Nagy Abigél Eszter vagyok, 18 éves és most teljesült a legnagyobb álmom. A 18. szülinapjára az ember valami felejthetetlent szeretne, és az élet úgy akarta, hogy nekem felejthetetlen legyen. Kiskorom óta autóversenyzek, mindig is az volt az álmom, hogy a legjobbak között versenyezhessek, de hát kinek nem, aki belekerül ebbe a körforgásba, mindenkinek ez a célja, de nem mindenki érheti ezt el. Szeptember 8.-án viszont kaptam egy telefonhívást, amitől megváltozott az életem, természetesen pozitív irányba. A telefonhívást még több követte, majd megkezdődött a személyes egyeztetések is, majd aláírtuk a szerződést. December elsején az utolsó verseny előtt pedig robbantottuk a bombát, amikor is a McLaren hivatalosan is bejelentette, hogy én leszek az új versenyzőjük Lando Norris mellett. Ezután jött a többi hír, mégpedig, hogy Carlos a következő szezonban a Mercedes pilótája lesz, miután Bottas visszavonult a versenyzéstől. Tehát így kerültem a száguldó cirkuszba.
Most értem a szállásomra, itt jelenleg hajnali két óra van, reggel pedig tízre a pályán kell lennünk, hisz holnap lesz az első hivatalos médianapom. Egyszerűen nem tudok aludni, majd leragad a szemem, de annyira izgatott vagyok az első versenyem miatt, hogy nem jön álom a szememre.
Hajnali fél öt, már a világ összes bárányát megszámoltam, de még mindig nem sikerült elaludnom. Esküszöm, hogy ha kiöregszem, akkor lesz egy farmom, ahol csak bárányokat tartok majd.
Reggel hat óra múlt, azt hiszem ideje elengednem az alvás gondolatát is. Kikeltem az ágyból, felöltöztem a McLaren-es ruháimba, emberi külsőt varázsoltam a fejemre is, majd elindultam a hotel kajálda részébe. Lent elfoglaltam egy szimpatikus asztalt és kértem egy jó nagy bögre kávét, csak, hogy biztos túl éljem a mai napot.
•••••
Délután öt óra, most értem vissza a hotelbe. Még szerencse, hogy reggel megittam a kávét, meg még utána vagy három pohárral, mivel nulla óra alvással nagyon fárasztó volt. Minden második riporter arra volt kiváncsi, hogy milyen érzés, hogy én vagyok az első nő a forma 1-ben. Nekem pedig kötelességem volt válaszolnom mindenkinek, úgyhogy vagy nyolcvanszor ismételtem meg, hogy igazából ez csak a nézőknek új, akik hozzászoktak ahhoz, hogy húsz férfi versenyzik, mert nekem ugyan az, mint a többi kategóriába, mivel ott is csak én voltam lány, csak ez most a királykategória.
•••••
Két perc és kezdődik az időmérő. Remeg mindenem, annyira izgulok. Az éven nagyobb esélyünk van mindenkivel szemben, mint tavaly, mert a szerelők nagyon erős autót raktak össze, így az éven több dobogó is összejöhet.
A nagy elmélkedésemből az egyik szerelőm szakít ki, hogy indulhatok a pályára. Mielőtt elindultam vettem egy nagy levegőt és már ki is gördültem a boxból.
A Q1-ben a hetedik helyen végeztem, a Q2-ben már a hatodik voltam, a Q3-ban pedig maradtam a hatodik helyen, ami így elsőre nem is olyan rossz. A kvalifikáció után visszagurultam a boxba, majd kimásztam a kocsimból.-Hanyadik lettél Törpi?-érdeklődött Lando. Amúgy az alsóbb kategóriákból már ismerjük egymást, a Törpi becenevet még ott kaptam tőle, mivel az ég csak 157 centivel áldott meg.
-Hatodik. Te?-kérdeztem vissza tőle, mert még nem láttam, hogy ki hol végzett.
