Merhaba uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz. Keyifli okumalar
******
F.Miray ağlama dayanmıyorum
M.Fatih....ben daha karnımdaki bebeğe sahip çıkamıyorum...
F.Allah ne derse o olur. Merak etme yenisini yaparız ;)
M.Annem burda ne demeye çalışıyorsun?
F.Bebek diyorum eğer düşerse yeni bebek yaparız ;)
M.Ayıp zaten canım yanıyor yapma
*********6 ay sonra
Mer.Üzülme canım arkadaşım. Geçer merak etme
Mir.Nasıl üzülmeyim Merve! Canımdan kanımdan bir parça gitti. Ben ben dayanır mıyım? Bilmiyorum
Mer.Dayanıksız değilsin sen dayanırsın.. Bak biz nelere göğüs gerdik. Kaç gün sen bana gelip Fatihe gittin. Sakın canını üzme tamam mı?
Mir.Off peki dayanıcağım.
Mer.Peki artık ben kaçar. Hoop kalkma elhamdülillah yolumu biliyoruz!
Mir.Peki!
Dayanamayıp yatmak için odama gidiyordum. Yukarı kata çıkınca aşağıdan sesler gelmeye başladı.
M.Merve! Sen misin?
X....
M.Kızım sen misin?
X....
M.Merve şakanın sırası değil korkmaya başlıyorum 3e kadar sayıp aşağı incem
1. 2. 3. Geliyorum
Diyip elime aldığım terlikle aşağı indim. Kimse yoktu ama bu sefer arkadan sesler gelmeye başladı.
M.Kimsin? Fatih nerdesin??
C.Merhaba ben Cevdet. Nasılsın?
M.Cevdet!!! IMDATTTTTT
C.Bağırma çeneni kapat.
M.Ne istiyorsun?
C.Hmm düşünelim....buldum!! Fatihi ara buraya gelsin.
M.Ama önce elindeki silahı indir!
C.Ara hadi.
F.Bitanem hadi uyan bebeğim hadi
Kan ter içinde uyandım.Rüya olduğu için iyiydi.
F.Iyi misin?
M.Hıhı sadece kabustu.
F.Hadi yemek yiyelim.Ben hazır aldım yemekleri.Hadi hadi kalk.
M.Giyinip geliyorum.
Ilık bir duş almam gerekiyordu. Kısa bir duştan sonra üstüme kenarları çiçekli pembe kolsuz bir badi,altına siyah şort giydim. Saçımı kurutup ev topuzu yaptım. Aşağı indiğimde sofrada hazır çorba vardı. Kızarmış tavuk,künefe...
F.Hadi bebeğim gel
M.Hıhı tamam
Yazar anlatımı
Fatih ve Miray sessiz sakince yemeklerini yerler. Daha sonra genç çift salon'a geçerler. Bugün perşembe olduğu için kocamın ailesini izlemeye koyuldular. Dizi bitince yatmaya gitti genç çift.
M. Sevgilim aşağıdan sanki sesler geliyor!
F.Tamam sen burda dur ben bakarım. Odadan çıkma!
Dedikten sonra gitti genç adam. Aşağıdaki sesler netleştikçe Fatih korkmaya başlar. Sonuçta Cevdet diye gerçek vardır. Miray ise odada bir sağa bir sola tırnaklarını yiye yiye gezinir. Miray sonra aşağıdan gürültü duyar. Fatih o gürültüyü duymuştur. Elindeki hiçbir şey yoktur.
F.Kim var lan orda?
X.....
F.Kim var lan orda?!
X.....
F.Kim var lan orda!?
X......
Fatih solana geçer. Karşında Cevdet ve elinde silah vardır. Miray dayanmaz ve aşağı iner.
C.Karında geldi.!
F.Sana çıkma demiştim! Neden çıktın?
M.Dayanamadım!
C.Kesin!
Diyip Mirayı yanına alır kafasına silah dayar.
C.Hahah!!! Kimi seçelim Fatih bey kim ölsün?
Miray mı sen mi?
F.Senin zaten derdin benle. Beni öldür.
C.Yoo yoo hayır size acı çektire cektire öldürücem!! Diyip birini çağırır. Gelen kişi Mirayı alır götürür.(Bu arada Miray düşük yapmadı 7 aylık falan hamile) Cevdet yine birini çağırır Fatihi aldırır.Uzun zamdır kurgulama yapıyorum. Bölümü 10a yakın kere yazdım. Anlayacağınız sadece 1 bölüm yazdım. Sabrınız için thank you!
Diğer kitaplarım tutmadı. Sildim ve birini yanlışlıkla silindi. Yeni hikaye yazdım.SINIR 10 VOTE 2 YORUM SAYGILARLA ZEYKERDUYGU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Tesadüfleri Sever(famir) #Wattsy2015
ChickLitBu arada sizinle çok keyifli bir kitap olacak. sizde fikir yazabilirsinizzz