Arastan:evden çıkıp bir bara girdim ve ne görüm defne ve evin çok sarhoş bir şekilde dans ediyorlar neyse etsinler banane diyip bir yere oturdum gözüm defneye katlıdı bilmem ne zamandır o izliyorum bir içkiyi bile zor bittirdim daha fazla dayanamadım ve onu yanına gitiğim gibi omuza aldım denfe sırtıma vurmaya başladı. Defne:bırak beni
Aras:kes sesini bu hasta halinşe hem evden kaçmışsın hemde sarhoşsun bardan çıkarken aklıma evin geldi kızı burda bırakamam defneyi araba yerleştirdikten sonra arabayı kitledim ve evin aldım bu kız niye bu kadar ağır neyse ikisine eve bırakalım evin arka kolutağa yerleşrtirdikten sonra kendim sürücü koltuğana geçtim evin sızmıştı ama defne hala kendi kendine bir şeyler mırıldanıyorduArabayı çalıştırdım eve kadar geldik evin defne döndüğüm birden ensemden çekip beni dudaklarıla buluştur ilk başta şaşırsamda sonra karşılık verdim onu sahip olmak istiyordum dudakları çok güzeldi birden üstüme çıktı ama olmazki ben böyle pişman etmek istemem üzgünüm defnecik ama senin için farklı planlarım var defneyi üstümden attım ve kafasını cama çarıpı bayıldı neyse böylesi daha iyi oldu.Cenki arayıp defneni yanımda oldğunu ve kapın önünde olduğuzu söyledim oda hızla gelip kardeşini aldı ve korumalardan biride evini aldı.Cenk:aras teşekkür ederim kardeşimi bana geri getirdiğin için.
Aras:rica eder cenk abi dedim arabaya binip eve gittim bu kız benim kafamı karıştıyor allahtan videosu var bende beni nasıl öptüğünü bütün okul görücek hahahahhah ne kadar kötüyüm......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕂ö𝕥ü 𝕜ı𝕫
ChickLitDefne babasının Bir mafya olduğu için peşinde bir sürü adam olduğu için okulunu değiştirmek zorunda kaldı Tabii orada aras'la karşılaştı Aras Defne huzur vermedi bakalım bu hikayenin sonu nasıl bitecek aşkla mı nefretle mi