-Negyedik. Mióta itt versenyzem, azóta ez a legjobb eredményem.-Lando szája a füléig ér.
-Gratulálok, már ideje volt, hogy odapörkölj az élmezőnynek.
-Igen, viszont jobb lenne, ha a versenyen sikerülne ennyire elől végezni, vagy előrébb.
-Ne felejtsd el, hogy ez a mi évünk lesz.-kacsintottam rá.
•••••
Ma van a verseny napja. Jelenleg az autómba ülök, már a rajtrácson. Arra várok, amire a többiek is, hogy kialudjanak a lámpák és elinduljon a verseny.
Néhány pillanat múlva a lámpák kialudtak, és indulhatott életem első versenye. A rajt egész jól sikerült, előre jutottam a negyedik helyre.A verseny utolsó előtti körében autózok, jelenleg a harmadik helyen. Mögöttem Hamilton jön, Lando csak az ötödik. Épp a célegyenesre fordulok rá, amikor egy ütés éri az autóm oldalát, majd már csak arra eszmélek fel, hogy az autó néhány fordulás után fejjel lefelé a falban köt ki.
-A picsába!-ordítok bele a rádióba.
-Minden rendben? Nem sérültél meg?- kérdezett vissza Mick, a rádiósom.
-A lelkem sérült csak, ne aggódjatok.-mondtam neki, majd eszembe jutott egy fontos dolog.-Az autóból mikor akarnak kiszedni, vagyis visszaállítani a kerekeire, hogy kiszállhassak?
-Már dolgoznak a dolgon.-próbáld nyugtatni Mick.
-Dolgozhatnának gyorsabban is, a hajam az égnek áll már.-a rádió túl oldalán csak egy halk kuncogást hallottam.
-Nyugi kölyök, mindjárt megmentik a hajadat.-ebben a pillanatban pedig tényleg megmozdult az autó alattam.
Miután felfordították az autót, kiszálltam és visszasétáltam a boxba, ahol dühösen leültem egy székre.
-Törpe, neked nem mondták a verseny előtt, hogy a falat, a munkások már leellenőrizték és neked nem kell?-zavarta meg a duzzogásom Lando.
-Nagyon vicces vagy Norris, de most én állhatnék fent a dobogón.
-Nyugi, jövőhéten te állsz majd ott fent. Addig is örülj a negyedik helyemnek és annak, hogy a fallal minden rendben van.
-Köcsög vagy.-röhögtem fel és egyben vágtam vállon Lando-t.
-Miért akartam én két kamaszt?-tette fel a költői kérdést Zak Brown, aki közben megjelent.
-Mert aranyosak vagyunk?-kérdezett vissza Lando.
-Mert jó pilóták vagyunk?-tettem fel a saját verziómat Norris-sal egyidőben.
-Pontosan, ezekért. Na, de Bahreini nagydíj után jelenésetek van Londonban.-majd ezzel a lendülettel ki is ment, magunkra hagyva.
-Micsoda?-kiáltottam fel.-Én még nem is kerestem magamnak házat, hogy ne állandóan hotelba lakjak.-estem kétségbe.
-Ezért jó, hogy itt vagyok neked.-mondta Lando.
-Tudsz nekem arra házat?-néztem rá.
-Vagy lakhatsz nálam.
-Miért laknék nálad?
-Egy köszönöm is megteszi, hogy ilyen nagylelkű vagyok, hogy felajánlottam.
🌚🌚🌚
Helobelo🙋🏼♀️
Itt is lenne az első rész, ami remélem tetszik nektek. A részek, ahogy a bevezetőbe is írtam valószínűleg heti egyszer, hétvégén lesznek majd, mivel muszáj tanulnom az érettségire.😅
Hagyjátok nyomot magatok után. Pusszantok mindenkit.😘🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
Around The World
Fiksi PenggemarMinden egy telefonhívással kezdődőtt, most pedig én vagyok az első női versenyzője a száguldó cirkusznak.