Wielke odkrycie

30 3 0
                                    

Pewnego dnia 17-letnia Millie postanowiła się przejść. Była zdenerwowana po kłótnu z rodzicami pobiegła przez siebie biegła co najmiej 10 minut w końcu się zmęczyła i zdyszana  natrafiła na opuszczoną stację kolejową. Początkowo zastanawiała sięnczemu nigdy jej nie widzała. Postanowiła zejść na dół zobaczyła tam tylko zamurowaną ścianę stare tory i ruiny.
Podeszła powoli do zamurowanej ściany i zobaczyła małą dzurkę.

Włożyła tam palec po czym ściana runęła poszła przed siebie i zobaczyła peron pełen w kurzu.Barfzo długo się rozglądała lecz w końcu natrafiła na jakąś zakurzoną tabliczkę.Dmuchnęła na nią by zobaczyć jaki stacja ma numer i zobaczyła napis "Peron 9 3/4" Popatrzyła przez chwilę na tabliczkę ze zdziwioną miną i poszła dalej.

Nieopodal stał opuszczony pociąg uwielbiała takie starocie jeździła ręką po pociągu i w końcu weszła do niego po czym usiadła na zakurzonych siedzeniach.Pociąg niespodziewanie ruszył z prędkością światła Millie przestraszyła się lecz nie mogła wyjść wiedziała że tam nawet nie ma kierowcy więc jakim cudem pociąg ruszył?!. Po zatrzymaniu szybko wysiadła i zobaczyła przed sobą tylko prostą drogę.Poszła przed siebie i wkrótce zobaczyła wielką  czarną bramę była otwarta i zardzewiała.

Hallie💜Love(Millie Bobby Brown + Harry Potter)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz