Selammm. İlk bölümle karşınızdayım.Elimden geldiği kadarıyla uzun yazmaya ve sık bölüm göndermeye çalışacağım. Hatalarımı hor görün.
Multimedia : Ecrin, Ecem, Ayça, Çağrı ve Bartu var.
ECRİN'İN AĞZINDAN
"Ne güzel bir gün değil mi?" yüksek sesle yada bağırarak dedim.Bir yandan da üzerimde battaniyeyi ayaklarımla itekliyordum. Yataktan kalkıp bizim kızların tepesine dikildim. Ecem tek gözü kısık ,biraz sinirli bir halde bana bakıyordu. Surat ifadesine dayanamayarak kahkahayı bastım. Ayça da neye güldüğüme merak etmiş olacak ki yatağından kalkıp bana doğru geldi. O da Ecem'in yüz ifadesini görünce benimle birlikte gülmeye başladı. Sonunda Ecem de suratında asmayı bırakarak bize katıldı. Üç kız kendi halimize gülüyorduk.O sırada dışarıdan gelen çakan şimşeğin sesiyle gülmeyi bıraktık. Ecem ve Ayça gözlerini dikmiş bana bakıyorlardı.Bende ellerimi benim suçum değil dercesine yukarı kaldırdım.
"O kadar da kötü değil."diyerek kızların bakışlarının daha derin bakmalarına neden oldum.
"Tamam tamam. Hava iyi değil kabul ediyorum. Neyse onu boş verinde hemen kahvaltı edelim de hazırlayın beni."dedim. Evet, beni Çağrı ile olan randevumuza hazırlayacaklardı. Bugün 1. yılımızdı. İlk sevgilim, İlk aşkım olan Çağrıyla 1 senedir beraberdik.
"Doğru acele edelim yoksa seni yetiştiremeyeceğiz."bunu diyen Ayça'ydı. Kızlar dün beni kırmayıp gece bizde kalmışlardı. Benim tek başıma bir şeyi beceremediğimi bilirler.Aslında bu bizim Çağrı'yla ilk randevumuz değildi ama 1. senemiz şerefine beni yemeğe götürecekti.
Kızlarla birlikte aşağı indiğimizde annem, babam ve abimin masada olduklarını gördüm.
"Herkese günaydın."dedim neşeli çıkan sesimle.Önce annemin sonra da babamın yanağına birer öpücük bıraktım. Yerime oturacakken abimin sesiyle ona döndüm.
"Bize günaydın öpücüğü yok mu prenses?"
"Aaa olmazmı abicim " Abimin oturduğu tarafa doğru geçerek ona uzun bir öpücük kondurdum. Abim benim her şeyim. Benden sadece 2 yaş büyüktü. Ben 17 yaşındaydım.Lise 3.sınıf öğrencisiyim. Abim ise üniversite 1. sınıf öğrencisiydi. Bende abimin mezun olduğu lisede okuyorum.
Okulda birçok arkadaşım var ama en yakın arkadaşlarım Ecem ve Ayça. Onları 3 senedir tanıyorum.Her şeyimiz de bir olduk. Bazen arkadaş,bazen kardeş, bazen de birbirimize abla oluruz. Ecem gittiğimiz okulun masraflarını ödemeye, ailesinin gücü yetmediği için burslu girmiş. Başarılı ve azimli bir öğrencidir. Bize birçok kez yardımı dokunmuştur. Biz ona maddi konuda ne kadar yardım etmeyi teklif etsek de o bizi her zaman kibarca red ediyordu.
Kızlarla kahvaltının ardından hazırlanmak üzere benim odama çıktık. Öncelikle duş aldım. Banyodan çıkınca bugüne özel olarak aldığımız kırmızı mini elbiseyi ve siyah topuklularımı giydim. Saçımı ve makyajımı yapmaları için makyaj masana oturdum. Kızlar kendi aralarında nasıl bir şey yapacaklarını tartışıyorlardı. Sonunda karar vermiş olmalılar ki maşayı prize taktılar ve ısınmasını bekleyene kadar makyajımı halletmeye başladılar. Kızlara abartmamaları için 10 kez uyardım. Makyajım bitince kızlar koca bedenleriyle kapadıkları aynanın önünden çekildiler. Gerçekten makyaj işinden anlıyorlar. Gözlerime önce kalem sürmüşlerdi üzerine de hafif koyu bir far sürmüşlerdi. Böylelikle gözlerimin rengi ortaya çıkmıştı. Dudaklarıma elbisemin renginde canlı bir kırmızı sürmüşlerdi. Yüzümde herhangi bir leke bulunmadığı için fondötene ihtiyaç duymamıştık. Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle aynada kendime bakıyordum. Bu günün harika olacağını hissediyorum. Şimdi sıra saçlarımdaydı. Saçlarıma , doğal duran bir şekilde maşa yaptılar . Boy aynasından kendime bakmak için oturduğum yerden ayağa kalkarak ilerledim. İşte şimdi harika görünüyordum. Telefonumdan saate bakınca , zamanın yaklaştığını gördüm. Siyah portföy çantamı alıp içerisine telefonum, cüzdanım, rujumu ve kulaklıklarımı koydum.Kızlara sarılıp,teşekkür ettim. Onlar olmasaydı bu kadar iyi hissedemez ve muhteşem görünemezdim. Kızlarla birlikte evden çıktık. Onlar evlerine gideceklerdi , bende Çağrı'yı bekleyecektim. Kızlar gittikten 5 dakika sonra Çağrı'nın arabası da göründü. Arabadan inip bana doğru gelmeye başladı. Siyah takım elbisesi ve yukarıya doğru taradığı saçlarıyla çok yakışıklı görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Romanceİntikam almak için hayatında yapmadığı şeyleri yapmak üzere yemin eden masum bir kız ne kadar ileri gidebilir? Yada gittiği zaman kime daha çok zarar verir? Benliğini değiştiren katiline mi yoksa sırf intikam için değişen kendisine mi?