6.fejezet.

157 15 0
                                    

~Yunho szemszöge~

Egy ideig néztem ahogy a csaj és Mingi smárolnak, de észbe kaptam.
Felálltam és elkezdtem haza felé szaladni.A cuccaim amik Minginél vannak majd elkérem......valamikor.

Futásom és agyalásom Mingi ordítozása majd csuklóm elkapása szakította meg.

-YUNHO! -kiáltotta majd elkapta csuklómat és maga felé fordított.

-Eressz!-mondtam mérgesen.

-Kérlek halgass végig! Hadd magyarázzam meg! -mondta kétsétség
be esett arcal.De én átlátok rajta.

-Figyelj. Nem vagyunk együtt és nem is leszünk úgy, hogy nincs mit elmagyarázz.Én is egy voltam azok közül akiket átvertél, hogy szereted őket majd egy vagy több menet után elhagytad őket. Én nem leszek a játékszered és nem fogok alád feküdni! Azt hittem te más vagy, de te is ugyanúgy átvertél! Hadj engem békén és menj vissza a csajodhoz, biztos vár. A cuccaimat meg holnap kérem vissza! -kihúztam a csuklóm a kezéből majd tovább szaladtam olyan gyorsasággal, hogy még egy autót is kielőzhettem volna.

Haza érve levetődtem az ágyamba és felhívtam Wooyoungot.

-Igen?

-Ráérsz?-kérdeztem.

-Hát persze! De nem baj, ha San is hallja?

-Dehogy.....Szia San!

-Heló!

-Hallom a hangodon, hogy baj van. -mondta mindentudóan Wooyoung.

-Mingiről van szó....

-Kapcsolom a többieket!-majd a híváshoz csatlakozott Yeosang és Seonghwa.

-Na mizu?-szólalt meg Hwa.

Heló!-köszönt Yeo is.

-Na azért vagyunk itt, mert Yunhoenak mondanivalója van a drága kis Mingivel kapcsolatban. -magyarázta Woo.

-Mit csinált az az idióta?-kérdezte Yeosang.

-Hé azért csak a haverom! -mondta valaki Seonghwánál a háttérben.

-Maradj már csendben Hongjoong! -mondta dühösen Hwa!

-Megtudhatom mégis hányan hallják a lelkizésem? -kérdeztem sóhajtva.

-Hát..... gondolom hatan.Meg amúgy szia Hongjoong és Jongho! -mondta Woo.

-Sziasztok!-szólt Jongho.

-Hali!-köszönt Hongjoong is.

-Helósztók! -szóltunk mindannyian.

-Na, de mond már mi van! -sürgetett Hwa.

-Na szóval ugye ma korrepetálnom kellett volna Mingit Japánból.
Mikor felmentünk hozzá megkérdeztem mi az igazi ok amiért oda hívott aztán azt mondta kedveli a tanárt.Én ugye fel voltam állva (nem úgy ti perverzek😏 szerk.)és elkezdett felém közeledni.
Már a falnál voltam a keze meg a fejem mellett és ekkor kivágódott az ajtó.
A bátyja Minho volt az aki közölte, hogy holnap délutánig övé a ház. Ekkor azt mondta nekem, hogy maradjak ott aludni és én elfogadtam. De még csak délután öt volt így elmentünk a parkba, hogy jobban megismerjük egymást.
A parkban megkérdezte, hogy tetszik e valaki én meg elmondtam, hogy igen, de nincs esélyem nála.
Megkérdeztem, hogy neki tetszik e valaki és itt konkrétan körülírt engem.
Megkérdezte, hogy ki az aki tetszik nekem és valahogy eljutottunk odáig, hogy ő az.Itt megcsókolt és azt mondta ő is szerelmes belém.
Először nem hittem neki, de megint megcsókolt.
Amikor elérkeztünk oda, hogy megkérdezze leszek e a barátja valaki félbeszakította a mondatát.
Egy csaj volt aki az ölébe ugrott és egyből smárolni kezdtek. Itt én fel fogtam, hogy csak egy játék voltam neki amivel csak játszott így elszaladtam.
Itt utánam jött és elkapta a csuklóm és arra kért, hogy halgassam meg őt.
Én erre csak annyit válaszoltam, hogy nincs mit magyarázzon, mert nem vagyunk együtt és nem is leszünk.
Elmagyaráztam neki, hogy nem leszek a játéka és haza futottam. És ekkor felhívtalak titeket. -hadartam el gyorsan.

-Én asszem megverem. -mondta Woo amibe Seonghwa és Yeosang is csatlakozott.

-Nem kell, mert mi majd beszélünk vele. -mondta Jongho.

-De én nem értem. Én azt hittem már szakított a csajjal akivel utoljára volt.Asszem Chae a neve.-szólalt meg San.

-De én azt hittem téged szeret, mert nekünk folyton csak rólad beszélt. -mondta furrcsálva Hongjoong.

-Mindegy.....na, de én megyek, mert holnap korán kelek.-mondtam.

-Miért? Hová mész? -kérdezte Yeosang.

-Jaaa. Nektek nem is mondtam.A hétvégén nyaralni megyek az öcsémmel,az unokatesómmal Jinnel és a barátaival.

-Milyen Jin? -kérdezte Hwa.

-Kim Seokjin.Miért?-kérdeztem.

-Neked ő az unokatestvéred?Ő egy kibaszott modell!-csodálkozozz Woo.

-Szépen beszélj! -mondta San.

-Ja. De rám,az öcsémre és a barátaira sok időt szentel.-magyaráztam.

-Áááá! Mostmár értem! -mondták egyszerre.

-Na, de most megyek. Jó éjt!

-Jó éjt! -mondták majd bontottam a hívást.

Egy ideig a plafont bámúlva gondolkodtam a hétvégén, de észbe kapva elmentem fürdeni.
Fürdés után bepakoltam majd öcsémnek és szüleimnek jó éjt kívánva elmentem lefeküdni.
Lefekvés előtt megnéztem az értesítéseim.
16 nem fogadott hívás Mingitől.Letiltottam a számát és a fülhallgatót betéve fülembe elíndítottam a kedvenc számom és lefeküdtem.

Na heló emberkék!🙋

Itt a rész.Összecsapott meg minden.... meg egy kicsit szomorú is, deeeeee...... a következő részeket izgalmasra és tartalmasra tervezem. 😇

Na, de jó éjszakát nektek és halgassatok K-popot! 🖤
..... Ajánlom a BL-t és az animét is.
Nem nézem rég, de úgy érzem megszállottja leszek. 🙂💚

-Reni-

Our Love Story Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum