Düğün Günü

1.2K 41 2
                                    

Medya: Düğün yeri
M.Daha ne bekliyoruz beni eve bırak sonra almaya gidelim.
F.Peki....Seni seviyorum.
M.......Hadiiii
Eve gelirler. Miray üstünü değiştirirken Fatihte içerde konuşurlar.
H.Fatih bey oğlum siz bir barışıp bir küsüyorsunuz!!!
F.Biliyorum Hikmet babaanne ama bu biraz farklı
H.Nasıl farklı evladım?!
E.Babaannem o konuya girmeyelim...
H.Peki Engin
M.Ben hazırım....Gelinlikçiye gideceğiz mekanı gezeceğiz..
F.Görüşürüz Ar ailesi..
Mu.Görüşürüz Saraçlıoğlu ferdi....
M.:) geç kalıyoruz
Yola çıktık. Gelinlikçiye girip gelinliği aldık ve çıktık. Sonra davetiye basan matbaaya girdik.
M.Biz davetiye bakacağız.
Satıcı.Peki gelin. Bunlar son moda davetiyeler.
M.Ama ben daha farklı şeyler istiyorum. Herkesden farklı olsun.
Satıcı.Peki.Sizin istediğinizi yapalım.
Ben ön tarafı bizim pastahanenin arka tarafa ise Fatih'in işyerininin maketi şeklinde davetiye bastırdıttım.
M.Mekanı sen buldun nerde o mekan?
F.Hep gittiğimiz mekan var ya
M.Evet :)
F.Orada olsun dedim. Orda çok anımız var. 6 ay boyunca hep orda buluştuk.
Genişte zaten...
M.Tamam :)
Çok heyecanlıydım. Mekanda ummalı bir çalışma vardı. Merak ediyorum. Daha düğün yarın ama bugünden bitecek gibi duruyor.Ordaki duran dolaba gittim. Tam açıcakken Fatih kolumu tutu.
F.Canım onu yarın göreceksin.
M.Ama Fatih.....
F.Olmaz süpriz
M.Of hadi eve gidelim.
F.Peki..
DÜĞÜN GÜNÜ
M.Anne size kuaför gelicek ben Gülay ve Tülay ablam kuaföre gidicez. Fatih Can Gazanfer amcam birde Fatih'in arkadaşı Selçuk gelecek. Heee bide bize Merve gelecek.
P.Beni unuttun!!
M.Tarla faresi de gelecek.
Mu.Peki hadi aşağı inelim. Fatih geldi.
M.Peki.
Aşağı indiler. Miray elindeki torbayı bagaja koyup öne bindiler. Arkaya Gülay Can Pelin ve Tülay bindiler. Yarım saat sonra kuaföre vardılar. Gülay Tülay Pelin Gülay ve Miray inip erkekleri yolcu ettiler.
G.Kızım burası çok lüks nasıl olacak?
T.Çıkamayız burdan ablacım.
M.Abla sen Hakanla evlenirken Hakan ödemedi mi?! Bu adet değil mi?
T.Orası öyle de işte
M.Iştesi yok..Ceren hanım merhaba
C.Ceyda.Gelin benle.
Ceyda hanım'ı takip ettik.
C.Miray hanım siz bu koltuğa,Gülay hanım siz bu koltuğa,Tülay hanım sizde bu koltuğa,Merve hanım ve Pelin siz bekleyiniz.
P.Peki Ceyda ablacım...
C.Miray hanım nasıl topuz olsun?
M.Gelin başı olsun.
C.Siz?
T.Dağınık topuz.
G.Balık sırtı başlanıp yapılan topuz.
C.Peki. Esma sen Tülay hanıma Derya sen Gülay hanıma bak.
D.E,Tamam
En önce Tülay ablamın sonra Gülay'ın saçı bitti. Makyaj ablam abartılı olmayan türden Gülay her zamanki gibi. Onların makyajda hazırdı. Bitince Merve ve Pelin geçtiler. Pelin Sepet tarzı Merve ise örgülü sivri topuz yaptırdı. Onlar başlarken benim saçım bitti.
C.Gelinliğe göre makyaj yapalım. Dedikten sonra makyaj başladı. Merve koyu Pelin hafif bir makyaj yaptı. Benimkisi buğulu bir makyajdı. Herşey bitince Gelinliğimi giyip duvağımı taktım. Merve aileden olmadığı için kendi saçını kendisi ödedi ısrarıma rağmen! Fatih geldi Ceyda hanıma ne kadar diye sordu.
C.300 tl efendim.
Can.Oha!
G.Allah allah susar mısın?! Sende vereceksin!
Can.Yandık! Arabaya bindik eve bırakıldık. Fatih Can ve Selçuk arabayı süslemeye gittiler. Adetlere göre çıktık evden konvoya bindik.
Arkadaşlar uzun zaman oldu. Gerçekten çok özür dilerim. Düğün isimli bölüm cuma gelebilir. Yorum özelikle yorum istiyorum.

Aşk Tesadüfleri Sever(famir) #Wattsy2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin