Sal és Larry elindultak Mrs.Peckerton lakásába. Most gondolták hogy inkább a lépcsőn mennek. Nagyban sétáltak mikor megszólította valaki őket.
-Sal, Larry sziasztok! Hogy vagy Sal? És ta Larrybear?- kérdezte az ismerős hang.
-ANYA, NEMÁR MONDTAM HOGY NE SZÓLITS ÍGY, OLYAN DEDÓS!- mondta felháborodva Larry.
-Szerintem CuKiI.-gúnyolódott Sal.
-Kösz anya, amúgy jól vagyok.-mondta Larry.
-Köszönöm Lisa a kérdésedet, jól vagyok csak mostanság egy kicsit szétszórt vagyok. Na és te?-mondta mosolyogva Sal.
-Jaj jól vagyok, csak tudod az előkészületek a nagynapra, ne felejtsétek el, 2 hét múlva a reggel 08:00 kor a templomban!-mondta Lisa boldogan.
-Rendben anya, ezt minden nap megemlíted, értettük!- mondta Larry unottan.
-Jó, puszi a kis Ash-nak és a barátjának. Úgy is jönnek ők is az esküvőre, megtalálkozunk is de azért agyátok át.- mondta Lisa.
-Oké anya, szia.- mondta sietve Larry.
-Viszlát Lisa.-mondta Sal.
-Várjatok csak fiúk!- mondta Lisa, és azzal a lendülettel megpuszilta a két fiú homlokát.
-Fúj, jólvan mi mentünk.-mondta Larry.
El is mentek a helyszínről. Alig volt két hónapja hogy Sal apja megkérte Larry anyjának kezét. Furcsa volt számukra hogy ezentúl nem csak barátok, hanem még mostoha testvérek is lesznek.
-Te Sal?-kérdezte Larry
-Igen?-kérdezte Sal.
-Nem fura neked ez a kettejük közötti dolog?-kérdezte Larry.
-Picit, de örülök hogy boldogak egymással.-mondta Sal.
-Én is, csak olyan fura. Ezzel minden megváltozik. Mi mostoha testvérek leszünk. Ők me Mr. és Mrs. Fhiser Jonson-ok.- kérdezte bizonytalanul Larry.
-Szerintem nagyon semmi sem változik. Csak kapnak még egy nevet.-mondta Sal.
-Szerinted ez változtat bármit a barátságunkon?-kérdezte Larry.
-Szerintem nem. Így is tesókként tekintünk egymásra, az hogy még valamilyen szinten azok is leszünk nem változtat semmin, sőt csak erősíti.- mondta Sal.
-Igazad lehet.- mondta Larry.
Közben oda is értek a lakáshoz. Bementek, és Sal előkapta a Super Gear Boy-t. Elkezdte keresni a kecske szellemet, de nem talált semmit.
-Hát ez nagyon fura.- mondta Larry.
-Nekem mondod?!- mondta Sal komolyan.
-Szerintem, menjünk be a feldolgozó szobába.-mondta Larry.
-Rendben.- mondta Sal.
Be is mentek. Sal próbálkozott a Geat Boy-al még. Addig Larry viccből be tette a feldolgozó szerkezetbe a haját.
-Sal, nézd! Milyen hosszú már a hajam!- mondta Larry nevetve.
Sal hátra fordult, és mikor meglátta hogy a legjobb barátja haja egy daráló szerkezetben van, ami bármikor elindulhat, majd szív rohamot kapott.
-Te hülyegyerek, VED KI AZONNAL A HAJAD ABBÓL A HALÁL GÉBBŐL!!- üvöltött rá Sal.
Larry erre megijedt és mikor kivette volna a haját meghúzott egy kart. El kezte behúzni.
-NE A HAJAM, ÁÚ! SAL SAGÍTS!!!!!!- mondta Larry rettegve.
-Nem tudom máshogy, le kell vágnom a hajad!-mondta Sal zaklatottan.
-AKKOR INKÁBB DÖGÖLJEK MEG ITT HELYBEN!- üvöltött rá Larry.
