HİKAYE YAZMAK CESARET İSTER. BEN DE BİR YERLERDEN GELEN CESARETLE HİKAYE YAZMAYA KARAR VERDİM ,İLK HİKAYEM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ,FİKİRLERİNİZİ BENDEN EKSİK ETMEYİN . HİKAYEME YAPACAĞINIZ İYİ YORUMLAR BENİ DAHA İYİ YAZMAYA TEŞVİK EDECEKTİR.
O ZAMAN GELECEK BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN...
Tanıtım
Aslında biz ayrı dünyaların insanlarıydık. Beklide biz öyle sandık. Öyle düşünmek istedik. Ancak kader bunu yalanlamak istercesine bir araya getiriyordu bizi. En olmadık zamanda... belki de olması gereken zamanda. Biz bir arayan gelince gri oluyorduk. Siyah ve beyaz anlamını yitiriyordu. Sadece siyah ve beyaz değildi anlamını yitiren cümlelerde yok olup köşeye çekiliyordu. Bizi yalnız bırakıyordu.
Ecrin Çiğdem , hikayemizin beyaz kısmı. Ta ki en yakın arkadaşı sandığı kişinin sevdiği çocuk ile ilişkisi başladığını öğrenene kadar. Öğrendiklerinden ve gördüklerinden sonra bile kalbinin siyahlaşmasına izin verecek mi ? Ona karşı yapılan bu kötülüğe bile kayıtsız kalacak mı ? Hiç istemese bile arkadaşıyla bir düşmanı gibi savaşacak mı ?
Bartu Demir, hikayemizin asla beyaz olmayan siyah kısmı... Peki kalbinin bu kadar katı olmasına rağmen yolda karşılaşacağı bir kıza dayanamayıp ona yardım edecek kadar kalbi yumuşayacak mı? Gecenin bir yarısı hıçkırarak ağlayan bu kıza karşı direnebilecek mi ?
Siyahı kolayca beyaza dönüştüre bilir misiniz? Peki ya beyazı siyaha bürüyebilir misiniz ? İki zıt karakterin adım adım, bazı nedenlerden ötürü rol değiştirdiğine şahit olacaksınız. Bazen onlara hak verecek , bazen de sizi kızdırabilirler.
Kim demiş gerçek aşk yoktur diye. Sadece hikayemi okuyun ve beni takip etmeye devam edin.Yanıldığınızı anlayacaksınız.Ama gerçek aşkı bulmak o kadar da kolay değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Romanceİntikam almak için hayatında yapmadığı şeyleri yapmak üzere yemin eden masum bir kız ne kadar ileri gidebilir? Yada gittiği zaman kime daha çok zarar verir? Benliğini değiştiren katiline mi yoksa sırf intikam için değişen kendisine mi?