•5

2.1K 64 64
                                    

Öncelikle Selamm,
Bayadır bölüm atamamıştım özür dilerim ama bundan sonra daha aktif olacağım. Söz 💪🏻
Keyifli okumalar diliyorum ve sizleri seviyorum.❤️

Acun Ilıcalı : Arkadaşlar yarından itibaren artık Ünlüler- Gönüllüler diye takımlar olmayacak. Haftalık takımlar oluşturacaksınız. Birer Kaptan seçiceksiniz ve onlar yeni haftalık takımlarını kuracaklar.

Acun Bey'in söylediklerinden sonra herkes çok şaşırmış ve heyecanlanmıştı.

"Bu haftanın kaptanlarını şuanki takımlarınızdan bir kişi seçeceksiniz ve o takımları kuracak." dedi Acun bey.

İlk kaptanlar karşı takımdan Batuhan, Bizim takımdan Poyraz olmuştu. Fakat seçme hakkı ilk Batuhan'daydı ve ilk kadın yarışmacılar seçilecekti. Herkes Batuhan'ın ilk Melis'i seçmesini beklerken Batuhan bir anda "Aleyna Kalaycıoğlu" demişti ve hepimiz şok olmuştuk. Ben çok üzülmüştüm çünkü sevdiğim adamla aynı takımda olamıcaktık. Poyraz'a baktığımda sinirden köpürmüştü adeta. Daha sonra Poyraz'da Melis'i almıştı ona inat.

Seçmeler yapıldı ve takımlar oluşmuştu.

Kırmızı Takım :
Batuhan, İsmail, Aleyna Kalaycıoğlu, Merve,İlayda,Reşat,Sergen,Dora

Mavi Takım : Poyraz,Steven,Çağrı,Berkay,Ayşe, Melis, Aleyna Çalışkan,

(Hanzade elendi bu arada.)

Takımlar böyleydi.
Adalarımıza gelmiştik. Takımla konuşmaya başlamıştık.

Batuhan : Arkadaşlar umarım hepimiz için güzel bi hafta olur. Güzel mücadeleler ile kapatırız haftayı.

İsmail : Aynen, arkadaşlar sizde hiç yabancılık çekmezsiniz merak etmeyin. Aileyiz burda canım.

İsmail'in dediğinde sonra gülmüştük. Gülüyordum fakat içim hala buruktu. Hem Poyraz ile aynı takımda değildik hemde onu Ayşe'yle o adada bırakmıştım resmen.
Takımla biraz daha sohbet ettikten sonra uyumadan önce Reşat ve ben biraz sahile gitme kararı aldık. Sergen de bizle gelmişti. Sahile gidip oturduktan sonra gözyaşlarıma hakim olamamıştım ve süzülmeye başladılar.

Reşat: Ula niye ağlaysun da ? Yalnız kaldum diye korkaysan kırarum kafanu ha. Abin var hele senin burda. Üzülme uşağum.

Diyip sırtımı sıvazlamıştı Reşat abi.

Sonra da Sergen söze atlayıp " Evet, üzülme Yengem ya, sen bize Poyraz'ın emanetisin burda." diyip güldü.

İlişkimizi Reşat ilk öğrenendi evet ama Sergen bildiğini bilmiyordum. Belliki Poyraz söylemişti ona. Bende gözyaşlarımı silip "iyiki varsınız" dedim.

Sabah kalkmıştık. O gece hiç uyuyamamıştım.
Hem yerimi yadırgamış hemde Poyraz'ın yokluğunu hissediyordum. Gönüllüler adasında uyurken yanyana olamasak bile onun karşı barakada uyuması bile bana güven veriyordu.

Ödül oyununa gideceğimiz için hep beraber konuşmaya başladık.

İsmail : Arkadaşlar yeni takımımızla herşeyin daha da güzel olacağına inanıyorum. Sizde inanın. Bu ödülü çıkıp kazanalım .

Batuhan : Aynen abi. Fiziksel olarak da, psikolojik olarak da karşı takımdan çok daha iyiyiz bence.

Batuhan'ın söylediğinden sonra Poyraz'ı ezmeye çalıştığını farketsemde şuan bu takımdaydım ve evet o ödülü çıkıp almamız gerekiyodu.

***

Ödül oyununa gelmiştik. Murat konuşmaya başlamıştı.

Murat Ceylan : Arkadaşlar yeni takımlarınızla yeni bir ödül oyununa hoşgeldiniz. Duygularınızı çok merak ediyorum ve Aleyna, adada ilk gecen nasıl geçti alışabildin mi?

Yakamoz | alpoy |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin