İki düşman mafya çetesi . Babaları birbirine düşman olduğu için çocukları arasında hep bir savaş vardır . Michele draco'nun babasını kumar masasında öldürüyor ve bu savaş daha çok alevleniyor. İki mafya çetesi çok tanınmış ve çok güçlüler.
Karakterler
Michele morrone
Yaş:25
Damon Salvatore
Yaş:26
Elejah Mikaelson
Yaş:26
Tom riddleYaş:26
Draco malfoy
Yaş:25
Sirius black
Yaş:25
Liva grey
Yaş:24
Amaris smith
Yaş:23
Emma Martin
Yaş:24
Tom riddle michele ve damon ile düşmandı yıllar önce tom'un sevdiği kıza birlikte acı çektirmişlerdi , o günden sonra tom'la o kız bir araya gelmedi . Tom kafasına takmıştı damon ve michele'nin sevdiği kadına zarar verecekti.Liva kumar oynamayı babasından öğreniyor draco ile kumarmasadinda tanışıyor. Liva michele aile zoru ile nişanlandirilmis bir çift michele liva'yı sevse bile liva hiç bir zaman bir ilgi duymadı.
Amaris'in annesi bir anlaşma yaparak
Elejah ve amaris'i zorla nişanlandiriyorlar . Nişan haberini her kes duyuyor amaris'in annesi ejehan'ın babası birlik oluyor çocuklarının geleceklerini çöpe atıyor.Draco malfoy son derece iyi bir kumarbaz sirius,tom ve draco'nun kendi kumarhanesi var. .Michele draco'nun babasını vurduktan sonra işler iyice karışıyor . Draco genellikle kumarhanede michele'e kumarhanede yarışıyorlar . Liva ile draco bir kaç kere aynı masaya oturmuştur liva'ya kart sayıyor diye suç atarken asıl kendi kart sayıyordu fakat her oyunu kazandığı için kendine yediremiyor ve liva'yı suçluyordu.
( kişiler alakasız olmadı aslında sonuç olarak her dizi veya filmden karakter aldım , bu da benim kurgum sevdiğim karakterleri kullandım. )
ÖNEMLİ: ÖNCELIKLE KİTAP DRACO KİTABI DEGIL SADECE KİTAPTA DRACO'DA VAR ILERLEYEN BÖLÜMLERDE DRACO DAHA YOĞUN BİR ŞEKİLDE OLUCAK İLK BOLUMLERDE FAZLA OLMICAK BU NE BİÇİM DRACO KITABI DEMEYIN CUNKU KITAP DRACO ILE HAYAL ET KİTABI DEĞİL!!!!!!