~3.BÖLÜM~

7 1 0
                                    


Merhaba arkadaşlar oy sınırı fln koymayacağım yada yorum sınırı ilk 10 bölüm fln tamamlandığında ozman düşünüp bişeyler ayarlamayı düşünüyorum 💫💫💫

O zamana kadar da aklıma geldikçe yazmaya devam edeceğim çok aralık bırakmamaya çalışacağım hadi hayırlısı bakalım 🌼🤍

   Acı....
Ne kadar da kötü bişeydi aslında
Ne kadar da can alıcıydı....

          Ben acılarımla doğduktan sadece 2 yıl sonra karşılaşmaya başlamıştım annem ve babam yetmezmiş gibi anneannem bile yoktu yanımda  teyzem dayım gerçekten hiçbir akrabam yoktu ....
    

                  Ben acıyı sadece 2 yaşımdayken tatmıştım annem yokken geceleri anne diyerek kaç kere uyanmıştım kaç kere ağlamıştım kaç kere o boncuk gözyaşlarını akıtmıştım kim bilirdi ki....

  Gözlerim ağrıyordu başım çatlıyordu yavaça araldım kapalı kalmaktan acıyan gözlerimi , açar açmaz gözlerime bi ateş vuruldu yanmaya başladı çok acıyordu bi yataktaydım neresi burası keskin ışık gözlerime vurunca daha da acıdı gözlerim kapatıp açtım yerinde kımıldanırken kolumda hissettiğim keskin acıyla gözlerimi koluma çevirdim .

  Bu da neyin nesiydi kolumda bi serum vardı ee ben en son hastanedeydim zaten ve uyuyordum ne ahh ben uyuduğunu sanırken bayılmışmıydım kendimi tutamamıştım zaten

  Yavaşça doğrulduğum yere geri uzandım ve ayaklarımı kendime çektim düşünmeye başladım ne olmuştu bana en son test vermiştim ve uykunun geldiğini sanarak bayılmıştım peki ya dedem, dedeme haber verilmemişmiydi neden yanımda değildi annem hayali ' ben burdayım kızım'  diyerek beni teselli etmiş ve başımı okşamıştı keşke yanımda olsaydın be annem ....

   Yatağımın yanındaki hemşire çağırma düğmesine basıp ayaklarımı uzattım ve  tekrardan hafif yerimde doğruldum

   Odanın kapısı açılırken karşımda asansörde karşılaştığım kadın hemşire vardı

  " Merhaba nasılsınız ağrınız varmı kendinizi iyi hissediyormusunuz ?"

dediğinde dönüp baştan aşşağı kadını süzdüm 1.60 boylarında olmalıydı sanırım armut tipliydi güzel bi fiziği ve güzel bi yüzü vardı iyi birine benziyordu ben onu süzerken o bana bi tebessüm gönderdi ve ben konuşmaya başladım

  " Başım ağrıyor hemde fazlasıyla sanki bişeyler beynimi yakıyor gibi gözlerim de öyle sanki ateşin içindeymişim gibi hem ben ne zamandır buradayım ? "

dedim ve kadının bana bi cvp vermesi için gözlerinin içine baktım elindeki dosyaya bi kaç bişey yazdı ve bana döndü konuşmak in dudaklarını araladı

" Tamam ben doktorunuza bildireceğim ona göre bi ağrı kesici yazacağım ve dünden beride buradasınız dedeniz de az önce buradaydı ama şuan için nerede bilmiyorum kendinize dikkat edin kendinizi çok sarsmamaya çalışın . "

dediğinde başımla onaylayınca o da beni başıyla onaylayıp tebessüm ederek arkasını döndü ve adımladı kapıyı yavaşça açıp çıktı ve ardından da kapının kapanış sesini duydum .

  Komodinin üzerinde olan telefonuma elimi uzatıp aldım 20 arama vardı dedem  . Dündendi çok endişelenmiş olmalı ...

SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin