-Dimineața- ** Wolf POV **
Aseara am renuntat la toata nebunia din camera si am parasit-o fugind spre camera Rosei. Nu se trezise si am spus ca mai merge o ora de somn.
Simt un picior rece cum se presează dureros ,de bine ,pe membrul meu si marai ca un caine in călduri. Imi deschid leneș ploapele grele si orbesc cand vad lumina puternica care intra in camera. Ma obișnuiesc incet cu lumina si imi intorc privirea spre micul corp care sta lipit de mine . Atat de frumos si gingaș , chiar firav . Chipul ei este ca a unui înger , cu tresături perfecte doarme linistit . Ii admir parul mătăsos care este împrăștiat peste tot si imi cobor la buzele ei cărnoase si umflate. M-a cuceri in asa fel incat sa las garda jos si s-o fut pentru prima oara. Nu , nu am futut-o. Amandoi ne-am simtit foarte bine , a fost, poate, dragoste .
M-am ridicat usor incat sa nu o trezesc. E asa dulce cand doarme. Stiam c-o iubesc , dar nu stiam ca este reciproc . Nu stiu cum poti iubi o persoana asa rapid dar..
Mă îndrept spre baie si imi fac un dus rece sa ma linistesc . Ma spăl incet si dintr-o data aud un scârțâit , se aud niste pași mici si lenți si nu inchid dusul ci il las sa imi curgă pe spate . Deschid usa cabinei si ii vad chipul speriat si derutat . Corpul ei este învelit intr-o păturică si se uita la mine ciudat.-Ce s-a intamplat?intreb incet
-Nimic, doar...pot intra..
-Da.spun si zâmbesc subtil
Păturica cade pe gresia rece si înaintează . Schimb apa si o fac cat mai caldă . Ma uit la ea cat de frumoasa poate fi .
Si e numai a mea!
...
---------------------------------
Yeye un capitol scurt :( dar sper sa va placa!
CITEȘTI
Sex la Vatican
RomanceO poveste sordidă de sex între călugăriţe, de crime şi seducţie dintr-o mănăstire catolică din secolul al XIX-lea a fost descoperită într-o arhivă secretă a Vaticanului. Scandalul de la mănăstirea Sant'Ambrogio implică o călugăriţă tânără şi frumoas...