3 / 39

2.7K 292 319
                                    



the three musketeers
3 ━⊙━━━━━━ 39
◀︎◀︎ ‖ ▶︎▶︎ ↺

1968 kelime, düzenlendi.
(01/12/2021)

yorum yaparak okursanız cok sevinirim🥣🥣💞

V O T E V E R M E D E N
G E Ç M E Y İ N ♥️

❀ ❀ ❀

saat: 10.03
konum: U.A. Lisesi Beta Alanı

kötüler takımı liderlerinin etrafına toplanırken izuku onları gözleriyle tarttı. mor renkli kostüm giyen yeşil saçlı bir kız öne atıldı. "midoriya-kun! memnun oldum ben tokage setsuna!"

"ah ş-şey ben de m-memnun oldum." derken stresle ensesini kaşıdı izuku.

"sen kötüler liderisin dostum bırak şu kekelemeyi!" dedi mineta.

"midoriya evladım!" kendisine seslenildiğini duyunca bakışları all might'a döndü.

"pekala, siz tanışadurun ben hemen geliyorum." all might'ın yanına koştu.

setsuna tekrar konuştu. "all might'la çok yakın olduğunu duydum."

kızın pozitif sesi mina'nın ilgisini çekmişti. iyi anlaşacağı birine benziyordu. "tabii, baba oğul gibi takılırlar." dedi.

"şanslı piç," diye mırıldandı monoma sırıtırken. "hey, a sınıfı! midoriya'nın bu işi becerebileceğinden emin misiniz?"

denki ellerini beline koyup konuşurken sesine koruyucu bi' ses tonu hakimdi. "tırsak gibi durduğuna bakma! savaşta ciddileşirse psikopata bağlıyo' baya'!"

"sahi.."

"midoriya-san'ın sakinleştiğinde iyi liderlik yapacağına eminim. şimdi onun dediğini dinleyip tanışalım. yaoyorozu momo, ben."

***

onlar kaynaşırken all might da izuku'ya dil döküyordu. "... dediğim gibi haberim yoktu."

"ben kötüler lideri gibi- yani nasıl yapacağım?! ya başaramazsam?"

all might gülümseyip ellerini onun omuzlarına yerleştirdi. "evladım, sakinleşip bir düşün. şu ana kadar kaldığın hiçbir etkinlik olmadı. spor festivalinde de çeyrek finalisttin. bir şekilde altından kalkacağına eminim. kahraman ve kötü bunlar sadece rol. sen görevlerini tamamlayıp kazanmaya bak."

spor festivali aklına geldi izuku'nun, bununla duraksadı. 'tüm dünyaya ben buradayım demeni istiyorum!' demişti all might. o zaman tutamamıştı sözlerini fakat 1 yılda gelişmişti. bu sefer tüm dünyanın ilgisini çekecekti! gülümsedi.

"anlıyorum... spor festivalinde benden isteğini gerçekleştirememiştim. bu festivali kendi avantajıma çevirip herkese varlığımı göstereceğim. kötüler lideri sadece oyundaki rolüm. nasıl bir numara, bir lider olacağımı herkese kanıtlayacağım!"

anlık gaza gelen varisine şaşkınca baktı all might. güldü. "göster bakalım!"

"beni dikkatlice izle, olur mu?" sana beni seçmenin bir hata olmadığını göstereceğim. takımının yanına dönerken bu sefer yüzünde özgüvenli bir ifade vardı.

"her zaman evlat." diye mırıldanarak gülümsedi arkasından onu izlerken. sonrasında yükselen sesle dikkati çelindi.

***

𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐤𝐞𝐭𝐞𝐞𝐫𝐬 | todobakudeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin