Part 6 A szellem vadászat

107 9 12
                                    

Mindenki sürgött-forgott reggel a konyhába. Lassan el is készülődtek, és indultak is. Az útuk viszonylag csendben telt. Lassan az appartmanhoz értek, és mindenki már is érezte a negatív atmoszférát ami körűl vette a helyet.

-Ez nagyon fura hely.- mondta Ben.

-Nekünk mondod. Mi itt töltöttük a gyerekkorunkat.- mondta Larry.

Bementek és a lift felé vették az irányt. Beszáltak és megnyomták az 5. emeleti gombot. Mikor kiszáltak a liftből Ben elcsodálkozott milyen lepukkant hely.

-Hát igen. Edison-nak, az appartman tulajdonosának nincs pénze felújitani az 5. emelet, így hát így néz ki.- mondta Ashley.

Közben beértek a fürdőszobába. Sal elővette a Super Gear Boy-t, és próbálta előhívni Megant. Elsőre próbálkozás: semmi. Másodjára próbálkozás: semmi. Harmadjára se semmi. Az ötödiknél már kezdett feladni.

-Ezt nem hiszem el! Még ő is eltünt mint a kánfor?!- dühöngött Sal.

-Figyelj, Megan-re mindig várni kellet. Csak próbálkoz egy kicsit még.-mondta bíztatóan Larry.

Sal megint neki állt. Vagy 12-szer probálkozott már, de semmi. De 13-ra felvillant a Gear Boy. Megan szépen lassan megjelent és körülnézett barátai közt. Meglepődve látta hogy van egy új jövevény köztük.

-Szia Megan! Emlékszel rám? Én vagyok az Ash. Szeretném bemutatni a barátomat Bent.-mondta Ashlye barátságos mosolyal.

Ben csak meghökkenve nézett a gyermek szellemre. Kábé ahoz hasonlított a szituáció mikor Larry ismerte meg Megant. Mivel kicsit megszédűlt a látványtól, megkapaszkodott a piszkos falban.

-Szivem, jól vagy?-kérdezte Ash aggódva.

-Ez...ez most igazi, vagyis......biztos hogy nem álmodok, vagy nem haltam meg?! De...biztos motor balesetet szenvedtem.-mondta nyugtalanul Ben.

-Valahogy éreztem hogy nem való ez neki!- mondta Sal.

-Megint kezded?!- kérdezte Todd.

-Mármint?- kérdezte Sal.

-Tudosd mit, hadjuk!- mondt Todd.

-Örvendek Ben. Én Megan vagyok. Itt lakok.-mondta a fiatal felnött emberre nézve.

-É-én is.....-mondta Ben elfolytott hangon.

-Remélem jó barátok leszünk mi is.-mondta Megan.

-Igen...biztos....barátok...-mondta meghülve Ben.

-Bár amiket a fiúk mondtak lehet nem sokáig.- mondta szomoruan Megan.

-Miért? Mit mondtak Megan?- kérdezte érdeklődve Ash.

-Na szerintem ennyi egyenlőre elég Megan-ból.-mondta kínosan mosolyogva (eddig az író: KiNoSAn MosOlYogva?! Ez most komolyan gondolod?! XD)Larry.

-Ne, nem ezt még meghalgatom!- mondta Ash.

-Larry azt mondta hogy idézem ''könnyű vérű,, vagy, és ennek a kapcsolatnak is hamar vége lesz.- mondta Megan.

-Aha. Hogy könnyű vérű Larry?!- kiabált Ash.

-Azt számitásba véve hogy ez elmúlt hat pasid milyen gyorsan váltották egy mást az ágyadban, ezt ki le......-magyarázkodott Larry.

-Sal meg azt mondta...-mondta tovább Megan.

-MEGAN! JÖN AZ APÁD! SZIA!- mondta zaklatottan Sal.

A kis szellem eltünt, és mind az öten Sal-ra néztek.

-Ja mégsem...ajh pedig meg esküdtem volna hogy két vörös szemet és egy árnyat látok a tükörbe...-mondta Sal mű sajnálattal.

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: May 04, 2021 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

(SZÜNETEL) A végzetes nap elött (Sal x Larry FF) (Sally Face FF)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt