Barvy

87 5 0
                                    

- Alternativní svět, kdy lidi vidí černobíle do té chvíle, než uvidí svoji spřízněnou duši

- Jsi normálně z ČR, ale pracuješ v Anglii

- Všechny vaše rozhovory budou v češtině, ale ty co budou v "angličtině" budou kurzívou

- Y/N - your name - tvé jméno, h/c - hair colour - barva vlasů

„Dělej Filipe! Nebo přijdeme pozdě!" Filip tvůj dlouholetý kamarád, který s tebou přiletěl z Česka aby rozjel svoji kariéru. Zase strávil přiliž dlouho v posteli.

„Už jdu!" Filip vyběhnul z pokoje. Otočil se přede mnou dokola. „Jak vypadám?"

„Stejně černobíle jako vždy. JDEME!" Oba jste svižně šli na metro.

„Tak co? Nervózní?"

„Yeah, přeci jen je to velká příležitost."

„Stejně je vtipný, jak jsme se dostali tak rychle nahoru, je nám teprve dvacet a už děláme pro tak velkou televizní společnost."

„Já vím, šílený. Ještě abychom oba začali vidět barvy a náš život bude perfektní."

„Třeba dneska bude tvůj šťastný den."

„Ha-ha. Jasně mě se Dylan nelíbí Filipe."

„A co Thomas?" Na obličeji se ti objevil úsměv. Popravdě ti vždy Thomas připadal přitažlivý.

„Ten je zadaný, vždyť to víš před několika měsíci toho byl plný facebook, že se zasnoubil s jeho přítelkyní."

„Yeah, Yeah já vím, ale třeba bys byla taková ta jedna chybka v systému."

„By mi kleplo. Umíš si to představit? Konečně najít svoji spřízněnou duši a pak nic? To bych raději asi žila s vědomím, že jsem ho nikdy nenašla, než vědět, kdo to je, ale nemít ho." Filip přikývnul.

„Tak byste mohli jít do trojky." Plácla jsi Filipa do ramene. I štěstí, že vám nikdo okolo nerozuměl.

xxx

Připravovala ses na interview s Thomasem a Dylanem o jejich rolích v Labyrintu. Měla jsi tu připravené otázky před sebou a nějakou malou hru pro pobavení. Bude to supr.

Vzpomněla sis, že máš puštěné zvuky u mobilu. Rychle ses podívala na bezbarvý displej a jednoduchým kliknutím na ikonku reproduktoru sis vypla zvuk.

Automaticky jsi začala projíždět Instagram. Zaujala tě fotka jedné tvé bývalé spolužačky s nějakým klukem. Pod příspěvkem bylo napsáno: započatý život plný barev. Usmála ses, další kdo našel.

Nevšimla sis dvou pohledných herců, kteří si naproti tobě sedli.

„Hej! Y/N přestaň závislačit na telefonu a podívej se před sebe!" Křikl na tebe Filip, který obstarával kamery. Podívala ses před sebe.

„Aho-" Slova ti uvízla v krku. Zírala jsi na Thomase. Všechny okolní barvy začali okolo tebe ožívat. Jeho světlé vlasy se zbarvovaly do medové blond barvy. Jeho bílá kůže začala mít zdravou narůžovělou barvu. Jeho temně černé oči začaly mít temně hnědou barvu. Všechny barvy okolo začaly ožívat. Všechno začalo vypadat nádherně.

Srdce ti bilo na poplach. Našla jsi svoji spřízněnou duši. Štípla ses do ruky, nechtíc uvěřit, že se to opravdu děje.

Neviděla jsi barvy ani minutu a už se ti začali splývat do sebe pod náporem slz v tvých očích.

Ta jedna výjimkaKde žijí příběhy. Začni objevovat