3

803 10 0
                                    

Odata ajung acasă imi las haina si pantofi la intrare si intru in bucătărie . Imi asez geanta pe masa si scot rapid foaia mototolita. Incep sa o citesc si raman masca:

" Numele meu este Rose Luisa si sunt aici ca sa iti dau o misiune tie, domnule Wolf. Din cercetări personale am aflat destul de multe despre dumneavoastră . Lăsând asta la o parte , imi doresc sa imi revăd sora draga , Maria Luisa . Totul a inceput in momentul in care ea a facut o greseala , iar mama a alungat-o de acasă . Nu avea unde sa meargă , asa ca s-a dus la Vatican la o matusa . Acolo , ea devenit desigur călugărița ,dar sunt sigura ca ați auzit de micile incidente de acolo. Ea este responsabila. Ea nu poate trai acolo , pur si simplu , ii este in sange sa fie...o tipa lucrătoare , daca ma înțelegeti . Idea este ca ea face religia de ras . As vrea s-o aduceți înapoi la mine.

Cu drag , Rose ."

-Of doamne...in ce m-am băgat.

Auzisem de asa zisele acte sexuale de la Vatican , dar nu credeam ca sunt din vina unei fete. Toti au speculat ca este vina homosexualilor care au devenit preoți si isi obliga ucenici "sa se curețe de cel rau " . Multă lume a întors spatele atunci preoților si nu au mai trecut pe la biserica. Cu toate astea , nu au fost ei de vina. Trebuie sa vorbesc acum cu Rose. Mi-am luat laptopul si am cautat pe foaie un email. Imediat ce l-am gasit i-am trimis un mesaj:

•Buna ziua.

Wolf12 , ora 14:55

•Multumesc ca ați aparut. Ați citit tot?

Rose

•Da , am citit. Dar nu inteleg . Eu cu ce va pot ajuta?

Wolf12, ora 14:56

•As vrea s-o gasiti si s-o aduceți la mine , doar v-am explicat in scrisoare.

Rose

•De ce nu va duceți personal?

Wolf12 , ora 14:57

•Nu pot , am Interdicție , iar daca afla mama despre asta ma va lasa de una singura.

Rose

•Imi cer scuze , nu stiu daca pot te ajut...o sa iti spun raspunsul mai incolo daca ma decid.

Wolf12, ora 14:59

•Inteleg . La revedere.

Rose

•La revedere Rose.

Wolf12 , ora 15:00

Imi las laptopul si ma îndrept spre frigider . Hmm , ce as putea sa mananc . Cred ca o omleta este de ajuns , plus un pahar de suc natural .

Dupa ce mananc intru in living si aprind TV sa mai vad si eu ce știri mai sunt. Ațipesc cam jumatate de ora pana cand Elena , sora mea , ajunge acasă.

-Buna Somnorilă!tipa ea vesela.

-Hei Ciufulici. Cu cine ai fost astazi la scoala?intreb amuzat

-Hub! Sti foarte bine ca sunt virgina si vreau sa raman asa pana ma mărit.

-Sicer ,eu nu va inteleg pe voi femeile. Odata futute vreti din ce in ce mai mult , dar pana ajungi sa te dezvirginezi sunteți nebune. Noi barbati cand ne vin 'pandaliile' acolo jos , putem si sa violăm pe cineva , nu ne pasa.

-WoW, usor ma speri, esti bine?

-Nu prea...

-M-am intalnit cu Max . Are o petrecere in seara asta si te-a intrebat daca vrei sa fi si tu acolo.

-Ma duc sa vorbesc cu el. Du-te si fă-ti temele!

-Daaaaa.

Max e cel mai tare. Il cunosc din liceu si el mi-a aratat tainele sexului. Prima data a fost un mic grup , dar dupa aceea chiar 10 persoane. Stiu , cam multe detalii, dar este minunat sa ai mai multe alegeri. In seara asta va fi o petrecere , deci deja o astept

*Convorbire telefonică*

-Wolf băiete! Ce mai faci?

-Foarte bine , mai ales ca am aflat de petrecere .

-Hmmm o astepti , nu-i asa.

-Da. Înnebunesc pur si simplu fara putina acțiune!spune exasperat

-Idiotule ! Normal ca înnebunești acum . Acum futatul ar trebui sa fie la ordinea zilei , ca mâncatul si dormitul. De aceea am o sclava sexuală.

-Ai o ce...?

-Sclava. Dar nu iti face griji si ei ii place. O sa va întâlniți si o sa faceti cunoștința la petrecere , daca stii ce vreau sa spun.

-Ok.spun si incep sa rad ca un prost. Ne vedem , in ce trebuie sa vin îmbrăcat?

-Ha , acum tu ma faci sa rad . In nimic idiotule .

-Bine ne vedem.

*Sfarsitul conversației*

Am mers sus si mi-am ales niste boxeri noi negri si m-am schimbat . M-am dus in baie si m-am privit. Parul e ciufulit si sexy , sala isi face din ce in ce mai multă prezenta , iar domnișorul Wolf junior vrea niste cururi bombate . Hai sa mergem amice.

-Nu ai uitat ceva?stiga Elena din bucătărie.

-Ce?

-O masca. Vrei sa fi misterios? I-a de aici.

Imi întinde o masca cu pene negre , nu foarte mari si cu multe paiete. Frate nu credeam ca o sa fiu o muiere. Dar cred ca e o alegere buna.

-Multumesc.ii spun si zâmbesc

-Orice pentru fratele meu care nu ma violat inca.spune si incepe sa rada

-Inca.tip eu si ies din casa.

Ajung rapid in masina , bine ca s-a lăsat noaptea , iar singuri noștri vecini sunt cupluri de oameni la varsta a doua care se culca la 5. Pornesc masina si o las sa toarca putin pentru mine. Fiind un Ferrari , ma mândresc cu el. Este dintr-o ediție limitată vânduta in Turcia. Acolo am avut deosebita plăcere sa observ un mic maraton de sex intre gay si unul normal. La cel normal am participat si eu , dar la gay, măi nu mine pare nu stiu eu ce plăcere sa iti bage unul scula in cur , mai ales ca niciunul nu imi poate crea o plăcere asa mare ca o curva mica.

Ajung in fata casei lui Max . Petrecerea a inceput. Fiind o casa la periferia orașului , nu are vecini , cel mai bun loc de relax . Ies din masina si ma îndrept spre usa. Gemete si țipete se aud din curte cea ce ma excita si mai mult . Cred ca o sa imi crape boxeri . Stai acolo , iti promit ca o sa iti dau ce vrei imediat. Numai sun la usa ci intru in casa. Raman cu gura deschisă in momentul in care observ livingul plin de oameni care se futeau de zor. Nu am mai așteptat si mi-am dat boxeri jos si l-am cautat pe Max. Ok, toata chestia care am spus-o despre gay , nu a fost foarte adevarata pentru ca am avut mai multe momente in viata in care am facut sex in grup alaturi de Max . Este bun , nu am ce spune.
Odata ce am simtit o mana moale cum ma apuca de fund si ma lovește usor ma intorc si dau de....

---------------------------
PAMPAM capitolul 3 . Sper ca va plăcut ;) . Multumesc pentru lectura . Scuzati-mi Greșelile gramaticale!

Sex la VaticanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum