Cahira Ebeven.
Problémové dievča ktoré nevie ovládať mágiu.
Planéta Nox.
Žijú na nich ľudia so schopnosťami.
Ich pôvod je zo Zeme len ich stade vyhnali kvôli schopnostiam.
Báli sa ich.Cahira žije tiež na tejto planéte.
Planéta plnej temnoty a smútku. Králi a kráľovné nerobia nič,zato otroci nevedia čo skôr.
Ak niekto z poddaných urobí zločin,vyhnajú ho na inú planétu. Môže to byť aj doživotne vyhnanie. A to už je čo povedať.Ria sa tiež dopustila pár zločinov ale vždy sa to nejak ututlalo.
Príčina vojny ktorá sa začína je že Elengharia púšťa cez portál dievčinu zo Zeme na našu planétu. Ľudia zo Zeme si to všimnú a budú chcieť prísť sem a zničiť nás. Nikto o tom nevie len Ria.Sledovala ich.A tak sa stal jej prvý zločin. Ukradla veľmi vzácne bylinky aby sa jej podarilo zistiť čo sa deje.Bohužiaľ ju pri krádeži niekto videl a mala z toho problémy.
*****
Minulosť
NoxOld Hen
Severovýchodná malá dedinka,,Cahira poď na chvíľu dole"zakričala na mňa mama.
Hneď som pakovala dole. Som zvedavá že čo zase chce.,,Nejaký problém?"spýtala som sa a usmiala. Dúfam že nevie o tom čo sa stalo dnes. Zase som ukradla jednu bylinu. Nikto ma nevidel,teda dúfam že nikto.
,,Prečo si zase ukradla prísady? Chceš aby si bola vyhnaná?"
,,Ja viem že som urobila chybu ale nemôžem za to že sa mi nedarí. Chcem aspoň niečo vedieť"
Žijem v tieni svojej sestry.
Som vždy tá druhá možnosť.
,,Niekdy by som bola rada keby ma vyženiete!"skríkla som.
,,Čo sa to s tebou deje?...."dala si ruky v bok.
,,Ako tak môžeš rozprávať? Padaj do svojej izby a porozmýšľaj nad sebou!"všetci ma podceňujú. Neznášam to tu,nikto si ma ani len nezastane,dokonca ani moja vlastná matka.
*****
Zviazala som dlhé tričká a Taurieline šaty do dlhej šnúry. Tauriel je moja sestra ktorá sa mi stále vysmieva.
Jeden koniec som priviazala o posteľ a druhý prehodila cez okno.Prekročila som parapetu a pomaly sa začala púšťať dole. To by som nebola ja keby nespadnem. Ako som sa otáčala že sa pozriem či ma nikto nevidí,nepozrela som sa dobre zle som chytila šnúru a spadla.
Našťastie to nebola až taká výška. Spadla som do suda z ktorého som našťastie vyliezla len s pár škrabancami.
Potichu a mierne zohnutá som utekala ku domu kde býva mamina kamarátka. Tá žena čo na mňa hodila že som ukradla koňa.
Práve tam je moja mama.
Pomalými krokmi som sa dostala až ku oknu a začala som počúvať.,,Myslíš že sa dostane až sem?"počula som mamin hlas. Dosť riskujem pretože je otvorené okno,stačí čo i len malý buchot,padnutie kameňa,bolo by to počuť.
,,Možné to je ale neviem kedy,zatiaľ sa nehlásil nikto z vedľajších dedín ani kráľovstiev"
Vôbec nechápem o čo sa jedná.
Kým sa ešte chvíľu rozprávali rýchlo som odtrhla pár kvetov z jej záhrady a strčila do kapsy na nohaviciach.,,Nechcem ťa uraziť ale mala by si lepšie vychovať mladšiu dcéru,nech si bere príklad z Tauriel"
,,Ak bude niečo nové daj mi vedieť zatiaľ ahoj"počula som buchot kľučky na dverách,takže už odchádza.
Skryla som sa za stenu.
Nevidela ma ale aj tak ešte išla ešte do krčmy. Večer je tam vždy plno. Chodí tam vypomáhať upratovačke aby niečo zarobila.
