhuaka.

Jimin pov:
Tae kal hnu chuan ka ph chu rwn ri in ka nau leo kim ani a ph chu la in athil rwnswi chuan min thwgkher mai.Ka nau chuan ka nu achauh thu leh damdwiina an wm mek thu arwn swia tho nghal vat in anhnena kal tur chuan ka insiam nghala tumah hrilh loin ka kal ta twpa.Ka ngaihtuahna ah engthil dag mah a wm theilo ka nu chiah chu ka ngaihtuah ka hlauthwg em"bwk.Rei fe bus ka chuan hnu chuan ka thlega inlam pan lovin damdwiin lam ka pan nghala ka thlen chuan ka nau chu hlauthwg tih hriat tak hian tap chugin alo tai kual alo tai kuala,min rwn hmuh chuan min rwn kuah nghala atwp bwk.Tichuan thilwmzia te ka zwta min hrilh veka,kan 2chuan inzeina room kwtah chuan doctor lo chhuah hun chu kan nghaka reilo te ah alo chhuak athilswi chuan min thwg kher mai twg ngaihna poh ka hrelo ka mittui tlak lai poh ka hrelo ka thil hmuhte chu avir mup"a ahnu rei lo te ah athim ta vek.Ka harh meuh chuan damlo mutna ah ka lo mu reg twh.Ka kiagah chuan ka nau alo wm bwka ka harh ahmuh ve leh min kuaha atapa itha tirw min tihlauthwg alwm ama in min kalsan twha nag leh zel chuan min kalsan suh w tiin atap hwm"a.

*********
Doctor lo chhuah khan doctor chuan ka nu chu lungtha lo ani a,ahma khan lo hre vat ni ila chuan kan chhan thei tur nia mahse kan hre tlai deuh ani apoi ka tikhwp mai tiin ka nu chu athih tur thu min hrilh a ni.

Tae pov:
Eitur leia ka chhuak kha ka hw chuan jimin alo wm lo va ka zwg vak"a mahse hmuh tur a wm si lo ka calla ala thei chuag si lo ka mangang em vag chuan jin hyungte ka hrilha ani poh chu anrwn thleg nghal maia.Tuman kan call tlag thei bwk si lo kan beidwg em"a.Yoongi te ina kan kalpon engmah hmuhchhuah kan neilo.Khua poh athim mai dwna jin hyung te poh anhw ta a,Jk erwh ka kiagah a wm thug.

Skip:
Yoongi leh rose chu an inneihna thulh ani a.Achhanchu rose leh yoshi chu atwp nan tiin zankhat chu an inhmu a mahse rose chuan yoshi hnenah chuan tlanbo mai ag ati a,yoshi poh chuan hnial chuag lovin an2chuan antlan dun ta a.

*************
Jimin anhmuh loh tag ni 3 lai aliam leh ta reg mai.Yoongi chu abeidwg em"a han zwn dwnin akalna tur wm anhre si lo vawi tamtak ancall mahse achhag thei bwk si lo acutie kha angain hmuh leh achak em"a anuihmel mwitakte,amitmeg a engkim kha kwih achakin hmuh leh aduh em"ani.

***********
Nikhat chu jimin chu anu thlanah chuan kal a kala,athlanlugah chuan thuin thil eng"emw a ngaihtuaha rwn twgchhuakin.Nu thil inher dan hi amak ngwt mai tirw hmana kan 2a kan wmdun laite kha ka ngai ee..Nu ihria em daegu a ka kal khan mw midanglam tak mai ka twga,ani chu mw ahmeltha in aduhwm em"a chuan mw zwhte a ag rap mw le aswizwg chuan anui leh suka.Chuan mw anni chu ka duh a ani poh chuan min duh ve tho tichuan kan in ngaizwga ka hmangaih lutuk sin.Mahse mw ani chuan min lo buma min hmangaih viau emw ka lo ti a mahse anni chuan nupui min neihsan daiha amittui atla a,nu ti nge vanduaina hlir hi kan chan anih bik rilru na taka ka wm lai khan ka ngai em"che ikiagah wm ila chuan nag chuan min hnem ag a tichuan ka na te azia deuh aga mahse engthil nge thleg hi vwikhatah natna thuahhnih mw arapthlak lutuk asin nu mipakhat twrh atan chuan a insum theilo atap chhuaka nu tiaga min kalsan mai hi ka rig lo sin hetiag tur tih hria ila chuan sw lai hmunah swn ka kallo twp tur tiin atap hwm"mai ani.

**********
Ni e,mihrig hian kan nunah hian thuneihna Pakhat mah kan neilo.Engtik laipon enghunah poh thi thei reg kan ni a,chuan hmangaihna poh hi engtik lai kha  nge alo thlen kan hre lo a,chu hmangaihna khurah chuan lut thuk zelin kan luh thuk poh leh chhuah harsa tig mai ani si.Mihrig hi chuan kan nunah hian thu kan va neilo chiag em.

Contiii...
Spelling mistake a nual ag a min lo hrethiam mai dwn nia.

Chuan ka satory min chhiarsaktu te inchugah ka lwm em"e😊

Plizz vote and comment

I hate you I Love you🌷🌹{YoonMin}completed✅Where stories live. Discover now