Descubrimiento de HLN-A #10 (Aberration)

71 4 1
                                    


INGLÉS/ENGLISH

I don't understand how you live with the danger all the time. Every shadowy corner or dark cave here has something lurking -- usually something that wants to eat you! I wish I could help, but Helena didn't exactly kit me out for combat. No grenade launchers or anything like that. She didn't even give me limbs to hold a weapon!

All I've got is short-range scanners, diagnostic software, and a charming personality. Oh, and an extensive library of Australian vulgarities. I wonder when that'll become relevant...

~ HLN-A 


ESPAÑOL/SPANISH

No entiendo por qué ustedes viven todo el tiempo con el peligro. Aquí cada esquina sombría o caverna tiene algo que esta al acecho, por lo general, algo que quiere comerte. Desearía poder ayudar, pero Helena no me equipó exactamente para el combate. No tengo lanzagranadas ni nada de eso. ¡Ni siquiera me dio extremidades para sostener un arma!

Todo lo que tengo son escáneres de corto alcance, software de diagnóstico y una personalidad encantadora. Ah, y una gran biblioteca de groserías. Me pregunto cuándo serán necesarias...

~ HLN-A


Localización

Lat: 27.8   Lon: 46.7 Bosque de Hongos (Aberration)

ARK: Genesis-Part 1 Explorer Notes Español/InglésDonde viven las historias. Descúbrelo ahora