7.fejezet.

135 14 0
                                    


~Mingi szemszöge~

Nem is értem miért csokóltam vissza. Ez a liba elrontott három hónapnyi kínlódást.

-Szállj már le rólam te idióta! -löktem le magamról a csajt!

-Na Mingim nem illik így beszélni egy hölgyel! Főleg nem a barátnőddel! -sipítozta irritáló hangon.

-Nem. Vagy. A. Barátnőm. És hadj már békén engem és ajánlom, hogy Yunhot is kerüld el! -mondtam egyre idegesebben!

-De oppa, ő miért jobb, mint én? -kérdezte nyivákolva. Nyugi Mingi ő egy lány nem szabad megütni.

-Nem vagyok az oppád és ez könnyű!
Imádom a szőke,selymes és puha haját, barna szemeit amikben mindíg boldogság csillan.
A mosolya amelyet a legszebb amit valaha láttam.
A körülötte lévőkre mindíg átadja energetikus és vidám személyiségét. Nála gyönyörűbb élőlénnyel még nem találkoztam. Nagyon okos és találékony.
Valamint sok a közös dolog amit szeretünk ennek ellenére egymás ellentétei vagyunk.
Ja és nem fogott több faszt, mint kilincset te ribanc! -keltem ki teljesen magamból majd mielőtt szóhoz jutott volna szerelmem után szaladtam.

Igen. Szeretem őt. Talán ő az első aki iránt nem csak testi vágyat érzek. Nem... biztos, hogy ő az első és az utolsó is. Mert.... vele szeretném letölteni az életem.

Három hónapig próbáltam valahogy hozzá közeledni vagy legalább hozzá szólni. És mire végre az egyém lehetne...... jön ez a kúrva és mindent elront.

Elkaptam a csuklóját...... de amiket hozzám vágott..... ez nagyon el lett cseszve.

Elszaladt és itt hagyott.
Egyedül.... a gondolataimmal.

Már olyan közel voltam, hogy az enyém legyen....

Hívtam egyszer-kétszer..... na jó vagy tizenötször, de nem vette fel.

DE! Én nem adom fel. Küzdeni fogok érte és tisztázni fogom vele a dolgokat.

Mert én Song Mingi vagyok. Aki mindíg mindent megszerez amit akar.

A cuccai gondolom még nálam vannak szóval el kell utána jönnie vagy nekem kell el vinnem neki.
De mindegy, mert mindkét opciónál találkoznánk.

Még egy párszor hívtam, de nem vette fel.

Már majdnem haza értem mikor csörgött a telefonom.

Hongjoong volt aki videochatet indított a csoportban így hát felvettem.

-Hallod tesó hallottuk mi történt. Mégis mi a faranc ez? -kérdezte idegesen Joong.

-Ahh! Az a kúrva nem érti, hogy nem kell nekem és, hogy én Yunhot szeretem. Ezért úgy gondolta rám ugrik és lesmárol. Én hülye még viszonoztam is! Erre Yunho elszaladt én meg megmondtam a csajnak, hogy kopjon le. Erre megkérdezte miért Yunho és nem ő. Itt elmagyaráztam neki, hogy a szőke selymes és puha haja miatt, a szemei miatt melyben mindíg boldogság csillan, boldogsága mely a körülötte lévőkre is átárad, a mosolya és gyönyörűsége miatt. Ja meg nem fogott több faszt, mint kilincset. Itt meg utána mentem, de szörnyű dolgokat vágott a fejemhez, azt hitte csak játszom vele és azt kérte hadjam békén. -hadartam el gyorsan.

-Oké..ezt valahogy muszáj lesz elmagyaráznod neki, mert nagyon maga alatt van. -mondta valaki San háta mögül.Aki gondolom Wooyoung.

-Tudom Wooyoung, de mivel a cuccai nálam vannak valahogy vissza kell jusson hozzá. Szóval vagy érte jön vagy én viszem el neki. Így elkerülhetetlen a találkozás.

-Most, hogy hallottam a te szemszöged is nem akarlak le ütni és el ásni a kertemben.-szólalt meg a Jongho mellett ülő Yeosang.

-Én sem akarlak már eltávolítani az élő sorából! -mondja Joong háta mögül valaki aki valószínűleg Seonghwa.

-Szerintem, ha hárman össze fogtunk volna simán megölhetnénk. De már mindegy. Most az a lényeg, hogy Yunho megtudja az igazságot. -magyarázta Wooyoung.

-Oké, köszönöm, hogy nem akartok megölni. És Wooyoungnak igaza van. De most megyek és irok neki a cuccaival kapcsolatban. Sziasztok!

Választ nem várva nyomtam ki a hívást és írtam egy üzenetet Yunhonak.

Song Mingi:

Szia Yunho!
Nálam maradtak a cuccaid.
Dönthetsz.Te jössz utána
vagy én viszem el neked.
És meg szeretném
magyarázni a mait.
Jó éjt! <3

Az üzenet után lezuhanyoztam és mivel még csak kilenc volt neki fogtam egy filmnek.... hmm Yunhonak biztos tetszene.





Na heló élőlények! 🙋

Remélem tetszett az új rész!😊
Nem haladt sokat a történet, de szerettem volna Mingi szemszögéből is leírni a helyzetet. 😁

Na, de próbálom minél hamarabb hozni a következőt és minél tartalmasabbra írni!

-Reni-












Our Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum