Uběhli dva měsíce od té doby co se mi zdál ten debilní sen a taky už nějaká doba, co se znám s Thomasem.
Já vím říkám, to co se za ten měsíc dělo, se snad nedělo ani v žádný rodinný komedii...
Za poslední dva měsíce jsem stihla:
Se asi dvakrát pohádat s Dylanem. Abych to upřesnila tak my dva se moc nehádáme, když nepočítám takové ty "sourozenecké hádky". Byli to takové dvě větší hádky, ale zase jsme si to vyjasnili a jsme v pohodě.
Byla jsem s Dylem a Tomem na několika chlastačkách párty, oslavách a toho všeho možného. A věřte nebo ne, dopadlo to úplně stejně jako ta naše první.
Každý pátek u mě spal Dyl, někdy i Tom, ale většinou nemohl. Což jsem ráda nebyla, jelikož mě Dylan furt otravoval s tím, že jsem do Toma zabouchlá a podobný kejdy...
No a poslední bod byl to, že můžu oficiálně, ale ne moc s velkou radostí říct, že mám crush, líbí se, jsem do něj zamilovaná, no prostě si tomu říkejte jak chcete. Ano, jsem zamilovaná do Thomase....
****
Ležím si to tak v posteli a snažím se zahnat nudu tím, že se koukám na Piráty z Karibiku. Ano, ten film už jsem viděla milionkrát, ale stejně se na to budu koukat furt.
Najednou mi cinkla zpráva na instagramu, ignorovala bych to, ale byl to Thomas.
@thomas_b_s
Tory?
me
jo?
nesnášela jsem takové situace, vždycky jsem se bála co mi dotyčný chce říct a hlavně ať to napíše rovnou, mám pak o starost méně.
@thomas_b_s
Víš nechtěla bys jít se mnou do kina?
Omg! Do kina?! To je jako rande?
me
jo, půjdu ráda a na co?
@thomas_b_s
Avengers: Endgame, vím že máš ráda Avengers a moje sestra dostala lístky a jí to nebaví ;)
me
fajn, těším se <3
@thomas_b_s
Taky 🖤 a neber to jako rande, prostě dva kamarádi jdou ven do kina :D
Au
me
cajk
@thomas_b_s
Dobře, v sedm před vašim domem té vyzvednu 🖤
me
ok 🤍
zobrazenoRozdýchavala jsem co se právě stalo, pozval mě ven! Sice to nebylo rande, ale tohle je pokrok ne?
Musela jsem ihned napsat Dylanovi.
me
dyle... thomas mě pozval do kina <333 sice říkal, že to je jen čistě kamarádsky, ale i tak
Dylánek milánek 🧚🏻♂️
Cožeeeeee? 😮😮😮 Vic to je suprr 😍🥰 Sice ti řekl, že to je jenom kamarádsky, ale další už bude opravdové rande ☺😇
Bože ty jeho emoji mě fakt vytáčejí
me
jojo uvidíme :)
Dylánek milánek 🧚🏻♂️
To je skvělý 👏✊👍 Úplně vás dva shipuju #vicmas 💗💗 Chápeš? Jakože Vic+Thomas 💋💋 Pak půjdete na rande, pak se do sebe zamilujete, pak té požádá o ruku a z té lásky vzniknou děti!
me
bože člověče... jdi se léčit 🤦🏻♀️
Dylánek milánek 🧚🏻♂️
Ale prosímtě, jen závidíš, že já jsem mistr Yoda a vidím do budoucnosti. Já vím, že to takhle bude kotě 😏😼🤯
Už jsem mu na to radši nic neodpověděla, protože by to byla akorát nesmyslná konverzace do tří ráno.
Zbytek dne jsem zabila tím, že jsem dokoukávala Piráty, ale stejně jsem se tomu filmu moc nevěnovala, protože jsem přemýšlela nad Thomasem...
muhahaha pokračování až v další kapitole, máte smůlu ☺
tahle kapitola byla úplně o ničem ale na to sere pes....
#vicmas co říkáte? dyl nám vymyslel skvělej ship
každopádně kdo taky miluje piráty z karibiku? já je úplně miluju a hlavně jacka <3 nebo spíš johnyho deppa
nejlepší je v pátem díle : dám ti radu co se týká hlavně brunetek. Nikdy nebal její ségru, ale když si nebudeš fakt moc pomoct, zabij jejího bráchu!
nebo
angelica: miluju tě, jacku
jack: já sebe taky
a nebo
nikdo nic
jack:
RYBÍ KSICHTE!
ČTEŠ
deník rebelky | t. b. s ✔
HumorViky je ve škole známá jako průserářka, egoistka a arogantní dívka. Škola i život je pro ní čiré zlo, proto se snaží každý den přežívat i s jejím kamarádem Dylanem. Život jí ale změní kluk, který přijde k nim do třídy. Bohužel se i za rebelskou tvář...