Když jsem přišla do pokoje všechny holky se na mě podívaly.Ariana ke mě hned přiběhla a chytla mě za ruce. Panebože Eliss kde jsi byla měla jsi se schovat na domluvené místo, kam jsi se schovala? Patala se zděšená Ari.
No no já jsem byla v-v Harryho pokoji, řekla jsem a sklopila pohled. Cože? Panebože Eliss? Divila se Ari. No to neni všechno, řekla jsem jí podívala se ji do očí. Co co?? Nechápala.
On-on mě našel jak jsem vycházelamz jeho pokoje a..a chce mě potrestat.Přišla i Sarah a přidala se... Hele Eliss neboj se jsi tu nová zatím ti nic neudělá, řekla a povzbuděvě se usmála...no a teď pojď musíme do jídelny na večerní sraz.
Když jsme šly chodbou tak jsem konečně uviděla veliké dveře vedoucí do jídelny.
Když jsme se usadily ke stolu přišel tam vysoký blonďatý kluk a říkal, že budeme mít hodinu při které nás budou učit co dělat při sexuálních hrách. No to si dělají prdel? Otočila se na mě Annie s vtipným obličejem a začala se smát...Annie je tu něco vtipného?zeptal se ten blonďák. Ne Nialle neni promiň, odpověděla.
Já si myslím že bys nám tedy mohla říct k čemu se používají tyto věci řekl a ukázal na interaktivní tabuli na které se objevily mě neznámé věci... Jak to Annie dopověděla Niall se jen ušklíbl a pokračoval v nudné přednášce....Eliss...Eliss vstávej usnula jsi, třásla semnou Annie..konec. Dámy věnujte mi prosím ještě pozornost řekl Niall.. Můžete jít na pokoje..Už už jsem chtěla odejít.. Ty ne Eliss ty tu semnou zůztaň.
Když holky odešly Niall šel ke mě..Ahoj prdelko já jsem Niall řekl a podal mi ruku
Eliss řekla jsem a ruku přijala. Já vím ušklíbl se.Tak pojď Harry už čeká. C-cco?? Ne ne prosím co mi udělá začala jsem couvat.
No ber to tak, že něco horšího když budeš odmítat. A tak jsem poslušně šla.Když jsme došly někam dolů asi do sklepa zaťukal Niall na nějaké dveře a čekal na slavné dále.Když se ho dočkal tak vstoupil a mě zatáhl s sebou. Tady jí máš kámo řekl a šoupl mě dopředu. Dík kámo řekl Harry a plácli si.A Niall odešel.
Tak co s tebou?řekl Harry a skousl si spodní ret. Jsi tu poprvé ale vzhledem k tomu, že jsi mi lezla do pokoje no nevim nevim. Šklebil se. Jei tak drobná a neviná.Řekni jak to s tebou dělají ostatní, máš to ráda zezadu nebo zepředu? Hm....?
Harry
Věděl jsem, že je panna ale chtěl jsem aby mi to řekla sama.No tak? Povídej mě to zajímá miláčku.Říkal a okukoval si mě od hlavy až k patě. No já jsem se rozhodla mlčet. Být tebou tak odpovím, věř mi nedělalo by mi problém tě tu ohnout přez stůl a zajebat si s tebou hm?.
No já-já jsem p..panna.Alé no takové mám nejradši.Pojď ke mě řekl, ale já jen stála.
Pojď sem řekl už tvrději.Ne řekla jsem.Pojď sem ti říkám. Ne nech mě bejt Harry.Načež se Harry pro mě natáhnul a ohnul přez koleno. P,.prosím nech nech mě...žadonila jsem.Ty jsi mě neposlechla miláčku... za to tě budu muset potrestat. Ale. Nemluv řekl tvrdě a najdenou jsem ucítila štiplavou bolest na svém zadku a já jsem vikřikla..Slyšela jsem jak se uchechtnul.A přišla další rána. Au ze mě vyšlo.Pác!! Co jsem řekl? N-nemluvit.hezké, že jsi poslouchala ale nebylo ti dovoleno mluvit, že? Plác... Tak neviná a naivní ušklíbl se přitáhl si mě víc k sobě.
To by pro dnešek stačilo.. teď můžeš jít na pokoj..Když jsem byla u dveří ještě na mé křiknul.
Eliss už se těším až vošukám ten tvůj malý zadek...A já zabouchla dveře.Čautee lidičky (mrkvičky) je tu nová část.
Já teda vím, že neumím psát ale když se to (TO) někomu bude líbit tak budu moc ráda.co říkate na to video s tou vibíjenou?? Já chcípám ten Niall a umělí dýchání :D nebo Harry a jeho sedlehy :333jinak vote a koment potěší♥♥♥
Adell ((((♥)))) neni to opravené :D
ČTEŠ
The Toy Story
FanfictionUnesl jsem užnhodně dívek, ale já chci Eliss...A co já chci to vždy jakýmikoliv způsobem bezpodmínečně dostanu,,, Smůla Eliss tvůj život budeš žít podle mě!! A já si rád HRAJU,,, BE PLAYER3:×