21.bölüm

592 34 35
                                    

Gözümü açtığımda draco'nun kucağındayım kollarımı boynuna doladım , arabaya yürüyordu ne ara inmiştik çok derin uyuyordum , draco bana baktı gülümsedi bende ona gülümsedim.

Draco: çok derin uyuyorsun

Liva: yorulmuştum

Draco bana şerefsizce gülümsedi utanmıştım . Beni yere indirip çalışanının açtığı kapıyı gösterdi arabaya bindim telefonumu elime aldım sayamıcağım kadar mesaj ve cevapsız çağrı vardı telefonumu hemen geri kapattım draco çenemi tutup kafami kaldırdı gözünü gözüme hizzaladı kalbim çıkıcak gibiydi .

Draco: telefonunu at

Liva: niye ?

Draco: dinleme cihazı var ya liva

Draco telefonu alıp camdan aşağı attı.

Draco: haberlere çıkmışız magazinciler durmamış

Draco tabletini bana uzattı.

Haber: ünlü iş adamı draco malfoy liva grey ile havaalınında öpüşürken görüldü! Michele morrone ile düğün arifesinde olan liva grey michele morrone'yi aldatıyor mu ?!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haber: ünlü iş adamı draco malfoy liva grey ile havaalınında öpüşürken görüldü! Michele morrone ile düğün arifesinde olan liva grey michele morrone'yi aldatıyor mu ?!

Liva: siktir , hangi kimse göremezdi bizi

Draco: arada hain varmış demekki

Liva: michele beni bulup geberticek sonra dirilticek geri öldürücek

Draco: abart liva

Liva: çekip ile parmaklarını kırarken de abart liva dersin

Araba aniden durdu draco elini beline attı şöföre bağırdı.

Draco: NE OLUYOR , NEDEN DURDUN!?

araba'nın kapısı aniden açıldı draco direk kapıya sıktı ben sadece çantamı elime dolamak ile yetindim çünkü silahım yanımda değildi , draco arabadan indi kimse yoktu şöför vurulana kadar draco bana bağırdı.

Draco: KAPIYI KAPAT !

araba'nın kapısını kapattım ama camdan draco'yu izliyordun ne kadar havali ve sert biriydi aniden ağzımda bir el hisettim bağırdım ama ağzım kapalıydı.

Coul: yenge benim

Elini çekti ona döndüm.

Liva: sağol ya hiç panik olmadım içimi rahatlattın , silâhı kafamdan çeker misin ?

Coul: pardon

Silâhı kafamdan çektı kapıyı açıp kolumdan tuttu kendimi yere atıp çığlık attım.

Michele & Draco : ONA ZARAR VERME !

Çüş liva ne kadar çok sevenin var , salak mısın liva adam seni sürükledi resmen sen aşık olan adamı sayıyorsun. Ayağa kalktım üstümü düzelttim ikisine doğru yürümeye başladım elejah ve damon bile ordaydı arkadan gelen ses ile oraya döndüm siktir tom patlayan silah ile damon vurulmuştu oraya doğru koşunca çoğu silah bana dönmüştü yerimde durdum .
Michele bana gel işareti yaptı adamın tek yaptığı emir vermek ve yakışıklı olmak başka bir işe yaramıyor, yanına yürüdüm draco'nun yanında durdum .

Michele: bütün yol boyu telefonu kapatma yolda telefonu camdan at siz ne kadar salak bir çift olmuşsunuz

Draco: kapatmadın mı cidden !?

Liva: bi ara açtım o ara kapatmayı unuttum

Draco bana göz devirip yerde olan silahı işaret etti .

Michele: o silahı alırsan liva seni gebertirim

Ayağım ile tekmeledim silahı silah birden patladı coul'un bacağına gelmişti.

Michele: liva!

Liva: Ne liva silahı boş koyun sizde

Elejah: Su tabancası ile çatışırız liva olur mu?

Liva: evet olur

Aniden draco ve michele birbirine silah çekti ortada ben vardım michele beni yere itti silah patladı gözlerimi kapattım canım acımıştı.

Sizce kim öldü?

Kusura bakmayın özel hayatımda sorunlar vardı hepinizden özür dilerim 🥺❤

schuldig (Suçlu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin