Part Eleven

721 36 1
                                    

"Lando szemszöge"

Elbasztam. Azt akit a világon mindennél jobban szeretek elveszítettem. Nem is értem magam, hogy miért nem szóltam valamit Connornak, amikor leribancozta Abbyt, és miért csak röhögtem. Annyira idióta vagyok. Bezzeg most, amikor egy köcsög riporter tette azt, akkor kitudtam nyitni a számát.

••••

-Lando, igaz, hogy Abigel több férfival is megcsalt? Azért lett vége a kapcsolatotoknak?-nem szoktam magánéleti kérdésekre válaszolni, de most mégse tudtam megállni, hogy ne szóljak vissza.

-Mégis honnan veszi ezt a baromságot? Abby nem egy ribanc ahogy maga beállítja és valójában semmit nem tud. Jó lenne ha végre észrevennék, hogy ez nem egy kibaszott valóságshow, ahol a versenyzők magánéletével kell foglalkozniuk, hanem egy autósport helyszíne, ahol a pilóták teljesítménye a lényeg. Szóval nagyon örülnek neki, ha végre észhez térnének és a saját maguk kis szánalmas életükkel foglalkoznának nem pedig máséval.-majd ezzel ott is hagytam őket a picsában, de azt meg jól láttam, hogy a PR-osom és a másik két pilóta, George és Max, meglepetten figyelnek, hogy mi történt.

••••

Most pedig itt ülök Zak irodájában és arra várunk, hogy megjelenjen Abby is, ami hamarosan meg is történik.

-Kölykök.-sóhajtott gondterhelten.-Tudom én, hogy fiatalok vagytok és ezt akkor is tudtam mikor rábólintottam a kapcsolatotokra. Azt is tudom, hogy a fiatalok sokat drámáznak, hátha attól jobb lesz. És azt is tudom, hogy milyenek a riporterek és milyen a média, amit ti is nagyon jól tudtok, hisz ebben éltek benne. Tudtátok nagyon jól, hogy ha kiderül, hogy egy párt alkottok ugrani fognak rá, hisz ez nem mindennapi, ahogy arra is számíthattatok, hogy egy esetleges szakítás után, ami be is következett, ugyan úgy fognak ugrani. Emiatt se értem, hogy miért küldted el Lando a riportereket melegebb éghajlatra. Tudom, hogy magánélet, de azt szépen is találhattad volna, hogy nem vagy hajlandó erre válaszolni.

-Ez így nem teljesen helyes, mert először szépen mondtam nekik, de aztán olyat mondtak, amit nem hagyhattam szó nélkül.-szóltam közben, mert az elején tényleg próbáltam szépen mondani nekik, hogy ez nem tartozik rájuk.

-És mi volt az, amit nem hagyhattál szó nélkül?-kérdezett vissza a csapatfőnökünk.

-Azt állították, hogy Abby egy ribanc és azért hagytam el.-mondtam el az igazat, veszteni valóm nincs, hisz holnapra úgyis ezzel lesz tele a sajtó.

-Néhány hónapja még nem zavart, ha leribancoztak.-szólalt meg mellettem Abby halkan, de közben mégis idegesen.

-Már mondtam, hogy az csak egy vicc volt.-néztem rá.

-Mert az aztán kurva vicces, ha a barátnődet, akit elvileg szeretsz leribancozzák. Gratulálok, érett felnőtt viselkedés Lando.-igaza van, nem viselkedtem felnőttként, olyan voltam, mint egy szaros általános iskolás, aki nem tudja, hogy mit kéne csinálnia, de menőnek hiszi magát, mert van barátnője.

-Nem csak elvileg szerettelek. És most is kiálltam érted, egy köszönöm is megteszi.-néztem rá gúnyosan, bár jómagam sem értem, hogy miért voltam vele szemben gúnyos.

-Nem most kellett volna, hanem akkor baszki, és akkor nem lenne most ez.-emeli fel a hangját, de a végét szinte suttogja.

-Mit kellett volna mondanom?-emeltem meg én is a hangomat.

-Bármi jobb lett volna annál, mint hogy nevetsz egy jót. Szerinted nekem ezt milyen volt hallani?

-Szar.-mondtam halkan, hisz már akkor megbántam, hogy ez megtörtént és utána azonnal elküldtem Connort a picsába, de akkor már késő volt.

-Rohadt szar érzés volt, egész éjszaka ültem azon a kibaszott repülőtéren bőgve és utánam se jöttél, úgyhogy baszódj meg Lando Norris és többet nem kell, hogy megvédj, megtudom védeni magam, te meg foglalkozz csak a kis barátnőddel.-pattant fel a helyéről, én pedig lehajtott fejjel hallgattam, ahogy az ajtóhoz sétál, de Zak megállította.

-Egy pillanatot várj még kérlek.-a hangokból ítélve megállhatott, de én még mindig nem mertem rá nézni.-Annyit kérek tőletek, hogy a munkát és a magánéletet válasszátok szét, ha azt szeretnétek, hogy ez az év jobb legyen, mint a tavalyi.-Zak mondata után Abby elhagyta az irodát, én pedig egyedül maradtam Zak-kel.-Komolyan Lando? Hogy lehetsz ennyire szerencsétlen?

-Én annyira elbasztam Zak.-néztem fel rá.-Utána egyből megbántam, de már késő volt, ott hagyott. Én annyira szeretem őt.-sóhajtottam egy nagyot.

-Nem lett volna késő Lando, csak utána kellett volna menned.-igaza van, minden jobb lett volna a semminél.-Egyet nem értek kölyök, ha ennyire szereted, akkor minek szedtél össze egy másik csajt?

-Mert felejteni akartam, azt hittem, hogy ő azonnal túl lesz rajtam, és úgy látszik igazam is volt, és nem szerettem volna, ha azt látja, hogy milyen balfaszul nézek ki, de amint megláttam őt februárban rájöttem, hogy én nem szeretném őt elfelejteni.

-Ugye tudod, hogy akkor tökösnek kell lenned, mert ezzel az elveszett kölyökkutya ábrázattal nem fogod őt vissza szerezni?-teljes mértékben igaza van. Összekell kapnom magam és vissza kell őt hódítanom.

Madárcsicsergős szép vasárnapot minden kedves ide tévedőnek.
Ha jól tudom, akkor ez életem első fiú szemszög, de csak ha jól emlékszem.
Kicsit jobban beleláthattok abba, hogy mi van Lando buksijába és, hogy mi volt az interjún. Amúgy az interjúnál csak a kiakadását írtam le, de előtte már kérdezték a kapcsolatukról.

Remélhetőleg ma egy jó verseny lesz, mondjuk egy Lando pódiummal.
Legyen szép napotok, vigyázzatok magatokra.

Ui.: Kitartást a sulihoz nektek srácok.❤️

Around The WorldWhere stories live. Discover now