Yine bir Ipek vakâsı

874 39 3
                                    

M.ühü Anne yeter ya ağlıyorum zaten...
Mu.Ağladı bencede yeter.
X.Durunnnnnn!!!
M.Ipekk!!!
i.hahahah hatırladın dimi???
M.Hıhı
i.Fatih neden benden bahsetmedi??? Hiç düşündün mü Miray Ar? Sende benim çektiklerimi tek tek çekeceksin!!! Neden benden ayrıldı?? Onu düşündün mü?? Ahaha tabikide hayır!!! Sen neyi düşündün??? Hiçbirşeyi neden??? Neden?! Istemedin de ondan!! Bak Miray Ar ayağını denk al ve Fatih'ten uzak durr!!!! Hem....
M.Kapa çeneni!! Beni iyi dinle ayran budalası....Eğer iyi bir sevgili olsaydın Fatih senden ayrılmazdı!! Sen ki ciğeri beş para etmezsen Fatih senden söz etmez!! Senden korkan senin gibi olsun...Ateş olsan cürmün kadar yer yakamazsın bileee!!!! Şimdi naşş!!
i.Gitmezsem ne olacak?? Öldürücek misin???
M.Ben sen değilim anladın mı şimdi kapa çeneni git!!!!!
i.Hayır gitmeyeceğim...
O sırada Fatih geldi.
F.Ipek senin burda ne işin var?! Yürü git!!
Ipek gider.
F.Sevgilim ne dediyse inanma!!
M.Önce sesini yükseltme! Ne demesini bekliyordun Fatih Saraçlıoğlu!!
F.Yo bak ben.....demesine vakit vermeden gittim. O kadar acizdim ki!!
Odaya gidip üstümü değiştirdim. Kapı tıkladığınızda ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Eğer burdan gerçekten 1 2 gün uzaklaşırsam kafamı toplarım. Hem düğünüme 1 hafta gibi zaman var heyy bir dakika bugün ayın 25i yani düğün 3'ünde olduğuna göre 7 8 gün var. Bu sefer kararlıyım gidiyorum. Bu kadar yalan bana çok fazla bu ilişki eğer yalanlar üzerine kurulmuşsa hiç kurulmasın daha iyi. Ama ben Fatih'i seviyorum. Hepte seveceğim ama bu kadar yalanı kaldırabilir miyim? Bilemiyorum....Tarla faresi amma da üzüldü. Teyzoş teyzoş diye diye başımın etini yedi.
F.Miray kapıyı aç konuşmamız lazım!
Kapıyı açmakta diretiyordu.Açtım ve içeri girdi kapıyı kapadı.
M.Efendim Fatih Saraçlıoğlu!
F.Ben Ipekle ilişkimi bitireli 2 yıla yakın oluyor. Seninle ilk tanıştığımız günü hatırlıyor musun?!
M.Lanet girsin ki hatırlıyorum.
F.O gün ben Almanya'dan geldim.Bak ben seni ilk gördüğüm o gün aşık oldum. Eğer o okul üniforma ile altındaki mavi babetini sevdim. Saçının dağınık olmasını sevdim. Eğer ben seni sevmeseydim sana ismini söyler miydim?! Sen başta benden nefret ediyor olabilirdin biz beraber ne badereler atlattık şimdi sen bana güven miyorsun değilmi? Ben Ipekle ilişkimi  bitireli 2 yıla yakın oluyor.Neden bitti?! Çünkü.....Çünkü.......Çünkü ona güvenim bitti....o benim param hiçin birlikte oldu. Ama sen.......sen öyle değilsin
M.Ben nasılım Fatih?!
F.Sen para için birlikteolmuyorsun aşk için birlikte oluyorsun. Sen herkesden farklısın ben seni deliler gibi çok seviyorum
M.Bende seni ama ipeğin dedikleri aklımdan çıkmıyor. Sahi sen neden bana ipek mevzusunu açıklama gereği duymadan benle birlikte oldun hemde 1 yıl boyunca!!! Bak aramızda gizli saklı olmasın tamam mı? Şimdi sen bana ipeği anlatıyorsun bende başka şeyler .
F.Peki tamam bak tam 3 yıl önce almanya'ya gitmemiştim. Barda eğlenirken tanıştık. Ben öyle barda tanışan kızları pek sevmem ama içkili kafa onu begendim oda beni beğenmiş konuştuk falan ben öyle onla hergün telefonda konuştum.Sonra ben Almanya'ya gittim. Oda öğrendi haliyle oda Almanya'ya geldi.Orda da konuştuk.Sonra sevgili olduk. Almanya'ya ihale için gitmiştim zaten sonra kaldım.Herneyse ben ona inancımı yitirdim.
Sonra beni takıntı haline getirdi.Ben ona psikolojik destek falan almasını önerdim. Işte öyle ben seni çok seviyorum Miray ve Dünya'ya açıklamak istiyorum.
M.Tamam Fatih bak 3 nisan'da evleniyoruz ama gelinlik falan yok ev tutulmadı,çeyiz var...
F.Hallederiz sevgilim.Şimdi sen eğlen....
Doğru herkez bizi bekliyor.Salon'a geçip oynadım. Saat epey geç olduğu için misafirler gitti bizde eve gittik.
G.Amma olaylı bir gündü ama süperdi.
M.Evet...Allah'tan Fatih olayı anlattı çözdük.
G.Sen neden hemen kabullendin??Kızım sen neden hemen erkek milletine güveniyorsun?!
T.Ablacım sen Gülay'a bakma o sana şaka yapıyor.Neyse ben Pelin'e bakayım.

Yeni bölüm geç geldiği için çok çok çok çok çok çok özür dilerim. Beni affedin.Bu arada
7.6 bin okuma,308 beğeni(/vote/),111yorum olmuş seviliyorsunuz
Yb tanıtım
X.Savaş plan suya düştü gazeteye bak
M.oppss sevgilim bune gazete...
F.Aman boşver Miray!!

        

Aşk Tesadüfleri Sever(famir) #Wattsy2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin