1

995 16 0
                                    

•Profesorul Wolf POV •

Mai am 10 minute in care imi iau grăbit documentele si manuale si fug spre clasa la care trebuie sa predau astazi . Va fi o zi grea , mai ales ca voi da nas in nas cu ipocritul ăla de director . De ce ma urăște asa mult? Sunt prea inteligent pentru nivelului său si se subaprecieza? Este un om minunat care a reușit multe in viata , de ce ma dușmănește fix pe mine ?
Trec pe langa profesoara de literatura si o salut rapid din priviri . E destul de buna , pe langa doamna Watson si Stéphane care sunt gorilele universități . O data greșește omul in viata si in loc sa ii repari greseala cu vorbe dulci sau mai 'aruncate din pod' vi si il insulți in fata comitetului de profesori , doamna Watson nu a avut o problema cu asta , Ba chiar se simțea mândra de vocabularul său porcos si plin de informați pe care chiar nu vroiam sa le stiu. Intru in clasa mea si sunt întâmpinat de o lectie neștearsă pe tabla , cred ca la chimie.

-Bună dimineața !imi salut rapid clasa

Acestia imi raspund la salut , iar o fata , cam slăbuță se ridica rusinata si se apropie de tabla ca s-o șteargă. Dupa ce cu toti au terminat de deschis caietele si cărțile la pagina indicată de mine mi-am inceput ora in liniște , punându-i sa citească 5 minute lecția . In tot acest timp ceva straniu mi-a trecut prin cap . Oare i-am lăsat lui soramea bani? Trebuie sa meargă la liceu si este asa încăpățânată incat nu dorește sa ii fac un mic pachețel . Inteleg , rușinea creste cu varsta , dar la un moment dat toti ne lovim de un peret pe care scrie mare : "totul e ok , nu ai de ce sa iti fie rusine ! Societatea te-a lovit rau de tot la cap daca crezi ca oamenilor chiar le pasa ce faci".
Pe cat de repede a trecut timpul , nu mi-am dat seama ca studenți au citit lecția de 3 ori pana acum.

-Bine acum.le atrag atenția . Puteti sa imi Spune-ți cum Napoleon putea face asta?

Studenți s-au uitat unii la alti , neștiind ce răspuns sa imi dea . In lectie este vorba de capacitatea mintala dezvoltată peste măsura a lui Napoleon , care putea sa dicteze la 3 oameni deodată , in diferite limbi , diferite subiecte.

-Ok. Putem sa incepem de la teoria revoluționara . Sa ne gândim putin si sa reflectam cea ce putea face . Cum putea sa faca asta? Acum de ce nimeni numai vrea sa faca asta?intreb si privesc studenți care păreau destul de interesați de subiect

-Deoarece este o pierdere de timp? Poate ca Napoleon a fost un geniu si poate a facut lucruri mari , dar un lucru este cert , a fost un conducator care s-a respectat pe el însuși.

-Este un răspuns bun. Cine la dat?

-Eu.spune o tipa bruneta , nu foarte înalta si cu cateva kilograme in plus.

-Ei bine , ai un spirit foarte bun de observație. Da , Napoleon a fost propriul sau conducator si ignora fiecare atenționare. Ce ai mai reținut , mai important desigur.

-Napoleon și-a petrecut ultimii șase ani ai vieții sub supraveghere britanică pe insula Sfânta Elena. O autopsie a concluzionat că a murit de cancer la stomac, deși Sten Forshufvud și alți oameni de știință au continuat să susțină că a fost otrăvit cu arsenic.

-Foarte bine , ia loc ai un 10 pentru prestanța ta .

-Multumesc.

Si asa ora mea s-a cam dus . Imi plac elevi cu care am ceva de vorbit si nu stau singur ca un prost si le explic fiecare detaliu. A fost o ora buna , dar tot am nevoie de o cafea sa ma trezesc mai bine...

----------------------------------
Primul capitolul . Multumesc pentru lectura! :)

Sex la VaticanUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum