AŞK NEDİR?

407 6 1
                                    

Aşk büyük anlam içeren bir kavramdır. Aşk, mutlu eder, üzer, kıskanır, büyütür. Aşık olabilmekte büyük bir kavramdır. Zor aşık olursun. Hayatında 1 kere aşık olursun. Bunun yaşı yoktur. Aşk her yaşa göredir. Aşk seni seven herşeyedir. Tabi bunların platonik olanları felan da vardır. Ama karşılıklı olması dünyadaki tun dertleri unutturmaya yeterdir. Kimseyi zorla sevemezsiniz. Birini unutmak için başka biriyle olmayı deneyebilirsiniz. Evet bende çok denedim. Ama olmuyor. Her an onu hatirliyosun anılar aklına geliyor agliyorsun, belki de hep agliyorsun. Yutkunurken boğazına bir şey dugunleniyor nefes alamiyorsun canın bir şey yemek istemiyor. En kötüsü mutlu olamıyorsun. Ondan sonra kimseyi sevemiyorsun. Evet bu çok can yakıyor. Tek sahibin oymuş gibi devam ediyosun hayatına. Tek onu sevcekmişsin gibi başka kimseye dokunamıyorsun, o tekrar geri gelecek diye kendini kandırıyorsun. Yıpranıyosun, çok yıpranıyosun. Daha bu genç yaşımda ben nasıl bu kadar mutsuz oluyorum diye kendine kızıyosun, niye onu sevdim diyosun ne vardıda aşık oldum diyorsun. Onu severek büyük hata yapmış olduğunu düşünüyorsun. Ama sonradan pişman oluyorsunuz boyle düşündüğüne. Çünkü sen uzuldun yiprandin ama aşkın ne demek olduğunu öğrendin. Aşk buymuş dedin. İçinden gelerek ona seni seviyorum dedin. Ona guvendin onunla gülüp ağladın onunda seni sevdiğine inandın. Belki de bunun sonsuz olacağına hep seninle birlikte olacağına inandın. Ama olsun. Sen sevmenin ne demek olduğunu kendi içinde cevaplayabilirsin dimi başka kimseye ihtiyacın yok senin. Onada ihtiyacın yok belki çok ağladın kalbin çok acıdı hep gidişini hatirladin ama sen güçlüsün. Elinde her şey var. Dayanamiyorsan intihar edersin yada başka birini sevmeyi denersin yada yapayalnız ve mutsuz hayatını surdurursun ama sen aşkı öğrendin. Bu sırdır herkes öğrenemez. Şimdi herkesi bırak ve kendi yolunu çiz. İçinden ne geliyorsa onu yap. Çünkü hayat çok kısa sonradan pişman olabilirsiniz...

Lise AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin