SAÇMALIK,

1.5K 62 3
                                    

Bu bölümde yeni karakterler eklemeye karar verdim. Artık Eylülle karşılaşmalarının vakti geldi.

Poyraz: Hikayemin Serseri ve bir o kadar da yakışıklı çocuğu.

Emre :Poyrazın en yakın arkadaşı.

Faruk Bey : Poyrazın babası.

Hüseyin Bey: Müdür

Beğeneceğinizi umuyorum. İyi okumalar :))

Evet kafamı çevirdiğimde içeriye gireni görünce şaşırdım. Bu uçakta yanında oturduğum çocuktu. Yanında da babası vardı sanırım. Müdür bizi unutarak" Ooo Faruk Bey hoşgeldiniz. Nasılsınız efendim. " dedi.

Aynı şekilde Faruk denen adam da müdüre karşılık verdi. "Teşekkür ederim Hüseyin bey iyiyim. Oğlumu ünüversitenize kaydettirmeye geldim." dedi.

Ben müdürün konuşmasına izin vermeden "hocam afedersiniz bizim ödeme işlemleri vardı halletseniz de biz çıksak çok iyi olur "dedim.

Müdür bana dönerek siz iki dk dışarı da bekleyin önce Faruk Beylerin işlemlerini halledelim dedi. Bu düpe düz saçmalıktı. "Ama biz önce geldik zaten sadece ödeme yapacağız hocam" dedim. Yağmur bana bir bakış attı sus gibisinden ama biliyordu ki haksızlıklara tahammülüm yoktu.

Müdür: Kızım iki dk dışarda bekleyin işte diye takrar geçiştirdi beni, bende bir çocuğa bir babasına baktım birşeyler söylemelerini beklerdim şahsen ama ne yazık ki böyle bir şey olmadı. Adını bilmediğim çocuk pislik bir sırıtış yaptı ah bu çocuk tam bir gerizekalı. Yağmur çoktan odadan çıkmıştı bile bende arkama bile bakmadan sertçe kapıyı çarptım.

Ne bu şimdi düpe düz saçmalık , saçmalık sacmalık saçmalık. İçeride ki o gerizekalıyı gördün değil mi Yağmur? nasıl sırıtıyordu. Ah aptal ne sanıyor kendini o. Çok güzel ya ilk günüm gerçekten mükemmel diye koridorda bağırırken Yağmurun sakin ol bak herkes sana bakıyor demesiyle kendime geldim. Gerçi çokta umrumdaydı ya neyse sakinleşirim ben birazdan dedim Yağmura.

Az sonra odadan çıktılar ve yeniden sinirlenmemek için çocuğa bakmadım fakat bu sefer o kulağıma eğilip " Beklemeye alışsan iyi edersin güzelim dedi ,güldü ve gitti."

Ne diyordu bu aptal ,şuan tepesinde tepinmek istiyordum embesil şey ne sanıyorsun kendini cidden şaka gibi tekrar karşılaşmamayı umuyorum bu aptalla.

" Ah Eylülcüm işte bu pek mümkün değil :D "

Neyse odaya tekrardan girdik ve müdürün karşısına oturduk. Yağmur tek kelime bile etmiyordu. Ben tabi ki de susmayacaktım. Evet hocam aslında biz bu ünüversiteye Hukuk fakültesine adaletin oldugu bir yaşamı savunmak için gelmiştik fakat okul müdürümüzün bize adaletin ne demek olduğunu ilk günden anlatması da hoş oldu tabi adalet size göre sadece isim hocam , neyse ödeme yapıp çıkacaktık zaten dedim masaya parayı sertçe koyup iyi günler dedim yağmurda aynı şekilde arkamdan beni takip etti. Müdür bizim arkamızdan baka kalmıştı sadece ama hakketi bunu. Hukuk fakültesinde adaletsiz bir müdür hayal etmemiştim ben.

Yağmur: Ah Eylül yine susamadın demi gerçi iyi yaptın aferin kız sana dedi.

Bende yağmura bakıp sırıttım tabi iyi yaptım dedim :D

Yağmur: Ha müdürün odasından çıkan çocuk sana neler söyledi. Merak ettim dogrusu yakışıklı çocuk hani.

Allah aşkına sus Yağmur yakışıklıymış o öküzden yakışıklı olsa ne olur olmasa ne olur, gerizekalı bak yine aklıma geldi neymiş efendim beklemeyi öğrenecekmişim bak bak bak laflara bak sen . Serseri çocuğun teki işte. Neyse onun için sinir bozmaya değmez hadi cafeteryadan atıştırmalık birşeyler alalım sabah kahvaltı yapmadan çıktık zaten.

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin