"Sebelum kamu semua jadi artis yang sebenar, saya nak kamu semua tahu apa itu maksud kerjasama. Oleh itu , saya akan hantar kamu semua ke sebuah istana..." belom sempat Kim Kang Nam (manager EXO) menghabiskan ayat, ahli2 exo memotong kata2nya.
"Jinjja?!" ahli2 exo terkejut.
"Jangan terkejut sangat. Pekak telinga saya dengar korang jerit."
kata Kim Kang Nam sambil menggosok kedua-dua telinganya.
"Nak wat pe pegi istana? Jumpa raja? Pemaisuri? Bestnya..." tanya leader exo. (suho)
"Nope" Kang Nam menggeleng kan kepalanya.
"Abis tu?" tanya sehun pelik.
"Tu lar.. Lain kali dengar saya habis cakap dulu. Saya hantar kamu ke istana bukan untuk kamu berdepan dengan kerabat diraja. Tapi, untuk membersihkan istana itu." terang Kang Nam.
"Kat istana tu tak da pembantu ke?" tanya Baekhyun.
"TIADA! Istana tu, bukan istana sebarangan tau. Istana tu... Istana LAMA. Penghuninya dah tak da."
"Mwo?" ahli exo terkejut.
"Yup."
"Bila kami nak pergi?" tanya Chen teruja.
"Esok. Pukul 8.30 pagi. Kat Busan. Saya akan ambik kamu semua kat dorm. Ingat jangan lupa." kata Kang Nam meninggalkan mereka semua.
"Mwo? Jinjja? Esok?" tanya Luhan terkejut.
"Seram je.. Kat sana tak ada ms or mr Han ke?" tanya Baekhyun sambil menakut kan Tao disebelahnya.
"Yaak.. Hyung, hajima!" marah Tao sambil menepuk bahu Baekhyun sekuat hati.
"Mwoya?? Appayo.." Baekhyun buat muka kesian sambil memegang bahunya.
"Hahahaha.." mereka ketawa kecuali Tao dan Baekhyun.
"Baekhyun ssi, kalo kamu jumpa ms or mr Han kamu nak wat pe?" tanya Chanyeol.
"Saya akan taekwando dorang. Pakk..pakk..pakk." jawab Baekhyun sambil membuat gaya menghentakkan kepala menggunakan siku.
"Hahahaha"
"Ish! Korang nie, tak da pape akan berlaku lar." kata Kai.
"Istana? Nama pon istana mesti besarkan? Penat lar cam nie." keluh Baekhyun manja.
"Kita pasti boley buat. Exo, we are one!" jerit Suho.
"EXO we are one!" jerit ahli exo yang lain.
"Dah jom balik. Kemas barang." ajak Chanyeol.
"JOM" blas yang lain.
Mereka jalan beriringan keluar dari SM Entertaimant.
"Betul ke tak da ms and mr Han ka sana?" tanya Baekhyun lagi. Baekhyun terus lari meninggalkan yang lain.
"Yaak.. Baekhyun ya! Sini kau!" jerit Suho.
Mereka mengejar Baekhyun sambil ketawa.