.9

1.8K 59 47
                                    

Arkadaşlar selamm.
Biliyorum bölüm yayınlamayalı çok uzun zaman oldu ama yaşanan olaylar falan gerçekten hiç yazasım gelmedi. Seçilip kararlaştırılan birgünde yayınlamadığım için tüm düzen karıştı. Sizden bir ricam var.
Sizce bölümleri Cumartesi mi yoksa Pazar mı yayınlayayım? Yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim.  Bu bölüm de biraz kısa oldu ama elimden geldiğince daha uzun yazmaya çalışacağım.

İyi Okumalar🤍

Sabah yavaşça gözlerimi açarak uyandım. Etrafa baktıktan sonra kalktım. Balkona çıkıp etrafa göz gezdirirken gördüğüm şeyle dünyam başıma yıkıldı. Poyraz ve Ayşe...öpüşüyorlardı..
Ve işin ilginç tarafı herkes onları alkışlıyodu. Avazım çıktığı kadar "Poyraaazzz!!!" diye bağırdım ama kimse beni duymuyordu ağlamaya başladım çığlık atıyordum adeta ama sesimi duymuyolardı.

"Poyrazzz!" diye bağırarak gözlerimi açtım. Etrafıma baktım yatakta oturuyordum. Kan ter içindeydim. Hemen ayağa kalkıp koşarak balkona çıktım. Bahçeye baktığımda kimse yoktu. Gördüklerimin rüya olduğunu anladığımda şükrettim. Ama hala içim rahat değildi. Hemen odadan çıkarak alt kata inip Poyraz'ın kapısının önüne geldim. Sertçe vurdum kapıyı.

"A-Aleyn.."

Dudaklarına yapıştım. Uzun bir buse kondurduktan sonra kendimi geri çektim.

"Sevg.."

Cümlesini tamamlayamadan birde tokat yapıştırdım.

"Hayatım sen iyi misin ? Önce öpüyosun sonra dövüyorsun."

"Hiç iyi değilim Poyraz!"

"Neden? Ayrıca senin gözlerin niye şiş? Ağladın mı?"

Poyraz öyle diyince elimle gözlerimi ovuşturdum.

"Rüya gördüm Poyraz. Ayşe ve sen öpüşüyodunuz!!"

"Ne ahahhahaha"

"Gülme Poyraz ben hala çok sinirliyim sana"

"İyide hayatım rüyanda gördüğün bişey yüzünden bana niye tokat atıyosun!"

"Sus Poyraz. Döverim de severimde."

Belimden tutarak yatağa attı beni.

"Sev bakalım Aleyna hanım ozaman."

"Poyraz napıyosun kalkmamız lazım daha akşam için hazırlanıcaz."

"Off tamam."

Ayağa kalkıp dudağına öpücük kondurup çıktım odadan. Üst kata çıktığımda Aleyna Ç. kapımı tıklayıp "Aleyna uyansana kızım." diyordu.

"Aley?"

"Kızım sen nerdesin kaç saattir kapıya vuruyorum."

"Poyraz'ın yanındaydım."

"Neee!! Barıştınız ozamann."

"Evet barıştık."

Aleyna sıkıca sarıldı bana sonra kendini geri çekip "hadi ama partiye hazırlanmamız lazım" dedi.

Hızlı bir duş aldıktan sonra bornozumu giyip saçlarımı taradım sonra da makyajımı yaptım.

Hızlı bir duş aldıktan sonra bornozumu giyip saçlarımı taradım sonra da makyajımı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir elbise tercih etmiştim. Hemen giyindim. Küpelerimi takıp ayna da kendime son bir kez göz gezdirdim. Kapının tıklanmasıyla kapıya doğru ilerlerdim. Açtığımda lacivert bi pantolonun üstüne beyaz gömlek giyen bi Poyraz vardı karşımda. Beni gördüğünde bi ıslık öttürdü ve elimden tutup yavaşça kendine çekti. Boynumda büyük bi nefes aldı ve "Çok güzelsin."diye fısıldadı.

