1. rész

17 0 0
                                    

~Jelen~

Felkeltem (ugyanannyi életkedvvel, mint amennyivel egy tárgy rendelkezik), majd kimentem a fürdőbe, hogy elkészüljek az iskolába. A tükörbe nézve egy életunt lány nézett vissza rám. Mivel már megszoktam ezt a látványt, mit sem törődve vele arcot, majd fogat mostam, végül úgy döntöttem, hogy a hajammal nem csinálok semmi különöset, csak összefogom. Visszamentem a szobámba, felvettem az első pólót és nadrágot, ami a kezembe akadt. Felkaptam a hátizsákomat az ágyam mellől, majd lesiettem a konyhába reggelizni.

Nagy meglepetésemre a konyhába belépve senkit nem találtam ott. Kinyitottam a szekrényajtót, kivettem egy tányért és egy bögrét. Kivettem a hűtőből a tejet, az ajtaját becsukva megnéztem a hűtőmágnesekkel rögzített képeket, amiken még ő is rajta volt. Szomorúan elléptem onnan, elhessegetve az emlékeimet. Egy másik szekrényből kivettem a gabonapelyhet, öntöttem belőle egy kicsit a tányéromba majd visszatettem a dobozt a helyére. Elővettem a kávéfőzőt, néztem, ahogyan a bögrém lassan megtelik kávéval, mikor úgy gondoltam, elég lesz, kikapcsoltam a gépet. A koffeinnel telített italba öntöttem egy kis tejet és tettem bele egy kanál mézet, majd megittam.

A reggelim elfogyasztása után a buszmegállóhoz mentem, ahol minden hétköznap reggel fel kell szállnom arra járműre, amivel régen együtt mentünk iskolába, most viszont csendben ültem végig a 15 perces utat a suliig.

Kapcsolat [Szünetel]Where stories live. Discover now