V tejto dobe chce každý majetok,diamanty,šperky a všeličo iné. Táto žena ktorá na mňa zhodila krádež myslím že sa volá Quierta má veľa majetku. Príde mi to zvláštne pretože po prvé nepracuje,po druhé nemala to po kom zdediť pretože jej rodičia neboli vôbec bohatý a po tretie jej manžel zomrel pred rokom aj pol.Tentoraz sa mi nepodarilo až tak dobre liezť. Hneď ako som chytila tú "šnúru" a chcela som vyliezť celé to spadlo na mňa.
Super,takže roztrhla som Taurieline šaty a ešte k tomu sa nedostanem hore skôr ako mama.Už zase počujem tie divné zvuky. Otočím sa do zadu a čo nevidím, Elengharia zase otvára portál pre Amandu.
Momentálne sa s Elen nebavím pretože som jej povedala že ak bude stále púšťať Amandu na našu planétu tak ju prezradím.
Jasné že ju neprezradím ale myslela som si že prestane ale ona si nedá pokoj.,,Cahira.....kde si?" Ako sa tak rýchlo vrátila z krčmy?
Keď ma mama hľadá hore tak nemá oči druhé oči dole.
Rýchlo som vbehla dnu a sadla si na gauč.,,Tu som"
,,Kde si bola?"
,,Ako kde som bola? Veď tu som bola" Zakryla som svoju nervozitu a tvárila sa normálne.
,,To je jedno,asi som ťa naozaj nevidela"povedala utrápene a utrela si rukou z hlavy pot. Niečo sa deje.
,,Zajtra príde Tauriel tak sa správajú slušne,je ti to jasné?!"zakričala. Vidím to na nej,už nemá silu. Od vtedy ako otec.....zomrel je to s ňou stále horšie a horšie.
Nič som nepovedala a odišla do svojej izby.********
Zobudil má buchot dverí.
Zakryla som si hlavu paplónom ale aj tak sa mi nepodarilo zaspať.
Otvorili sa dvere.,,Čau Ria!"zakričala.
,,Ahoj Tau"zamrmlala som.
Prišla ku mne a odkryla ma.,,Vstávať,doniesla som jedlo pod dole"
,,Už idem,ešte chvíľku"znovu som sa zakryla.
Obliekla som si čisto biele tričko,hnedé rifle a hnedú koženú vestu.
,,Už som si myslela že neprídeš"prichystala mi mama na tanier jedlo.
Ma tanieri som mala chleba s ovocím,bylinkový čaj a malinový koláč ktorý milujem.****
Po jedle som sa išla prejsť do lesa.
Krásne stromy a kvety.
Pamätám si ako mi otec presne na tomto mieste odtrhol kvet a dal mi ho do vlasov. Nezmenilo sa to tu.Nikdy som ho nepoznala. Teda nepamätám si ho.
Zomrel na chorobu ktorá sa nedá vyliečiť ani kúzlami.
Poslednú spomienku mám na toto miesto s otcom.
Nahrnuli sa mi slzy do očí,dokonca pár kvapiek aj spadlo. Doma neplačem ani pred nikým. Nechcem aby ma videli slabú.
Ale tu som už ďalšiemu návalu sĺz nevedela zabrániť. Ostatný majú svojich otcov,hrajú sa s nimi,majú oporu. Celý život má trápi že neviem čarovať. Moja mama je zo mňa sklamaná. Jediná Tauriel a otec neboli sklamaný. Zastali si ma. Ale to sa zmenilo keď otec zomrel a Tau išla do tej sekty či čo to je.
Otec ma vždy ochraňoval no teraz to nerobí nikto.Odtrhla som presne taký istý kvietok ako mi zvykol dávať do vlasov otec.
Buď som práve počula krik a dupot koni alebo mám len halucinácie.
Pozrela som sa za seba,neboli to halucinácie.
Ozbrojený rytieri,muži na koňoch prepychujú kópiami ľudí z mojej dediny.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vojna medzi planétami |
FantasiExistujú ľudia ktorý majú schopnosti. Ľudia zo Zeme ich vyhnali,oni si pomocou svojich kúziel vytvorili planétu Nox. Od vtedy tam spokojne žijú. Lenže na Nox začne chodiť dievča zo Zeme. Rozpúta najdlhšiu vojnu v histórii. Cahira Ebeven,problémové d...