0.3

273 49 20
                                    

Kapıya 3 kere vurduktan sonra içeriden gelen ses ile odaya girdi Changbin.

Minho masasına yaslanmış elindeki kağıtlara bakıyordu. Arkadaşının geldiğini görünce masasının başına geçip koltuğa oturdu. Kağıtları masanın üzerine bırakıp gözlüğünü çıkardı ve Changbin'e baktı.

''Sivri bir silah, bence ve diğer patologlara göre; kasap türü büyük ve kesici bir bıçak kullanılmış.''

Çekmecesinden çıkardığı fotoğrafları masaya dizip Changbin'e doğru kaydırdı.

''İlk başta düşündüğümüz gibi beş yerinden bıçaklanmış; bunlardan sadece biri ölümcül diğerleri birkaç dikişle halledilebilecek kesikler.''

''Ölümcül olmayan kesikler kurban hayattayken mi yapılmış?'' Dedi Changbin.

''Zannımca öyle, kurban hayattayken dört kesik atılmış; yani katil ilk önce eğlenmiş ve acı çektirmek istemiş gibi. Sonra da işini hızla bitirmiş.''

Changbin fotoğraflara dikkatlice bakarken sordu; ''Ölümcül darbe?''

''Dört kesikte kurbanın karın bölgesinde ama ölümcül olan darbede bıçak rahime nüfuz edip bağırsaklara kadar ulaşmış ve bağırsakları parçalamış.'' Diye açıkladı Doktor Lee.

''Özellikle kesiklerin yerleri çok dikkatimizi çekti; ölümcül olmayan darbeler  muntazam bir şekilde kesilmiş; sanki ölmeyeceğini biliyor gibi, ayrıyeten parmağın kesilmesine bakılırsa; sürekli bu işi yapıyor gibi. Kısaca bir doktorun elinden çıkmış gibi.''

Changbin, Minho'nun dediklerini not defterine kırmızı kalemle not ederken Minho devam etti;

''Kurbana geri dönmek istiyorum atladığım birkaç kısım var; kanında uyuşturucuya rastladık, fazla bilinmeyen ama etkisi yüksek olan bir madde ,kurbanın vücudu uyuşturucuya alışkın;ama son defasında kullanılan doz çok fazla çıktı; sanki ilk dört kesik uyuşturucuyu geçip acı verecek mi diye atılmış gibi...''

Açılan kapı ile içeri Hyunjin girdi.

''Seni gördüğüm iyi oldu Changbin, bundan sonra beraber çalışıyoruz çünkü senin aradığın katili ben de arıyorum.''

''Nasıl yani?''

''Doktor Lee bize açıklayacak.''

Boğazını temizleyip çekmecesinden bir dizi daha fotoğraf çıkardı Doktor Lee masaya dizdikten sonra karşısında duran iki dedektife baktı. Hyunjin fotoğraflara bakıp Changbin'e döndü ve cümlesine başladı.

''Min Joon-gi, 20 yaşında babası ceo; daha önce üç kere tacizden içeri girmiş ama bilirsiniz, arkanız sağlamsa tutmazlar içeride. Son defasında bir kıza tecavüz etmiş ama tekrar çıkmış içeriden. Ölümüne gelelim; Kim Se-Ra'nın ki ile birebir diyebiliriz.''

Hyunjin sözünü bitirince Minho derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

''Burada da kesici bir aletle birçok yerine temiz kesikler atılmış, katil bu kurbanın üstünde de eğlenmiş gibi. On iki bıçak yarası var sadece bir ölümcül darbe.'''

Changbin geriye yaslanarak kaşlarını çattı ve konuşmaya devam edecek olan doktora baktı.

''Bu sefer ki ölümcül darbe kurbanın cinsel organında, parçalanmış ve iç organlara kadar girmiş.''

Hyunjin araya girerek;

''Birebir aynı dediğimiz yer; ilk olarak iki kurbanın da biri hariç diğer darbelerin basit kesikler olması ve işaret parmaklarının aynı taktikle kesilmesi. Ha birde koluna çizilen çiçek desenini unutmayalım.''

Lycoris | ChanglixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin