Diğer bölüm
Five anlatım:Y/N'le tam sarılıcakken bi şey oldu-
Yeni bölüm
Five anlatım:bi ışık patladı mavi bi ışıktı benim sıçrama ışığıma benziyordu Tam o an karşımızda Hanndler vardı şaşkın gözlerle ona bakıyordum Hanndler ise bana rahat bi şekilde bakıyordu.
Hanndler:Seni buraya geleceğini biliyordum.
Five anlatım:Şimdi anlıyorum o dosyayı bilerek gözüme soktu herşeyi bilerek yaptı..
Five:Neden böyle bişey yaptın.
Hanndler:ÇÜNKÜ LANET OLSUNKİ SENİ SEVDİĞİMİ BİLİYORSUN AMA Y/N İLK GÖRDÜĞÜNDEN BERİ ONA FARKLI BAKIYORSUN BENDE ONU KAYBOLMASINI İSTEDİM TAKI O GÜN HAFIZAN YERİNE GELİNCE BENDE BÖYLE Bİ OYUN KURKMAK İSTEDİM AMA BİLİYORMUSUN O KIZI ÖLDÜRÜCEM...
Five anlatım:Son lafından sonra direk Y/N yanına ışınlandım ve onu arkama aldım Hanndler ise şok içinde arkasını döndü ve Y/N ve Beni öyle görünce hem gözleri doldu hemde Sinirlemdi ve üstümüze doğru yürümeye başladı.
Y/N anlatım:Five ile sarılıcakken herşeyin mahveden Hanndler önümüze ışınlandı beni görmedi çünkü arkasında kalıyordum ve pür dikkat onu izliyordum bişeyler geceleyip durd- AMAN TANRIM O FİVE SEVDİĞİNİMİ SÖYLEDİ...Bi dakka ya bana noluyor ben bunları düşünürken five önüme ışınlandı ve beni arkasına aldı Hanndler şok olmuş gibi nereye gittiğine bakıcaklen arkasını döndü ve five ile beni öyle görünce.Gözleri doldu ve sinirlendi üstümüze doğru yürümeye başladı biz ise geri gitmiyorduk...Hanndler gözü dönmüş olacakki belindeki silahı çıkarıp bana ve five doğrulttu daha doğrusu bana çünkü five'in arkasında olduğum için sanki ona almış gibi ama o bana isabet almıştı ben şok olmuştum five ise bağırmaya başladı.
Five:HANNDLER İNDİR O LANET OLASI SİLAHI KENDİNDE DEĞİLSİN BİRİMİZE ZARAR VERİCEKSİN.
Hanndler:FİVE O KÜÇÜK SIÇANIN ÖNÜNDEN ÇEKİL YOKSA İŞİMİ DAHADA ZORLAŞTIRIYORSUN
Five:ASLA ÇEKİLMEM
Y/N anlatım:hanndler tam tetiğe basıcakken bende five'in arkasından çekildim noluyor diye bakmak için ama tam o ana sillah patladı
-acaba kim vuruldu.
BİLİYORUM ÇOK GEÇ GELDİ AMA LGS'YE ÇOK AZ KALDI VE BELKİ BİKAÇ HAFTA BÖLÜM GELMEZ BEN ŞİMDİDEN SÖYLİYİM
YENİ BÖLÜM İÇİN SADECE 5 OY VE 5 YORUM YETER
(324 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki kız
AçãoGeleceğe giden bir çocuk onu bekleyen bir kız ama başlarına ne geleceklerinden habersizler¿ -seni ne zaman geri görücem ~Beni asla göremiceksin -peki ama neden ~ben sadece hayal ürünüyüm sadece senin kafanın içindeyim.... -hayır sen gerçeksin-