•8

1.9K 58 61
                                    

Selam Canlarımmm👋🏻
Yazdığım senaryo gerçek oldu ve bebeklerimizin takımı ayrıldı maalesef.
Ama kendimizi üzmeyelim iki hafta sonra haftalık takımlar oluşmaya başlıyacak ve ihtimallerimiz yükseliyo böylece.
Ayrıca bence biraz ayrı olmak ikisinede iyi gelir. Gerçi Ayşe'nin gerçekten Poyraz'ı doldurduğunu düşünüyorum. Ve Poyraz'ın Ayşe Aleyna'dan daha üstün dedikten sonra Aleyna'nın Ayşe'ye 2/2 yapması ahahaahah.
Ee Poyraz efendi bükemediğin bileği öpeceksin.✍🏻

İyi okumalar ballarım💖

Sabah dehşet bir baş ağrısıyla uyandım büyük ihtimal dün gece çok ağladığım için diye düşündüm. Yataktan kalktığımda başım döndü ve hemen tekrar oturdum birkaç dakika bekledikten sonra yavaşça ayağa kalktım. Odanın kapısını açıp kendimi dışarı attım. Villanın merdivenlerini demirlere tutunarak aşağı indim. Mutfağa girip ağrı kesici aramaya başladım. Bulduktan sonra içtim ve biraz nefes almak için bahçeye çıktım. Temiz hava kendime gelmemi sağladı. Havuzun yanında dolaşırken bi anlık ayağımın kaymasıyla kendimi havuzu boyladım. Dipten çıktıktan sonra kendi kendime "Yürümeyi bile beceremiyorsun gerizekalı" diye konuştum. Arkamdan gelen gülme sesiyle hızlıca arkamı döndüm. Karşımda Batuhan'ı beklemiyordum.
Kahkahalar ile beni izliyordu.

"Ya gülmesene"diyip biraz su fırlattım ona.

"Ta- tamamahahhahaha"

Havuzdan çıkmam için elini uzattı. Ama hala gülmeye devam ediyordu. Bende elini tutup hızlıca suya çektim onu. Şimdi gülme sırası bendeydi. Artık gülmekten karnımıza ağrılar girince havuzdan çıktık gidip birer havlu getirdi Batuhan. Önce üzerimi kuruladım. Saçlarımı kurularken konuşmaya başladı:

"Neden dün ki kıyafetlerinlesin hala?"

"Dün gece çok iyi şeyler olmadı o yüzden böyle uyuya kalmışım."

"Neden ne oldu?"

"Poyrazla biz.... Ayrıldık"

"Aaa" diyip kafasını diğer tarafa çevirdi. Sonra tekrar bana döndü.

"İyisin dimi şuan?"

"Evet evet iyiyim. Herneyse ben yukarı çıkıyım. Görüşürüz."

"Görüşürüz güzellik."

Arkamı dönüp yürürken düşünüyordum. Güzellik? Batuhan'ı arkadaş olarak çok seviyordum ama bazen biraz fazla samimi davranıyordu ve bu durumdan pek hoşlanmıyordum. Gerçi doğru hareketleri çok fazlaydı belkide ayrılmamıza o sebep olmuştu sonuçta ve ben onunla azönce gülüp eğlenmişmiydim. Kendime çok sinirlendim. Ne yaptığımı bilmiyordum çünkü.

Odama geldikten sonra. Önce duşa girdim sonra çıkıp odada bulunan hazır paket kahvelerden kendime kahve yaptım. Burada en çok özlediğim şeylerden biri kahveydi ve bu bayram tatilinde tüm imkanlara sahip olmuştuk Acun Medya tarafından.

Kahvemi balkonda içme kararı aldım. Aşağıdan bir ses duydum.

"Aleynaaa!!"

Kafamı aşağı çevirip bağıranın Aleyna Çalışkan olduğunu anladım.

"Ne oldu?" diye bağırdım.

"Kızım sen daha hazır değilmisin? Giyin artık"

Tamam tamam hazırlanıyorum diyip odaya girdim dolaptan bu gece için giyeceğim kıyafeti çıkardım.

Yakamoz | alpoy |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin