**Wolf POV**
Nu inteleg dar incerc sa inteleg ce a vrut sa imi spuna Rose. Am nevoie se explicati mai mult decat orice.. De ce mi s-a adresat cu Wolf jignindu-ma? Oare.. Nu cred.. Nu e posibil.
Prins in gandurile mele, prea concentrat la mica lume din capul meu nu am observat ca am trecut pe langa clasa in care trebuia sa tin ora.
Intrand nesigur apas intr-un sfarsit clanta si imping usa masiva si intru in clasa. Toti elevi sunt linistiti si ma privesc suspiciosi.-Buna ziua.ii salut prietenos si imi caut prin geanta fisele cu testele care vreau sa le dau
-Da-mi test?intreaba ei in cor tristi
-Da dar este foarte usor stati linistiti.. Nu vreau sa va stric ziua si asa maine incepe vacanta de iarna.
-Yey!striga in cor so incep sa vorbeasca intre ei
In timp ce ei sunt concentrati imi iau laptopul si il deschid privind cum un afurisit de update apare pe ecran si pufnesc nervos. Astept cam un sfert de ora pana si-a terminat treburile si caut imediat Mess-ul. Trimit un mesaj Rosei si ii spun ca imi trebuie niste explicatii... Nervos observ ca nu imi raspunde, of o puturoasa.
Ce naiba se intampla cu mine? Nu am avut niciodata o relatie serioasa cel putin am fost prea tanar si prost. Dar fata asta doamne m-a sucit de tot, nu pot intelege de ce.. Este misterioasa, sensuazala, nu este o tarfa schiloada cum am avut de acum. Din nou am fost prins in gandurile mele si am ramas singur in clasa. Mi-am luat lucrurile si le-am indesat in geanta mea. Am pus-o pe umar si am plecat spre cancelarie sa imi iau ramas bun de la colegi mei. Pe drum am dat de doamne Red, ingrijitoarea parterului si am stat la o mica discutie despre niste profesoare curve care se mai fut in anticamerele scolii. Nu spun ca eu nu am facut-o dar nu vreau ii dau idei gresite despre mine.Odata ajuns acasa un miros placut de clatite si pizza mi-a atras atentia spre bucatarie. Mi-am lasat geanta si haina in cuier si am fugit ca un copil spre bucatarie.
Este imbracata intr-o pereche de boxeri de ai mei cu batman si cu un tricou care ii vine perfect pe solduri. Sta cu capul in jos si infuleca o felie de pizza. Ma apropii de ea si o cuprins intr-o imbratisare. Ea tresare si lasa felia jos si se intoarce pe calcaie sa ma imbratiseze si ea.-M-am plictisit fara tine scumpule!imi spune cald
Ma blochez la cuvantul "scump" si o privesc cu ochii mari. Ea zambeste si ochii ei albastri stralucesc.
-Imi pare rau pentru ce ti-am spus. Am avut o experienta urata cu.. Un Wolf.
-Inteleg.. Cred. Si mie imi pare rau ca am reactionat urat.
-Prieteni?
Acest cuvant m-a ranit asa rau incat am iesit din imbratisare. Am privit-o dezamagit si o mica lacrima pe obraz, calda, trece rapid si cade pe podea fara sa o mai pot opri.Ea a zambit doar eu am privit-o in continuare.
-Stiam.a spus simplu si si-a presat buzele moi peste ale mele
A mai cazut o lacrima iar dâra lasata a fost stearsa de mana ei aspra. Sarutul a fost delicat dar si pasional totodata. S-a dezlipit de buzele mele si am gemut la despartire.
-A fost un test. Am vrut sa vad daca pot avea incredere. M-am indragostit de tine.a spus-o simplu si frumos.
De ce ma simt asa bine? Simt cum imi curge sangele in vene si o sarut din nou pasional si o iau pe sus si o lipesc cu spatele de peretele rece.
-------------------------
Micut dar sper ca bunisor.
CITEȘTI
Sex la Vatican
RomanceO poveste sordidă de sex între călugăriţe, de crime şi seducţie dintr-o mănăstire catolică din secolul al XIX-lea a fost descoperită într-o arhivă secretă a Vaticanului. Scandalul de la mănăstirea Sant'Ambrogio implică o călugăriţă tânără şi frumoas...