I sale!!?? of course!

198 15 7
                                    

Dívala jsem se ven z mého okna přičemž jsem čekala až se otec vrátí z práce.Ano už je to tu zase, cítím se osaměle bez matky která od nás odešla, protože ji otec znásilnoval a bil no a mě nechala na pospat s tím psicho otcem.

Zrovna jsem si v rukách třela svůj řetízek který mi dala když v tom zazvonil zvonek.Rychle i když nuceně jsem se zvedla a šla otevřít dveře.Když jsem dveře uchopila naskytl se mi pohled na rozčíleného a vzteklého otce.

Ahoj, řekla jsem rozklepaně.

Jdi do svého pokoje Eliss a zustaneš tam dokud ti nedovolim jit sem, rozumíš!! Rozkřikl se na mě.

A..ale proč?? Zeptala jsem se.

Místo odpovědi mi  sevvzteklím obličejem rukou ukázal směrem na dveře..A tak jsem šla.

V pokoji jsem si sedla na měkou postel.Nevěděla jsem co dělat a tak jsem si vytáhla mojí oblíbenou knížku Hledání Aljašky a pustila se do čtení.

Já vím kdo jsi,''usmála se.Ty jsi kamarád Aljašky z Floridi že? Připrav se na spoustu pitomích otázek, protože v algebře pořádně plavu.

Četla jsem a četla když v tom uslyším mého otce jak s nikým mluví do telefonu.

Otec..,

Ano je tady. Co? No ano a kolik by ste mi za ni dal?

''Co?? Jak to myslí za ni? Snad se nebaví o mě,!To snad nemyslí vážně on mě chce prodat?? Ne...ne to by neudělal to nesmí!..

Přitlačím se ke dvěřím a poslouchám..

Dobře nechám si to pro sebe zítra si pro ni můžete přijít myslím, že se vám bude hodit teda vašemu synovi....Ano..ano nebudu jí to říkat...jo nashledanou.

Eliss point to have!

Cože? On..on mě někomu prodal??? A zítra si pro mě přijdou? Tak to teda ne tady nezůstanu ani omylem...

Ještě v rychlosti jsem si vzala mobil.A vylítla te dveří rovnou do obýváku!

" Uviděla jsem tátu s nechutným úsměvem na tváři jak sedí klidně v křesle...

"Kam si myslíš, že jdeš co??? "Zařve na mě a směje se.

Ty jsi poskouchala, že??? No a co jako k ničemu mi nejsi a jeho syn si tě oblíbil.Ten tě naučí poslouhat hm? Jo a jeststli si myslíš,že utečeš tak se mýlíš nebudeš tam jediná on na to má i odchytávače ty jedna špíno...

Tak teď už se mi kutálely slzy z očí..jako kde n-nejsem jediná? Co? ja to nechápu. Ale tady už nezustanu ani chvilku. Vyběhla jsem ze dveří na ulici a běžela neznámo kam. 

telefonát.

Co jak utekla? No..jo dobře mi si jí najdeme nám neuteče! Má v mobilu GPS?? "Jo má ale ona daleko neuteče,,, je vaše dělejte si s ní co chcete.mě je to jedno.

Eliss point to have.

Nehorázně mě bolely nohy a tak jsem se zkutálela na tvrdou zem.. Byla mi zima a jen jsem ležela v nějaké mě neznámé uličce..,

Celá jsem se oklepala když mě ovál studený vítr... "než jsem se nadála tak jsem usnula.

Vyhledávači point to have.

Zayne natáhni si kapucu!

Ano šéfe.ok tak jdeme Nialle kde se nachází?

"Momentálně je v nějaké uličce 300metru od nás. Tak dělejte. Liame dej mi kapesník s uspávacím práškem ať nam zase neuteče.

Tady je!! Řekne Zayn.A spí tak potichu

Eliss.

Slyšela jsem nejaké hlasy a to se mnou trhlo.když uvidím nejaké postavy jak se přibližují automaticky ustupuju až se nakonec otočím a běžím pryč... ne ne to neni pravda zanaříkám když se předemnou objeví zeď a já nemůžu dál.Otočím se a vidím ty postavy skoro už u mě jak se smějou..Nám neutečeš kočičko!! Zařval jeden. Otočila jsem se a tupě zírala na zeď před sebou když mě najednou někdo chytil ze zadu za ruce a přitiskl na obličej kapesník... pak jsem usnula!!!!

  

Taaak je tu první díl :))) :D no začátky jsou vždycky nudný potom to bude lepší!!!:D ale docela dost perverzní a zvrácený:D takže jen pro někoho:D ne to ne zakázat vám to nemůžu:)) jinak (((((vote))))) a comenty lidi!!!! Čte to asi 80 lidi ale nic:( ne chápu ale moc by to potěšilo...

The Toy StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat