Brama była otwarta delikatnie ją dotknęła a ona się odworzyła dalej była tylko zwykła droga.Aż w końcu doszła do ruiny jakiegoś zamku nie zdawała sobie sprawy że kiedyś to był Hogwart. Szła przed siebie i przyglądała się wszystkiemu uważnie .Zauważyła że musiał być to potężny budynek.Weszła do środka i oglądała wszystko z ciekawością .Nagle usłyszała hałas poszła w stronę dźwięku i ujrzała 18-letniego bruneta o niebieskich oczach.Był to Harry Potter.
Millie: Hej kim jesteś?
Harry: Nazywam się Harry Potter a ty?
Millie:Millie Bobby Brown. Co to za budynek?
Harry: Kiedyś była to moja szkoła uczyłem się tu m...to znaczy poprostu sie uczyłem.
Millie:Co chciałeś powiedzieć?
Harry:Nic takiego ...
Millie:Możesz mi powiedzieć.
Millie od samego początku przyciągneła jego uwagę i pomyślam sobie "Powiem jej wygląda na rozsądną"
Harry:..Jestem czarodziejem i uczyłem się tutaj magi...
Millie: Jak to czarodziejem? To nie możliwe!
Harry:Jak tutaj trafiłaś?
Millie:Napotkałam starą stację kolejową i zamurowaną ścianę gdy ją dotknęłam runeła wtedy ukazała mi sie druga stacja a na niej pociąg wsiadłam do niego a on pojechał.Wysiadłam i zobaczyłam drogę więc poszłam a potem zobaczyłam czarną bramę była otwarta i poszłam dalej.Rozglądałam się i napotkałam ciebie.
Harry:No widzisz Hogwart już dawno runął żeby mugole się nie dowiedzieli...
Millie mu przerwała
Millie:Kto to są mugole?
Harry:To ludzie zwykli nie czarodzieje tacy jak ty.
Millie: Ok kontynuuj.
Harry: żeby mugole się nie dowiedzieli o tym magicznym miejscu.
CZYTASZ
Hallie💜Love(Millie Bobby Brown + Harry Potter)
Roman pour AdolescentsPewnwgo dnia Millie przychodzi do zrujnowanego Hogwartu spotyka tam Harrego zaczynają się coraz lepiej poznawać aż w końcu przeradza się to w miłość...🥰