Preview

1.1K 20 2
                                    

O poveste sordidă de sex între călugăriţe, de crime şi seducţie dintr-o mănăstire catolică din secolul al XX-lea a fost descoperită într-o arhivă secretă a Vaticanului. Scandalul de la mănăstirea Sant'Ambrogio implică o călugăriţă tânără şi frumoasă, Maria Luisa, care le-a convins pe colegele ei că are viziuni cereşti şi apoi le-a făcut să se implice în activităţi sexuale dubioase.Herbert Wolf, un profesor universitar din Germania, a aflat de întâmplările de la mănăstirea Sant'Ambrogio când i s-a permis accesul în arhiva Vaticanului.Călugăriţa „neastâmpărată",a intrat şi într-o relaţie sexuală cu un teolog, sub pretextul că acesta era posedat şi, mai mult, se pare că aceasta ar fi ucis alte trei călugăriţe. Atunci când o prinţesă germană a fugit din mănăstire, i-a spus unui prieten.Wolf, profesor de istorie o cauta cu interes pe aceasta călugăriță , dar se pare ca si ea il cauta pe el. Intre ei se naște o adevarata poveste de dragoste . Citeste si vezi ce se intampla in continuare! Aceasta este poveste bazată pe fapte reale! Nu critic nicio religie! Numele celor din poveste sunt si cele reale, doar ca in realitate profesorul nu se îndrăgostește de femeie.

---------------------
Povestea este inspirata dintr-o carte reala schimbata total de mine. Multumesc

Sex la VaticanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum