ben heyecandan öldüm.
bölüm sonuna doğru yanıma gelirsiniz büyük ihtimal ehehehekontrol edemedim fazla, yanlış veya boşluk varsa özür diliyorum
SATIR ARALARINA YORUM YAPIN ÇOK HEYECNALILTRKMRRJDK
SONRAKİ BÖLÜM İÇİN OY SINIRI: 60🥺❤️
***
ertesi gün
saat: 8.46izuku, sabah rutinini halledip tekrar katsuki'nin odasına dönmüştü. birbirine karışan kısık tatlı nefesler hala yatakta yatan ikiliye aitti.
duvardaki saate baktığında uzun zamandır en geç kalktığı gün olduğunu düşündü, izuku. önceki gün en güçlü kahramanlarla savaşları sonrası revirde verdikleri ilaçlardan ötürü olmalıydı. tüm kasları ağrıyordu.
"kacchan~" elinin tersini sarışının yanağına uzattı. endeavour'un eseri ufak yanığı parmaklarıyla okşadı. temasla katsuki uyanmıştı, tek gözünü açıp ona baktı.
"deku~?" dedi, sabahları sesi normal halinden bile derindi. ve yanağındaki eli yakalamıştı. "saat kaç?"
"9'a geliyor. kalkın artık diyecektim."
"yo." diyerek izuku'nun eline sarıldı ve gözlerini kapattı tekrar.
oflayarak shoto'ya döndü izuku. onu kaldırmak imkansızdı, biliyordu.
"elime ihtiyacım var, kacchan..." dedi ve elini katsuki'den kurtardı. yorganı açarak melezin yarı çıplak bedenini ortaya çıkarttı.
büyük bandajı yavaşça açtı. melezin göğsünde boydan boya hawks'ın yaptığı kesik vardı fakat derin değildi. ayrıca üstü kabuk bağlamıştı bile. hemşirenin verdiği kremi eline sıkıp shoto'nun yarasına dikkatle sürmeye koyuldu.
soğuk temasla melez aniden gözlerini açtı. "ne olu-" yanında bağdaş kurmuş onunla ilgilenen izuku'yu gördüğünde rahatladı. "-izuku?"
"günaydın!" dedi izuku neşeyle. "uyanmayacağını düşünmüştüm.. ben de kremlerini süreyim dedim."
kiraz dudaklar kıvrıldı. "teşekkür ederim."
dalgalı yeşil saçlarıyla uyumlu zümrüt gözlere sahip ışık kaynağını izledi bir süre. varlığı bile neşe kaynağıydı. başını oynattığında görüş açısına katsuki de girdi. yüzüne inmiş sarı saçlarıyla, kırmızı gözleri yarı açık onları izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐦𝐮𝐬𝐤𝐞𝐭𝐞𝐞𝐫𝐬 | todobakudeku
Fanfic𝚃𝙾𝙳𝙾𝙱𝙰𝙺𝚄𝙳𝙴𝙺𝚄 • aksiyon & fluff & smut • u.a. lisesinde 'savaş festivali' yapılır. öğrenciler kötüler ve kahramanlar olarak iki takıma bölünmüştür. kahramanların lideri katsuki, kötülerin lideri izuku seçilir. izuku, tüm ülkeye Deku'nun...