Holy už by jsme měly jít na večeři ať nepřijdeme pozdě řekla Ariana a my souhlasily.
Když jsme došly do jídelny tak jsme zasedly k dlouhéu stolu a začaly jíst. Já fakt miluju pizzu řekla s plnou pusou Ariana a já se musela zasmát nad jejím obličejem celým od pizzy. Já jsem si dala salát s okurkama to mi stačilo.
Najednou všichni ztichly a muž který se tu nazýval šéfem se postavil a začal... Dneska si zahrajeme na schovávanou a bude to tak,že se nesmíme vidět navzájem. Když nikoho najdu já a kluci(zayn, niall, louis, liam, a blablabla) tak budete potrestaný takže máte pět minut na schování.
Než jsem se nadála už se hrálo. Všichni běžely rovnou ke dveřím a já za nima. Jelikož to tu vůbec neznám tak nevím kam se schovat.Běžela jse, tedy dolů neznámo kam. A zastavila jsem se na dlouhé tmavé chodbě.
Kterej chytrák tohle vymyslel pomyslela jsem si a vydýchávala se z útěku.Když v tom jsem najednou uslyšela hlasy. No a co teď? Kam mám jít? Sakra sakra, začínala jsem panikařit. Najednou jsem uviděla nejaké dveře tak jsem tam bez rozmyšlení vklouzla.
Byl to veliký luxusní pokoj s obrovitánskou postelý.Z chodby najednou uslyším hlasy.
Máte něco? Ne..ozvalo se nazpět. Sakra hledejte dyť už náš skoro všechny zapikaly zbívají jen tři. Sakra já je budu muset i zapikat? No na to jsem nepomyslela.Budu muset vymyslet jak je zapikat.Když už jsem neslyšela žádné hlasy tak jsem se potichu přiblížila ke dveřím a pomalu otevřela rychle jsem vylítla ze dveří a najednou jsem tvrdě narazila do něčí hrudě.
Sakra sakra měla jsem se rozhlédnout.Ale ale koho to tu máme neni to naše malá Eliss. Zasmál se...Mám takovej pocit, že jsi prohrála, že?
Já jen přikývla a stála se skloněnou hlavou.Stále jsem nevěděla kdo to je.
Zvedni hlavu a odpověz když s tebou mluvím.Načež jsem zvedla pohled a setkala se se smaragdovýma očima. No sakra to ja náš pán.A ano pane prohrála jsem.
Hm..a víš,že do toho pokoje nesmíš a že bych tě měl potrestat?...No ale jelikož budeš mít už jeden trest za to, že jsem tě našel tak ti ten druhý prozatím odpustím.A ano pane, děkuji pane.vykoktala jsem ze sebe.Říkej mi Harry prdelko budu radši když budeš křičet moje jméno až z tebe budu šukat duši. Na čež jsem jen nevěřícně koukala.Ten pohled si nech na večer zlato a teď jdi do pokoje a já ukončím hru.
Jen jsem mlčky odešla....Jeeeeej :D nový díl je tu Mrkve :D chápete to dneska je to už jen 26 dní do do koncertu ve Vídni OTRA ♥♥♥no já se poseru....jinak jede někdo taky? S kým se uvidím;)))) komentujte prosiim moc moc moc♥♥♥ a vote potěší ♥♥
(((((Adelll)))))
ČTEŠ
The Toy Story
FanficUnesl jsem užnhodně dívek, ale já chci Eliss...A co já chci to vždy jakýmikoliv způsobem bezpodmínečně dostanu,,, Smůla Eliss tvůj život budeš žít podle mě!! A já si rád HRAJU,,, BE PLAYER3:×