"Hazırsan gidelim."

"Hazırım."

"Buyrun Hanımefendi." diyip koluna girmemi işaret etti.

"Kavalyelik sana yakıştı."

"Büyük gurur benim için."

Kahkahalarla villanın bahçesine indik. Hemen hemen herkes oradaydı. Herkes gibi Ayşe de bizim barıştığımızı yeni görüyorlardı. Yanımıza geldi. "Aleyna ne oldu ya arkadaş kalmaya mı karar verdiniz?Bence çok hayırlı olmuş." diyip saçma bi kahkaha attı.

Poyraz Ayşe'ye bakıp gülümsedi ve elini belime koyarak beni kendine çekti ve dudaklarıma büyük bir öpücük kondurdu. Elini belimden çekmeden konuşmaya devam etti. "Ayşe sen eski sevgililerinin hepsiyle arkadaşsın galiba baya yakınsın bu olaylara ama üzgünüm bizimki tutmadı." diyip bana bakıp göz kırptı.
Ayşe'nin sinirlendiğini gözlerine bakıp hissedebiliyordum.Hiçbişey söylemeden yanımızdan uzaklaştı.

Parti alanına gelmiştik. Kocaman bir sahne ve sahnenin altında etrafında sandalyeler olan bir masa vardı. Herkes yan yana oturuyordu.
Partinin sahibi Coco Bongo'ydu. Sahneye çıkarak şarkılar söylemeye başladılar.Sahneye alışmış ve bizde çıkıp dans etmeye başlamıştık. Fakat benim arkamdan hemen Poyraz da gelmişti. Dans etmiyordu fakat uyum sağlamaya çalışıyordu. O an sahnede olan grubun erkek dansçılarından biri yanıma gelerek elini bana uzattı ve bende ayıp olmasın diye tuttum beni aralarına aldı ve yaptığı hareketleri göstermeye başladı bende onlara ayak uydurmaya çalışıyordum. Hareketlere alışmıştım ve beraber dans ediyorduk. Müzik bitti ve herkes bizi alkışladı. İngilizce konuşarak "Çok güzel bi deneyim olduğunu ve çok teşekkür ettiğimi"söyledim. Sahneden aşağı indim. Masaya oturduğumda yanımda oturan Poyraz'a döndüm.

"Nasıldı?"

"O kadar yakın olmak zorundamıydınız?"

"Poyraz dans ettik sadece."

"Yine de bu kadar yakın olmasaydınız."

"Zaten sana soru soranda kabahat ne vardı çok güzel dans ettin sevgilim desen. Ama bende hata bunu bekledim senden." diyip hızla ayağa kalkıp sahnenin önünde dans eden Aleyna Çalışkan'ın yanına gittim. Ona ayak uydurmaya çalışıyodum fakat azönce çok sinirlenmiştim ve ayaklarım birbirine uymuyordu. Kolumda bi el hissettim ve beni sıkıca tutup sahnenin arkasında götürdü bu el.

"Ne var Poyraz?"

"Özür dilerim haklıydın."

"Evet tabikide haklıydım ama niye böyle yapıyorsun anlamıyorum."

"Kafam dağınıktı biraz Aleyna gerçekten özür dilerim."

"Neden?"

"Ayşe gelip "Bak bide dans ediyo erkeklerle nasıl kaldırabiliyorsun Poyraz?" diye sorunca bende ister istemez gerildim sizi öyle görünce ama hata yaptım farkındayım."

"Herneyse cidden bu konuyu uzatmayacağım. Masaya dönüyorum diyip sola doğru arkamı dönmeye çalışırken Poyraz sertçe bileğimden tutarak beni sahneye yasladı ve dudaklarıma kapandı. Ona karşılık vererek ellerimi boynuna doladım ve parmaklarımı saçlarında gezdirdim. Dudaklarımı ayırarak "Hadi geri dönelim biri görücek yoksa gerçekten." dedim ve el ele tutuşarak masaya geri döndük.

Bölümü oylamayı unutmayın 🎉

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yakamoz | alpoy |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin