10

967 89 23
                                    

Önceki bölümde bahsettiğim taş Kumiho efsanesinde var. Bilgilendirme olsun dedim. Seviliyorsunuz. 💕

"Taş nerede?!"

Diye sordu tekrar avcı.

"Kıçında"

Dedi kız sonra kendi kendine kıkırdadı. Avcı oldukça sakin bir şekilde konuştu.

"Kumihoların nazik olduğunu düşünürdüm"

Kız tısladı.

"Neden herkes bana bunu diyor?"

"Kibar olmadığın için olabilir"

Kız şaşırmış gibi yaptı.

"Aa doğru nasıl düşünemedim ben bunu ya"

İyice Peter'a benziyordu.

Avcı yanındaki avcıya baktı. Kafasıyla kızı işaret etti. Kız illüzyon oluşturmayı denedi. Ya da ateş. Ama o kadar güçlü değildi. Bağlı olduğu zincirlerden kurtulmak için çırpındı.

Avcı adam, kızın çoğunun adını bilmediği aletlere doğru yürüdü. Kız şu an tilkiye dönüşse  bu zincirlerden kurtulabileceğini düşünüyordu ama dönüşemiyordu. Keşke Peter ile kalsaydı da Deaton'a gidip kaçırılmasaydı.

"Bunu bir kadına yapmak istemezdim"

Dedi ve elindeki işkence aletiyle kıza yaklaştı. Kız birden tilki oldu. Zincirlerden düşünce hemen adamın bacağını ısırdı. Diğer adam ona ateş etmeye çalışıyordu ama tilki çok haraketliydi.

Kapı kapalı olduğu için çıkamıyordu ama üçüncü avcı ne olduğuna bakmak için içeri girince kapıdaki boşluktan rahatça sıyrılmıştı. Ateş yaratıp orayı yakmak istedi ama bu sadece kızın başının dönmesini sağlamıştı.

Bir avcı onu tuttuğunda kolunu ısırıp bırakmadı. Diğer avcı gelip ona tekme attığında bir kenara fırladı. Ağaca çarpıp düştü. Kalkmaya çalıştı ama kalkamadı. Ağzından acı dolu bir inleme çıktı. Avcı ona yaklaştı. Silahını ona doğrulttu. Sürünerek kaçmaya çalıştı ama kaçamadı.

Avcı birden bir kenara fırladı. Kız fırlayan avcıya bakınca boğazının parçalanmış olduğunu farketti. Ne olduğunu anlamadan diğer avcı da bir kenara fırladı. Onun da göğüsünde bir sürü pençe izi vardı. Kız kimin onu kurtardığına baktığında onun Peter olduğunu fark etmişti. Ama insan değildi. Gözleri maviydi. Dişleri ve pençeleri vardı. Pençelerinden kan akıyordu.

Peter kıza doğru yaklaşırken üçüncü avcı Peter'a ateş etmişti. Şok tabancasıyla. Peter kükredi ve titreyerek yere düştü. Kız hırladı ve avcının üstüne atladı. Avcı çığlık atarken kız onu ısırıyordu. Adam sonunda yere düşünce kız adamın boğazına saldırdı. Ölmeyi haketmişti.

Kız Peter'a baktı. Mavi gözlerine. Peter konuşmaya çalıştı ama hala şok tabancası etkisiyle titriyordu.

Şu an ne hissettiğini anlıyordu Peter kızın. Korkuyordu. Peki kimden? Benden mi? Dedi kendi kendine.

Tilki arkasını dönünce Peter zar zor konuştu.

"Potokal"

Sesi çok kısıktı ama kız duymuştu. Arkasını dönüp son bir kez ona baktı. Sonra koşarak oradan uzaklaştı.

Teen Wolf • Peter HaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin