Saçma oldu ama kusura bakmayın...
Fatih yol boyunca sustu ben ona nereye gidiyoruz neden gidiyoruz gibi sorular sordum. O sadece bana bakıp ilk yemeğimize çıkıyoruz dedi. Şaşırtıcı geldi sonra sonra dudağıma öpücük kondurdu. Karşılık vermedim. Neden böyle yapıyordu?! Neden öptün?! Diye sordum. Seni sevdiğimden dedi. Ne sevmesi?! Neden bahsediyorsun?! Yapma Fatih Saraçlıoğlu yapma ?! Seni....neyse sustum. Ama ben seni seviyorum. O günden beri seni seviyorum dedi ve tekrar öptü. Durmuyordu bu beni baya rahatsız etti. Fatih...ben insem mi yeter gelmedik daha zaten der demez arabayı durdurdu. Geldik bile Miray. Dedi.
Restorant baya lükstü. Iyiki bunu giydim....yoksa rezil olurdum.
Hadi inelim. Hafif bir tebessümle. O da bana güldü. Ben acaba onu o ukala pisliği seviyor muydum?! Ne saçmaladın be Miray.....!!!! Ayy Fatih ben unuttum. Ya dalmıştım. Özür dilerim.dedim.
Önemli değil aş...beni daha fazla bekletecek misin?aş ne Yaaaaaaaa neyse elini tuttum ve arabadan indim. Bizim için ayrı bir masa hazırlanmış. Miray,sana bir hediye aldım. Bu sana bana son model akıllı bir telefon almış. Önce kendisi akıllı olsa birşey demem.... erkekler işte hepsi aynı. Gerek yok Fatih neden aldın?! Ne gerek vardı?! Pişmiş kelle gibi sırıtarak Numaramı kaydettim bir şey olursa ararsın artık Miray off bide telefonunu kaydetmiş. Inşallah hep ararmışım pek sanmam ya neyse......Yemekler geldi yanında şarap ile birlikte. Fatih ben şarap içmesem. Dedim. Neden? Dokunuyor deme sakın. Belki dokunuyor allah allah sustum. Aman yemek biti yola çıktık.Fatih ve Miray'ı bekleyen süpriz ne hepsi yeni bölümde.........
Kısa kısa yazıyorum ama sonra uzun yazacağım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever(famir) #Wattsy2015
ChickLitBu arada sizinle çok keyifli bir kitap olacak. sizde fikir yazabilirsinizzz