Sal nem habozott. A púlton volt egy olló. Felvette, elvágta haverja haját, és elhúzta onnan. Olyan erővel rántotta el hogy mind ketten segre estek. Látták ahogy a gép eldarálja a malyd egy méter hosszú hajat. Most Larry haja a válláig ért.
-Ne,Ne,NEEEE!!! A HAJAM HOGY, TEHETTED EZT!!! A HAJAM VOLT AZ ÉLETEM!!! AZT TERVEZTEM HOGY MÍG ÉLEK NEM VÁGOM LE!!!!- mondta üvöltve Larry.
-Figyú bro, simán megölhetett volna az a gép, nem hagyhattam!-mondta Sal zaklatottan.
-Legalább nem ilyen sokat vágtál volna le!- mondta Larry undokul.
-Nem tudtam hol vágjam el. De azért szívesen, hogy megmentettem az életed! Hálátlan!-mondta Sal.
-Szerintem én mentem innen.- mondta Larry és kiviharzott.
-Larry vá...- és puffant is az ajtó.
Sal, szépen lassan felált, és kiment a szobából. Mikor kiért, teljesen ledöbbent, és földbe gyökerezzet a lába a félelemtől. A sötét konyhából két parázsló szem nézett vele farkasszemet. Nem tudta mit tegyen, fusson, maragyjon, vagy csak szépe sétáljon ki. Nem is kellet sokat gondolkoznia ezen, mert a két vöröslő szem hírtelen elsuhant. Sal azonnal futni kezdett. Tudta hogy Larry-nél biztomságba van, mert van egy fegyvere amit még
Toddtól kapott. Futott le a lépcsőn és megbotlott. Vagy 20 lépcső fokot zuhant. A végére el is ájúlt. Mikor felébrett a lépcső alján, úgy érezte magát mint akit megrágtak. Sajgott mindene. Mikor fel akart álni a térdébe nyilalt a fájdalom. Úgy fájt neki mint a veszedelem. El kezdett kiabálni de senki nem hallota. El kezdett kikúszni. Az első emeleten volt, megnyomta a lift gombot és nagy nehezen beszált. Megnyomta a pince gombot és lent is volt. Mikor kiszállt látta hogy Chug már nincs az autómatánál. Szép lassan az ajtóhoz kúszott és bement Larry-ék lakásába. Be ment Larry szobájába. Látta hogy nincs ott Larry.-LARRY, BRO, SEGÍTS!- monta elcsukló hangon.
El kúszott a telefonkáig és írni kezdett.<Larry, haver! Segíts, lezúgtam a lépcsőn a vörös szemű démon miatt. Itt vagyok nálad, elkusztam idáig, nagyon fáj a térdem.>
Pár perc és jött is a válasz.
< Aha, ja persze, ép te, most. Szívas valaki mást!>
Sal-nak ez rosszúl esett. Azt hitte bízhat abban az emberben aki közel áll hozzá.
El kezte hívni a mentőket. Miután beszélt velük, kábé 20 perc és jött is a mentő. Feltették a mentőre, és szoltak az apjának és Lisa-nak.
Bevitték, elvégezték a vizsgálatokat és ki derült hogy el repett a térdkalács és enyhe agyrázkódása van. Kapott mankót, gipszet és haza engedték, de ő nem haza ment pihenni, hanem a találkozásra.....______________________________________
Kedves olvasók. A 2. ez lenne. Remélem tetszett. Rossz kommenteket nem kérek, de építő jellegű kritikát elfogadok. További jó olvasást kívánok.:)(Írás hibákért bocsi csak diszlexiás vagyok.)
YOU ARE READING
(SZÜNETEL) A végzetes nap elött (Sal x Larry FF) (Sally Face FF)
FanfictionÚj reggel, új lehetőségek, egy kis szellem vadászatra. Új nap virrad az Adison apartmanra. De ez a reggel valamiért más. Egy új személy fenekestül felforgatja Sally minden napjait. Ki az a Ben? Mi történik ha Ashlinek pasija lesz? Hogy reagál rá ha...