~YUNHO SZEMSZÖGE~
Az este kellemesen telt és boldog voltam,hogy Mingi így beilleszkedett és a többiek elfogadják.
Örülök,hogy végül ez lett belőle.
Sosem gondoltam volna,hogy a suli legjobb pasija majd a párom lesz egy napon.
Mintha egy álom vált volna valóra.
Sőt ezelőtt pár hónappal erről álmodni sem mertem.-Min gondolkodsz szívem?-kérdezte gondolataim főszereplője.
-Azon,hogy ezelőtt pár hónappal álmodni se mertem arról,hogy mi egyszer szóba is állnánk nem hogy egy pár legyünk.-mondtam még mindig égő arccal megszólítása miatt.
-Hát én se gondoltam volna,hogy lesz annyi bátorságom,hogy hozzád szóljak nem hogy kezdeményezzek.-kis szünet után így folytatta-Első pillanattól kezdve tetszettél nekem és totál beléd voltam esve,de nem akartam ezt elfogadni így a hülye fejemmel azt adtam be magamnak,hogy ez a te hibád és elkezdtelek szekálni és a fiúkat is rá vettem.Persze egy idő után San rávilágított az igazságra és bántott amit csináltam veled így persze abba is hagytam.De túl gyáva voltam ahhoz,hogy tegyek bármit is.De végül erőt merítettem és most itt vagyunk.-nyomott egy gyenge puszit az arcomra.
Csak csendben figyeltük egymást.
A kertben ültünk egy hintában.
A hőmérséklet kellemesen meleg volt amit a naplemente vöröses-naracssárgás sugarai még inkább kellemessé tettek.
Csak mi ketten voltunk a többiek elvoltak valahol.Percekig tartottuk a szemkontaktust míg már nem bírtuk tovább és egymás ajkai után kaptunk.
Heves csókcsatánknak a levegő hiánya vetett véget.Szenvedélyel teli íriszekkel nézett enyéimbe.Tudtam mit akar és nem is tiltakoztam.
Felkapott ölébe és a hálószobáig tartó úton csak akkor szakadt meg heves csókjaink sokasága amikor már a szobámban kapkodtuk le egymásról a ruháinkat.Tudta,hogy szűz vagyok így nagyon gyengéden bánt velem,mintha egy porcelán baba lettem volna.
Egy valódi és gyengéd szeretkezésben volt részem,nem holmi szexben.
Aznap éjjel többször is elrepítettük egymást a kéjek világába.Reggel mikor felkeltem éreztem az engem szorosan átölelő karjait és a lehelletét a nyakamon.
Elmosolyodtam.
Sokáig így akartam még maradni,de el kellett végeznem a dolgom és az alfelem rettenetesen fájt.
Megpróbáltam leszedni a karjait magamról ám sikertelenül.
Az egyetlen eséjem az volt,ha felköltöm.
Nem reagált szavaimra így egy egyszerűbb módszerhez fordultam.Lassan közeledni kezdtem majd birtokba vettem ajkait.
Erre persze válaszolt így kis idő után megszakítottam a nyálcserét.-Minden reggel így szeretnék kelni.-mondta mosolyogva reggeli rekedtes hangján.
Elmosolyodtam,majd felkeltem...vagyis akartam.
-Máris el hagysz?-kérdeze lebiggyesztett ajkakkal.
-Muszály,mert pisilnem kell,plusz miattad mindjárt szétszakadok.-mondtam szemébe nézve.
-Sajnálom,hogy fájdalmat okoztam neked...-mondta egyre elhalkulva szomorúsággal a hangjában.
-Ide figyelj!Nem a te hibád.Ez normális mivel az első volt így persze,hogy fáj.Én is akartam és élveztem is ez a fontos.-mondtam majd egy rövid puszit nyomtam az ajkaira.
Felkeltem majd a fürdőbe igyekeztem... már amennyire tudtam.
Letusoltam és miután a páromat is elzavartam tusolni és lecsoszogtam a konyhába.
Amikor beléptem mindenki ott volt a Taekook pároson és Yoongin kívűl.(Meg persze Mingin)-Tudtommal jó estéd volt.-mondja nevetve Jimin.
-Én látom is.-vágja rá egyszerre Felix és Jin.
Erre persze mindenki nevetni kezd én meg lefagyva álltam, vörös arccal a konyha közepén.
-Mi ez a nagy boldogság kora 11-kor?-kérdi a konyhába érkező Taehyung párja társaságában.
-Mingi megfektette Yunhot.-mondja egyszerűen Hoseok.
-Ki fektetett meg kit?-érdeklődik Yoongi aki a konyhába beérve el is foglalja helyét Hoseok ölében.
-Mingi Yungot!-rikkantja Jimin.
-Ha kitárgyaltátok,hogy lefekündünk Yunhoval reggelizhetnék is,mert mindjárt kilyukad a gyomrom.-mondta Mingi miközben átölelte Yunho derekát.
-Együnk!-kiáltja Jin összecsapva tenyerét.
Üdv élőlények!
Rég jelentkeztem, ezért bocsánatot kérek,de közelednek a vizsgák és van szociális valamint magán életem is.:/))
Remélem tetszett nektek a rész és a könyv is tetszik.
Sajnálom a helyesírási hibákat!:/
Puszikálok minden olvasót<33
CITEȘTI
Our Love Story
FanfictionYunho egy 17 éves fiú aki éli átlagos életét eléggé visszahúzódóan. Nem nagyon beszédes,de mégis barátokra tesz szert a történet során. Valami mégis meg fogja változtatni mindennapjait. Vajon mi vagy ki lesz az?? ⚠️❗FIGYELEM:❗⚠️a történet rövid rész...