9.Bölüm

124 13 1
                                    

Five anlatım:Y/N son dediğim cümleden yana 1 saat geçmişti ne Y/N bana sesleniyordu nede ben ona onu kırdığımı biliyorum ama elimden hiç bişey gelmiyor biraz araştırıp öylece onu kurtara bilirdim Buda çok zaman gerektirir ama ben onu kurtarıcam buna eminim.
Y/N anlatım:five bana o cümleyi kurmuştu onla konuşmadan önce aklımda hep bunlar geçiyordu ya beni kurtarmak istemezse ve düşündüğüm galiba gerçek oluyor.
-aradan yıllar  geçer.
Five anlatım:bi kaç yıll geçti ve ben hayla Y/N konuşmuyordum o öldümü ölmedimi hiç bi şekilde bilmiyordum ama en son bitirmiştim eve bitti herşeyi hesapladım ve artık Y/N kurtara bilirdim.
Y/N anlatım:yıllar geçti ama ben hayla burdayım şuan 56 yaşındayım ve ümüdümü yitirdim burdan asla çıkamicam.
Five anlatım:Y/N seslenmeliydim ve onun yaşıyor olmasını diliyordum.
Five:Y/N
Y/N:......
Five:Hey Y/N beni duyuyormusun
Y/N:.......
Five:Bak evet senle bi kaç yıll geçti hatta çok uzun bi zaman geçti biliyorum ama seni kurtarmak için her gün çalışıyorum ve en sonunda bitti yanına gele bilicem ama sadece bana bi ses ver LÜTFEN yaşıyormusun merak ediyorum sadece bi ses.
Y/N:Five evet burdayım hayla yaşıyorum sadece lütfen sana yalvarırım beni burda kurtar lütfen.
Five:Tanrıya şükür yaşıyorsun Y/N meraketme bugün seni o cehennemden kurtarıcam sadece bi kaç saat bekle olurmu.
Y/N:Söz ver beni burdan kurtaracağına söz ver.
Five:Söz veriyorum Y/N sadece bi kaç saat.

EVET YB GELDİ KUSURA BAKMAYIN BİRAZ YOĞUNUM AMA BUGÜN Bİ KAÇ BÖLÜM GELİR.
SADECE SİZDEN 5 OY VE 3 YORUM İSTİYORUM.
(260 kelime)

Gelecekteki kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin