Ni thum lai aliam ta reg mai,tae chuan leo kim chetdante chu anau nen khan in ag ati riaua,achik em"mai zela,Leo kim poh chuan tae chu ageina talzet ani.Nikhat chu leo kim chuan thi pakhat hi alo keg chhuaka tae in ahmuh chuan thi chu la vatin a ena,leo kim chu amelha thi chu a en leh thina.Chhanchu chu thi chu ahmigchuanna ani a,thi in ag chiah anau nen nen khan anneia anhmig chuanna ve"tae chuan hei hi engtik taga ineih nge,ka tet te tagin.Ichhugkw chanchin min hrilh theih angem tae chuan ati leha,leo kim chuan umm thei ee,min hrilh la khwngaihin,aw le ka hrilh ag che ka hriatchin zwg.
*************
Kan chenna thin chu ka hrelo a,mahse kan in kha anuam tih ka hria a,kan rethei lutuk lo bwk.Engmah phei chu ka hrechiaglo chhan chu ka la naupang em a😄.twhsual kan twh kha chu ka la hre reg.Tae chuan twhsuala engtin nge min hrilh la hriat chak hmeltak chuan amelha.Leo kim chuan kan chhugkua khan ka nu ka pa ka u leh kei new year lai vel kha nimaiin ka hria intihlim turin kan kala mahse vanduaithlak takin car dag nen kan insu palha kha chu anni thiamlo ani chak tak maiin atlana aside lo lamah a ni bwk si tichuan kan insua kwgsirah chuan kan tlanliam ta a,engmah ka hre twhlo ka harh meuh chuan damdwiinah ka wm twh.Khata tag khan anu apa leh au tumah ka hmu twh ngailo.Tichuan fahrah awmna ah ka wma,chuan minie nu hian afa tan min la ta a,afel em"engtik laipon min hmangaih rega,min enhrag ngailo.Minie poh hian anau tak ag chiahin min ena,keipon u tak ag chiahin ka en anni hi ka chhugte neih chhun tak meuh"anni.aswi lai chu tae chuan nguntak lwh uluk fahran hian alo ena,anau nen khan in ag ati takzet ani.Chuan tae chuan nih inu leh pa thlalak chu inei em tiin azwt leha leo kim chuan chhe ve deuh mai chu ka nei"smile",tae chuan min lo en tir ati a.Leo kim poh chuan ala ve mai.Ala hmuhtir mailo inrig rwh w 1,2,3 thlalak chu ahmuha chu thlalak tae in ahmu chiah chu amittui atla nghala chhanchu leo kim ina ahmuh te chu anu leh pa ngei anni thlalak chu lain amittui aluag zwih"a,leo kim lah lo hlauthwg ti nge a itha em abana vwn pah chuan atia tae chuan leo kim chu en in ka nau ini kum tamtak ka zwn twh ka hmuh theih miahlo chu ati a,leo kim chuan mak ati kher mai mahse engtin nge ihriat ngwt theia,tae chuan hei hi ka nu leh pa anni chuan enrwh he thi hi athi chu aphwrha ka nau nen kan hmig chuan na kan nei ve",leo kim chuan ka u nen chuan kan taksa ah hian chhinchhiahna ag deuh hi kan nei ve"a tiin adar laia thil wm arsi lem ag deuh chu ahmu a,tae chuan adar chu entir ve in amah poh chuan alo nei ve thoa,leo kim chuan tae chu kal hnaihin abiag chu akhwihsaka achhig vag"a rwn meg lehin ka u ngei i ni tipahin akuaha atap hwm"a.Anpahnih chiah chuan an wm emw antia mahse anmahni lo enregtu an wm chumite chu tudag ni lovin anthiante ngei kha ni.Athen anlo inhnit feih"bwka,jimin phei chuan alwm leh zual.