Yine uykusuz bi gece geçirmiştim , bu bende sanırım hastalık yada alışkanlık yapmıştı yoksa neden uyuyamayayım ki ? Saat 01.42 'ydi başım çatlıyordu ağrı kesici alırsam iyi olur umuduyla yatağımda kıpırdanıp uzandığım yerden kalktım ama ilk önce balkona çevirdim adımlarımı. Canımdan çok sevdiğim gecem hayatım ailem herşeyim olan atım koşuşturmaktan yorulmuş halde uzanmış yerde uyumuş rahat bi pozisyonda yatıyordu, gece benim tek ailemdi . Ben 2 yaşındayken trafik kazası sonucu hayatını kaybetmişti annem ve babam anneannemde annemin acısına dayanamamış zaten astım hastasıymış annemin acısıylada acısı 2 ye katlanmış acıları ve o da hayatını kaybetmiş herhangi bi kardeşim abim ablam yok tek çocuğum . Dedem var sadece bana hem anne hem baba olmaya çalışan benim için çalışıp çabalayan bi tek dedem var yanımda babamın aileside annem ve babam kaçarak evlendikleri için sen bizim oğlumuz değilsin diyip babamı evlatlıktan reddetmişler ozman dan bu yana sadece anne tarafımdaki dedem var yanımda .
Ne annemi ne babamı nede anneannemi hatırlıyorum fotoğraflarıyla hayata tutunup yetinmeye çalışıyorum . Tekrar adımlarımı odama çevirdim anne ve babamın olduğu çerçeveli fotoğrafı aldım elime annem çok güzel bi kadındı kahverengi saçları ve aynı renkte güzel büyük gözleri varmış burnu küçük ama güzel dudaklarıda yüzüne uygun küçük dolgun tatlı bi şekilde yerleşmişti babamsa simsiyah saçlarıyla ve yemyeşil gözleriyle her yakışıklı erkek gibi çok karizma duruyordu tencere kapak misali çok yakışıyorlar birbirlerine ayrıca babamda bi doktormuş biliyormusunuz ? Bende onun gibi doktor olucam aradaki tek fark ben hayvan doktoruyken o ise insan doktoru olmuş.
Merdivenlerden inecekken karşımda aynadaki yansımam gözlerime çarptı, bende güzel bi kızım aslında simsiyah saçlarım biçimli güzel kipriklerim ve kaşlarım var büyük ve yemyeşil gözlerim bembeyaz bi tenim dolgun dudaklarım var . Rengimi babamdan şeklimi annemden almışım fiziğimde güzel bu arada lise yıllarımda oldukça çok erkekten çıkma teklifi almıştım ama hiç birinin de gerçek aşk olmadığının farkında olduğum için 1 tanesini bile kabul etmemiştim ne gereği var salla gitsin . Hem benim tek sevdam gecem hemde ben şuanlık hiç kimseyi istemiyorum hayatımda böyle rahatım.
Bu arada dedem Ahmet KARA ile tanışın o büyük bi iş adamıdır ve hobi olarak bu çiftliği açmışlar anneannemle sonra anneannem vefat edince dedemle biz kaldık bu çiftlikte . 20 yaşındayım şuan 19 yaşındayken 1 sene üniversiteye hazırlık okumuştum sonrasındaysa Mersin üniversitesini kazanmıştım ve Mersin'de oturduğum için iyi denk getirmiştim . Ve küçüklüğümden beri dedem sayesinde devam eden hayvan aşkımla hayvan doktoru olmaya karar vermiştim . Hayvanlar özelliklede atlar benim ilgi alanımdır. Geceyi küçük bi tay kenden beri tanıyorum onunla geçti bütün zamanım okuldan gelince ilk işim onu görmek onu sevmek onunla ilgilenmek oluyordu . İsmini de ben vermiştim ona Gece gibi simsiyah olduğu için en uygun ismin bu olacağına karar vermiştim. O da benim gibi cinsiyeti kız dişi yani ,babası hastalanmış anneside geceyi doğururken ölmüş dedem hep böyle söyledi bende öyle biliyorum.
Yavaşça merdivenlerden indim kaldığım ev dublexti ve ben çatı katında kalıyordum çatı katlarını hep sevmişimdir onun içinde güzelce siyah beyaz dekore ettirip odayı kapmıştım .
{Bitkiler olmadan hayal edin}
Adımlarımı mutfağa doğru ilerlettim ilk önce masanın üzerinden sürahiye bi bardak su doldurdum ve ilaç çekmecemden bi ağrı kesici alıp ağzıma attım suyumu da içip bardağı tezgaha bıraktım sıkıldığımı düşünüp oturma odasına ilerledim ve koltuğa oturdum TV yi açmak için kumandayı elime aldım ve kanalları gezmeye başladım . Bi spor kanalında durdum en sonunda ve adamın dediklerini dinleme başladım, " Evt sayın izleyicilerimiz her 2 sene de bir olduğu gibi bu senemizde at yarışlarımız yapılacak ve kayıtlarının başladı yaklaşık 1 ay a kadar katılım kontenjanlarının dolacağını biliniz eğer yarışmamıza katılmak için başvuru yapacak olanlar var ise sağ alt köşedeki internet sitemiz den hemen yapabilirler ama hızlı olun çünkü sadece 1 ayınız var ! " işte aradığım buydu bu sene dedim ikna etmek zorundaydım çünkü 15 yaşımdan beri yarışmalara katılmak istiyordum ve ayrıca geceyle çok kez alıştırma yapıp hazırlanmıştık her ihtimale karşı lütfen izin versin bir yerlerime zarar veririm düşerim yaralanırım düşünceleriyle dedem izin vermiyordu ama inşallah bu sefer o izni alacağım!! Diye düşünerek merdivenleri çıkıp yatağıma ilerledim ve tabiki sitenin de fotoğrafını çekip kendimi hazıra almıştım geriye kalan tek şeyse dedemi ikna etmekti. Battaniyemi üzerime çekip sıkıca sarıldım yastığıma düşüncelerimin arasından kendimi çekip karanlığın kollarına bıraktım kendimi ...
🌼🏇🏻🌼🐎🌼🏇🌼
Arkadaşlar bu benim ilk kitabım ve ilk bölümümdü eğer yazım yanlışlarım varsa özür dilerim elimden geldiğince aklımda ki kurguyu yazmaya çalıştım lütfen oy ve yorumlarını eksik etmeyin iyi de olsa kötü de olsa yorum yorumdur ...
İlk bölümüm nasıldı fikirlerinizi alayım ??
Sizce sevda dedesinden izin alabilecek mi??
İyi günler diliyorum hepinize evde kalın hastalıklardan uzak duralım ...🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdam
RomanceAnnesi ve babasını 2 yaşındayken trafik kazasında kaybeden Sevda artık dedesiyle yaşamaya başlar dedesi zengin iş adamı Ahmet KARA nın çiftliğinde bi evde yaşamaktadır 2 yaşından bu zmna da kadar büyürken tek arkadaşı tek sevdası olan atı gece ona ç...