Your'e mine

128 10 0
                                    

Do dveří vešli nějaké holky...

Ahoj, přišla ke mě jedna z mladých upravených dívek. Ahoj pozdrav jsem jí opětovala. Ty jsi Eliss, že ano?Já jsem Kristin,
A-ano to jsem j-jak to víš? No kdybys jen věděla jak se tě Harry nahledal a jak dlouho se tě už snaží dostat. A kdo je to a co po mě vlastně chce? A p-proč já?
Harry to je náš nadřízený a mi jsme jeho může si s náma dělat co chce a jak chce.Vybral si tě kuli tvé nevinosti o kterou ale určitě co nejdříve připraví. T-to myslíš j jako sex?"obdivuji jí, že o tom tak klidně mluví... Ano na sex...Výš nemá to cenu se vzpírat jemu prostě neutečeš.Vyruší nás ale osoba která najednou nečekaně vtrhla do pokoje.

Najednou přede mnou stál vysoký namakaný chlap. Počkat já já ho ale znám to je ten co mi říkal kočičko to je ten co mě chytil u té zdi...Asi pochopil na co myslím a začal se šklebit.

Ale ale ale našem malá Eliss... Pojď šéf už čeká a zákeřně se zasměje. Když ale Zayn videl, že já se nehodlám pohnout, rychlým krokem se vydal ke mě.Pojď nebo tě tam mám dotáhmout?

Já jsem ale nebyla schopna pohybu. Zayn se očividně naštval a přehodil si mě přez rameno, Zabouchl nohama dveře a šel po schodech dolu.tam Najednou jsme se ocitli ve dlouhé chodbě s velkými dveřmi na konci u kterých se zastavil. Vešel dovnitř.Byla tam postel a no prostě luksusní pokoj.
Harry za chvíli přijde ani se od sud nehneš jasný?? A nesnaž se utéct nejde to.Projistotu tě tu zamknu.A odešel.
Mate tu další díl:) snad se líbí... kdyžtak budu ráda za koment a vote:D Vaše MyliAdell.

The Toy StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat